Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Og jeg kan hjelpe til med kjøring fra hell/værnes/stjørdal hvis nødvendig. Har stasjonsvogn(2 stk) + at jeg sikkert kan låne en minibuss fra jobben ;)

 

Ikke så dumt det heller da, å stappe folk inn i et tog eller noe, og så kjøre fra Hell til Hegra i et par romslige biler, og omvendt opplegg tilbake. I løpet av neste helg eller noe får vi kanskje prøve å få en oversikt over hvor mange det kan passe for. Sånn at "Sille" får en oversikt over hvor mye kaffe han må kjøpe bl.a. Så avtaler vi transport etter hvert som vi ser hvor mange. Jeg regner jaffal med å kunne bli med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I løpet av denne uka så har jeg tenkt å gå meg en fototur fra Nedre Leirfoss og ned langs Nidelva til Kroppan bru. Det går en sti der, har jeg blitt fortalt.

 

Jeg har ikke bestemt meg for dag enda, men det blir i morgen (tirsdag), torsdag eller fredag. Det blir på midt på dagen eller senest i 15-16-tida (pga lyset. Tror det blir tidlig mørkt nedi der).

 

Dersom det er noen som vil hive seg med på turen, bare si ifra her eller på PM, så kan det avtales tidspunkt for å møtes.

 

Etter det jeg har funnet ut, passerer buss nr 3 Nedre Leirfoss. Også kan man ta buss hjem igjen fra Kroppan bro (både opp mot Tiller/Heimdal og mot byen).

 

Dette er altså ikke ment som noe fototreff, men bare en mulighet til en fotogåtur dersom man vil.

Lenke til kommentar
Etter det jeg har funnet ut, passerer buss nr 3 Nedre Leirfoss. Også kan man ta buss hjem igjen fra Kroppan bro (både opp mot Tiller/Heimdal og mot byen).

 

Fin tur, det der. Syklet den motsatt vei i sommer. Hold utkikk etter et middangrepet tre mellom stien og elva ved Kroppanbrua. Ser skikkelig trolsk ut i rett belysning. Tok turen fra Øvre til Nedre Leirfoss (på samme side av elva) på søndag, i det som nå er naturreservat. Kan være heldig der også - jeg skremte fx opp ei hegre like over meg - ok, da, jeg ble vel mest skremt. Anbefales samtidig, eller ved en senere anledning. Ellers, det blir godt og mørkt der oppe i sju-halvåttetida, ja.

 

God tur.

Lenke til kommentar

Hei alfafa, er du her også.

 

Selv har jeg vurdert en liten fototur til enten Lianvannet, Baklidammen eller Blomstertjønna, eventuelt Vintervannet en kveld når det er i ferd med å mørknes samtidig som det er godt måneskinn. Vet bare ikke helt når jeg rekker det, har litt mye på programmet for tida.

Lenke til kommentar

Siden ingen spesifikt har meldt sin interesse for turen jeg skal gå i morgen, så oppgir jeg ikke når jeg går i morra, sånn at jeg selv står litt friere.

 

Men dersom andre skal på tur en annen gang, og gjerne vil ha med folk, så bare si ifra. Kan godt hende jeg har mulighet til å bli med, f.eks. :)

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...