Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Følger med dere på tråden, men denne gangen har jeg ikke skikkelig kamera, dvs det er lånt ut til dattra som er på Bali og Indonesia et par uker. Men å dra med lommekamera går vel kanskje an det og, selv om det ikke det samme?

 

I tilfelle når drar dere og hvor fra? Jeg har bil i tilfelle..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lov å ha "bare" lommekamera også, selvfølgelig. :)

 

For min del passer det best å dra ut i 12-tida. Men jeg bestemmer ikke det alene. :) Hvor vi drar hen, har vi ikke bestemt enda, men jeg tenkte kanskje at vi startet i Buvika, og dro sørover derfra. Er det noen som har bedre forslag, så kom gjerne med det.

 

Fint at du har bil, men jeg tror vi først og fremst bør fylle opp bilene, og kjøre færrest mulig, sånn at vi ikke er en hel kortesje som legger avgårde. Hehe.

Lenke til kommentar

Om det er bra værmelding, og jeg blir med...kan jeg godt tenke meg å sitte på med noen. Jeg har fortsatt bare mitt "store" kamera.. Om vi skal gå noe i terreng, må jeg ha andre sko på meg enn sist....er fortsatt litt skremt etter ankelbruddet. (Jeg vet det vel fredag kveld om jeg blir med)

Lenke til kommentar

Kanskje vi skal møtes hos Helena og meg på Heimdal? Vi bor jo på sydsiden av byen, og det er ikke så langt til Buvika herfra. Når alle er samlet, kan vi finne ut hvor mange biler vi trenger og sånn. Det er gratis parkering rett ved skolene her, og masse ledige plasser i helgene.

 

Om vi skal ut i terrenget vet jeg jo ikke enda, men jeg tviler på at vi vil gå veldig langt fra bilene våres. Unntaket er om vi legger turen innom Grønnesset, litt syd for Vassbygda, men det er stort sett et parkområde, så det bør gå fint for deg der også, Randi. :) Ta på deg noen stødige sko, Randi. Det skal i alle fall jeg. Stødige, og som tåler at jeg tråkker uti en liten vannpytt eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg kjører fra Lade. (Nobøtomta/Lade gård/Ladekirke/Haakon 7 alle/Ringve)

 

Hvilken skole på Heimdal skal vi møtes på? Så ikke det ordentlig på det kartet--(sikkert noe rart med nettleseren min..)

 

Glimrende. Alle stedene du foreslår er i umiddelbar gangavstand, litt usikker på hvor Nobøtomta er. bare si når og hvor

Lenke til kommentar

Jeg kjører fra Lade. (Nobøtomta/Lade gård/Ladekirke/Haakon 7 alle/Ringve)

Hvilken skole på Heimdal skal vi møtes på? Så ikke det ordentlig på det kartet--(sikkert noe rart med nettleseren min..)

Kanskje du kan plukke opp meg også da om jeg skal være med..jeg vet vel omtrent hvor det er. (Samme etternavn som meg)

Lenke til kommentar

Jeg kjører fra Lade. (Nobøtomta/Lade gård/Ladekirke/Haakon 7 alle/Ringve)

 

Hvilken skole på Heimdal skal vi møtes på? Så ikke det ordentlig på det kartet--(sikkert noe rart med nettleseren min..)

 

Glimrende. Alle stedene du foreslår er i umiddelbar gangavstand, litt usikker på hvor Nobøtomta er. bare si når og hvor

 

Hei!

Da kan jeg plukke deg opp på Rema på Ladetorget, utenfor hovedinngangen der-- kl.11.30. Det tar ca 20 min til Heimdal, og så kjører vi innom og plukker opp Randi på Strinda først.

 

Kjøre grønn opel astra.

 

Jeg kjører fra Lade. (Nobøtomta/Lade gård/Ladekirke/Haakon 7 alle/Ringve)

Hvilken skole på Heimdal skal vi møtes på? Så ikke det ordentlig på det kartet--(sikkert noe rart med nettleseren min..)

Kanskje du kan plukke opp meg også da om jeg skal være med..jeg vet vel omtrent hvor det er. (Samme etternavn som meg)

 

Ja, bare send meg sms fredag kveld du om jeg skal plukke deg opp.:)

 

Hvilken skole på Heimdal skal vi møtes på? Så ikke det ordentlig på det kartet--(sikkert noe rart med nettleseren min..)

 

Åsheim barneskole/Åsheimhallen. Zoom ut i kartet, så skal du se det.

Takk, det vet jeg hvor er..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...