Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at du tok ansvar for Trondheims-Walk, Ratleto - jeg skal holde av den 13. oktober!

Minn meg på det.....jeg blir en del opptatt utover nå. Ratleto vil vel publisere det her når det er klart å skrive seg på....han har vel kanskje ikke fått det enda...

(Savnet deg forresten på vårt vellykkede Skaun-treff....)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har tatt steget får å prøvet seg på nå melkeveien/stjerner shoots? Vet andycam har prøvd litt, men var vell kanskje litt lyst da, men bør vell være tid nå tenker jeg.(?) Hadde vært flott å ta en tur hvist noen er interessert så fremst man har mulighet og ikke no dukker opp og skyfritt! :)

 

Denne søndagen eller neste..

Lenke til kommentar

Det er noen som altså har meldt seg som leder for photowalk i Trondheim, men vedkommende har ikke laget siden for Trondheim enda. Det kommer vel etterhvert.

Ja, men det er jo ganske sent da? Har du undersøkt at det virkelig er noen? Tror du bør være forberedt på å ta over jeg....ingen som vet hvem det er da?

Lenke til kommentar

Ser på photowalk siden at Trondheim ikke er med..

 

Er man sikker på at det er noen som har tatt på seg dette?

 

Hvis ikke kan jeg sikkert ta dette. SOm jeg har forstått handler det vel strengt tatt bare om å:

- Legge opp ei rute som varer ca 2 timer med god tid til fotografering

- Avtale med en cafe el lignende der vandringen kan slutte

- legge inn relevant info på en allerede opprettet web side

- plukke ut et lokalt vinnerbilde

 

Er det no mer?

Endret av Nelson09
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt flere ganger her nå :) , så ER det noen som har skrevet seg på som leder for Trondheim. Men vedkommende har ikke ordnet med info for Trondheim enda. Det kommer ikke noe info overhodet før rute og alt er klart.

 

Hvis det skulle vise seg at vedkommende ikke får til å være leder, får jeg sikkert beskjed om det, siden jeg allerede har meldt meg som mulig leder.

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt flere ganger her nå :) , så ER det noen som har skrevet seg på som leder for Trondheim. Men vedkommende har ikke ordnet med info for Trondheim enda. Det kommer ikke noe info overhodet før rute og alt er klart.

 

Hvis det skulle vise seg at vedkommende ikke får til å være leder, får jeg sikkert beskjed om det, siden jeg allerede har meldt meg som mulig leder.

 

Noen av oss må ha det inn med teskje :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg vil bare opplyse alle evt. interesserte at det blir fyrverkeri fredag kveld/natt ifm Researchers' Night 2012 – ungdommens forskernatt - fra parkeringsplassene P25 og P26 på Gløshaugen, fredag 28. september. Det vil si helt sør/øst (?) på Gløshaugen, ned mot jernbanen på Lerkendal.

Jeg spurte arrangøren og de ville synes det bare var gøy om noen tok noen bilder, og at oppskytingen ville begynne rundt 23.40 fredag, men at de nok ville prøveskyte noe litt før og gjerne litt etter. (Gruppa kaller seg Pyrogruppa Eksplosiv!)

Kanskje noen har lyst?

Jeg vet ikke om jeg kan selv, men det er i alle fall fritt fram! Jeg vet ikke hvor det kan lønne seg å stå for å få mest mulig ut av det?? Har litt lite erfaring med fyrverkeri...

Endret av Linepusle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...