Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg vil bare opplyse alle evt. interesserte at det blir fyrverkeri fredag kveld/natt ifm Researchers' Night 2012 – ungdommens forskernatt - fra parkeringsplassene P25 og P26 på Gløshaugen, fredag 28. september. Det vil si helt sør/øst (?) på Gløshaugen, ned mot jernbanen på Lerkendal.

Jeg spurte arrangøren og de ville synes det bare var gøy om noen tok noen bilder, og at oppskytingen ville begynne rundt 23.40 fredag, men at de nok ville prøveskyte noe litt før og gjerne litt etter. (Gruppa kaller seg Pyrogruppa Eksplosiv!)

Kanskje noen har lyst?

Jeg vet ikke om jeg kan selv, men det er i alle fall fritt fram! Jeg vet ikke hvor det kan lønne seg å stå for å få mest mulig ut av det?? Har litt lite erfaring med fyrverkeri...

 

Det hørtes ut som en ide Line! Takk for tips ja. Skal se hva en får tid til hvist man ikke skal bort i helgen. Long exposure àla Eksplosiiiver ;D

Lenke til kommentar

Vil du gå samme ruta to helger på rad? :p

Dessuten har jeg gått rundt i det området mange ganger før. Men jeg er klar for treff på lørdag ja.

Jepps! Skal vi "jukse" og gå ruta som skal gås på Worldwide photowalk, eller skal vi bare øve oss andre steder? :-)

Ja, hvorfor ikke.....

 

Personlig så er jeg litt sånn "tja" til å gå samme sted 2 helger på rad. Kan være greit å bruke kommende helg til å finne motiver, men det blir jo ikke så artig neste helg igjen, akkurat.

 

Jeg stiller meg nøytral til mitt eget forslag :D og lar dere andre avgjøre det. :)

Lenke til kommentar

Sola går ned 18:33 idag, så for å utnytte det fineste lyset, bør man starte en times tid før dette. Men om dette ikke passer for de fleste, kan vi jo bare ta Ilabekken i morgen. Er litt usikkert ift til litt regn i morgen, virker det som, men kommer neppe mye regn.

 

Er det forresten sti hele veien langs Ilabekken og opp? Har vrikket ankelen og bør kanskje ikke gå i ulendt terreng på noen dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...