HelenaN Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Takk for tipset! Vet ikke om jeg kan, men det höres ut som det kunne väre göy å ta bilder av. Vi får se. Forresten, jeg kan ikke bli med på fototreffet i Oktober, men jeg håper dere får en hyggelig dag. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hei! Jeg vil bare opplyse alle evt. interesserte at det blir fyrverkeri fredag kveld/natt ifm Researchers' Night 2012 – ungdommens forskernatt - fra parkeringsplassene P25 og P26 på Gløshaugen, fredag 28. september. Det vil si helt sør/øst (?) på Gløshaugen, ned mot jernbanen på Lerkendal. Jeg spurte arrangøren og de ville synes det bare var gøy om noen tok noen bilder, og at oppskytingen ville begynne rundt 23.40 fredag, men at de nok ville prøveskyte noe litt før og gjerne litt etter. (Gruppa kaller seg Pyrogruppa Eksplosiv!) Kanskje noen har lyst? Jeg vet ikke om jeg kan selv, men det er i alle fall fritt fram! Jeg vet ikke hvor det kan lønne seg å stå for å få mest mulig ut av det?? Har litt lite erfaring med fyrverkeri... Det hørtes ut som en ide Line! Takk for tips ja. Skal se hva en får tid til hvist man ikke skal bort i helgen. Long exposure àla Eksplosiiiver ;D Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 jepp da er den kommet http://worldwidephotowalk.com/walk/trondheim-sor-trondelag-norge/ Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Fint, da har jeg skrevet meg på ..det blir faktisk min 5. Photo Walk. Fant ingen liste over deltagerne. Har ikke fått "confirm" heller enda... Lenke til kommentar
andycam Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Noen som er klar for "vanlig" fototur på lørdag? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jepps! Skal vi "jukse" og gå ruta som skal gås på Worldwide photowalk, eller skal vi bare øve oss andre steder? :-) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Vil du gå samme ruta to helger på rad? Dessuten har jeg gått rundt i det området mange ganger før. Men jeg er klar for treff på lørdag ja. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jepps! Skal vi "jukse" og gå ruta som skal gås på Worldwide photowalk, eller skal vi bare øve oss andre steder? :-) Ja, hvorfor ikke..... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Vil du gå samme ruta to helger på rad? Dessuten har jeg gått rundt i det området mange ganger før. Men jeg er klar for treff på lørdag ja. Jepps! Skal vi "jukse" og gå ruta som skal gås på Worldwide photowalk, eller skal vi bare øve oss andre steder? :-) Ja, hvorfor ikke..... Personlig så er jeg litt sånn "tja" til å gå samme sted 2 helger på rad. Kan være greit å bruke kommende helg til å finne motiver, men det blir jo ikke så artig neste helg igjen, akkurat. Jeg stiller meg nøytral til mitt eget forslag og lar dere andre avgjøre det. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Er med. Nesten samme hvor, men unngår gjerne møllenberg/buran/lademoen = mettet Velger vi wwpw-løypa er området fra Dora og ned mot elva/sjøen mest spennende for min del Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er med! Jeg har ingen sterke meninger om sted denne gangen. Nyhavna og omegn har faktisk alltid mye morsomt, så gjerne det. Regnes det som juksing, da??? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hva med å gå opp langs ilabekken igjen? Da havner vi ved Theisendammen. Sikker bra med farger opp der nu? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg stemmer for andycam sitt forslag, jeg. Et annet alternativ er å ta fototreffet nå i kveld, fredag, og få til et kveldstreff igjen (stativ påbudt ). Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Kvledstreff kan vere eit alternativ ja, i morgon har eg andre planar......... Bør vel helst ha det i det det er i ferd med å bli mørkt Endret 5. oktober 2012 av ok67 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ilabekken hørtes ikke så dumt ut. Jeg kan også bli med i kveld fra ca kl.19 og utover. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Sola går ned 18:33 idag, så for å utnytte det fineste lyset, bør man starte en times tid før dette. Men om dette ikke passer for de fleste, kan vi jo bare ta Ilabekken i morgen. Er litt usikkert ift til litt regn i morgen, virker det som, men kommer neppe mye regn. Er det forresten sti hele veien langs Ilabekken og opp? Har vrikket ankelen og bør kanskje ikke gå i ulendt terreng på noen dager. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ja, det er sti hele veien opp. Men det er kan være litt ulendt på visse plasser (?) Jeg er opptatt frem til ca åttetiden i kveld, så jeg sikter meg inn på å ta en tur i morgen. Hva med oppmøte oppå broen i Ilaparken i morgen 1200? Lenke til kommentar
Ernst Are Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kom akkurat hjem fra mc-tur blir desverre litt tidspress for i kveld. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Siden klokka allerede straks er 18, og ingen ser ut til å ville kjøre treff i kveld, så foreslår jeg at vi går for andycam sitt forslag om brua i Ilaparken kl 12 i morgen. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ilaparken kl 12 er fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå