Fotonita Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kos dere! Har nettopp loget meg på for dagen, så i kveld blir for sent. Drar til Frøya i morgen på 50-årsdag så da får jeg ikke deltatt på treff. Neste gang forhåpetnligvis.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg drar og anmelder sykkel stjålet nå...rett utenfor dør, låst behørlig frekt. Så jeg vet ikke om jeg kommer i morgen uten sykkel. Irriterende slikt. Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Tar nok også turen til Ila parken i morgen ..... Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Utrolig frekt Randi.. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Takk for hyggelig treff i dag. Nå har jeg laget Bildetråd fra Ilabekken. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Var sikkert flott treff, kunne ikke bli med desverre. ps: Det er nordlys her nå, delvis skyet meget flott. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Japan Photo: Toilldag i Trondheim på lørdag Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Jeg kommer hjem til lørdag, kan jeg fortsatt melde meg på fotowalken? Endret 11. oktober 2012 av Fotonita Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg kommer hjem til lørdag, kan jeg fortsatt melde meg på fotowalken? Ja, skyndt deg...det er fortsatt noen ledige plasser. Når det er 50 blir det stengt for påmelding. Du får gå på siden til Walk'n Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ser ikke sånn ut, Fotonita. Er i alle fall bare å prøve. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Her er link til påmeldingssiden Fotonita: http://worldwidephotowalk.com/walk/trondheim-sor-trondelag-norge/ Bare 7 plasser igjen nå! Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Her er link til påmeldingssiden Fotonita: http://worldwidephot...rondelag-norge/ Bare 7 plasser igjen nå! Tusen takk! Så bra at jeg rakk å se dette- for nå fikk jeg meldt meg på. Endret flyreisen hjem forleden, så dette passet midt i blinken nå..) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ser ut som jeg tar turen inn til byen i morra, jeg også - litt avhengig av om jeg plutselig må jobbe eller ikke, men satser på at det går fint. Påmeldt er jeg iallefall. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Nå ser det ut til at den er omtrent full-tegnet. Er det ved Krana eller Blomsterbroa eller Nidelven vi skal møte? Enig med noen i at det er en lang rute...jeg liker å gå langt, men her skal man jo fotografere underveis, så jeg er spent på hvordan det forløper. Vi har vel ikke hatt så lang runde tidligere. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Tror det er på den åpne plassen like ved Blomsterbroa. Er også enig i at det er en (altfor) lang rute, når vi kun har 2,5 timer. Förste gang jeg var med husker jeg at jeg ofte fikk löpe for å ikke komme etter og dette er vel enda lenger... Håper forresten vi får noen moln. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg kommer nå til å bruke den tiden det tar jeg, på å gå runden. Tar den 4 timer, så bruker jeg 4 timer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Jeg kommer nå til å bruke den tiden det tar jeg, på å gå runden. Tar den 4 timer, så bruker jeg 4 timer. Det kan bli kaldt vet du, Ratleto...man behøver vel ikke få med seg alt på ruten..og vi har sikkert et oppsatt klokkeslett for den samlingen etterpå også....er det en foto-klubb som helt ar tatt over denne Walk'n nå da... Og Helena: Vi "skummer fløten" av motiver på ruten vet du, kommer nok til å gå i hælene på deg, tenker jeg... PS. Oppdaget plutselig at det er kl.13 i år og ikke klokken 12. Endret 12. oktober 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Må man gå hele runde og må man gå i flokk??? Hvis man blir optatt av å bruke ekstra mye tid et sted, så vil man jo det, og ikke stresse for å henge på de andre.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Neida, ikke i flokk, man står helt fritt...men bildene man legger inn, bør nok komme fra ett eller annet sted innenfor den ruten...du kan bryte av når du vil og stoppe der du vil; man må heller ikke være med på samlingen etterpå. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Det jeg lurer på er om det er lov å sende inn bilder som er tatt etter at photowalk'en egentlig er over. Dvs. om man som Ratleto skrev er ute litt lenger (hvilket jeg kanskje også blir - vi får se). Vet ikke om de sjekker EXIF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå