Fotonita Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Følger med dere på tråden, men denne gangen har jeg ikke skikkelig kamera, dvs det er lånt ut til dattra som er på Bali og Indonesia et par uker. Men å dra med lommekamera går vel kanskje an det og, selv om det ikke det samme? I tilfelle når drar dere og hvor fra? Jeg har bil i tilfelle.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det er lov å ha "bare" lommekamera også, selvfølgelig. For min del passer det best å dra ut i 12-tida. Men jeg bestemmer ikke det alene. Hvor vi drar hen, har vi ikke bestemt enda, men jeg tenkte kanskje at vi startet i Buvika, og dro sørover derfra. Er det noen som har bedre forslag, så kom gjerne med det. Fint at du har bil, men jeg tror vi først og fremst bør fylle opp bilene, og kjøre færrest mulig, sånn at vi ikke er en hel kortesje som legger avgårde. Hehe. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hei der. Det er ikke sikkert jeg kan bli med denne gangen. Jeg skal muligens på kunstutstilling. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 En god ide detta, har ingen planer for helgen, så er med jeg også så fremst det ikke dukker opp noe. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Kl. 12 passer bra, og det spiller ingen roll hvor vi drar, så starte i Buvika er greit for meg. Hvor skal vi mötes? Hvis det blir mer enn en bil, mener jeg. Fotonita, du er velkommen uansett utstyr! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Om det er bra værmelding, og jeg blir med...kan jeg godt tenke meg å sitte på med noen. Jeg har fortsatt bare mitt "store" kamera.. Om vi skal gå noe i terreng, må jeg ha andre sko på meg enn sist....er fortsatt litt skremt etter ankelbruddet. (Jeg vet det vel fredag kveld om jeg blir med) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Kanskje vi skal møtes hos Helena og meg på Heimdal? Vi bor jo på sydsiden av byen, og det er ikke så langt til Buvika herfra. Når alle er samlet, kan vi finne ut hvor mange biler vi trenger og sånn. Det er gratis parkering rett ved skolene her, og masse ledige plasser i helgene. Om vi skal ut i terrenget vet jeg jo ikke enda, men jeg tviler på at vi vil gå veldig langt fra bilene våres. Unntaket er om vi legger turen innom Grønnesset, litt syd for Vassbygda, men det er stort sett et parkområde, så det bør gå fint for deg der også, Randi. Ta på deg noen stødige sko, Randi. Det skal i alle fall jeg. Stødige, og som tåler at jeg tråkker uti en liten vannpytt eller noe. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Passer fint for meg å møtes på Heimdal (skolekarte du linket til, finner sikkert frme) Ellers høres Buvika og sørover fint ut for min del. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Flott. Kl 12 da? Er det buss 4 el 9 som går dit? Eventuelt om noen kjører fra sentrum eller Ladesiden av byen og har plass til en Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det er sikkert noen som har plass fra byen, men hvis du ikke får tak i noen, så er det buss nr 9 som gjelder. Da går du fra sør-øst-enden av Kattemsvegen, helt til vest-enden av samme veg, så er du fremme (500 meter). Trenger du mer detaljert beskrivelse, så kan jeg ordne det. Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg kjører fra Lade. (Nobøtomta/Lade gård/Ladekirke/Haakon 7 alle/Ringve) Hvilken skole på Heimdal skal vi møtes på? Så ikke det ordentlig på det kartet--(sikkert noe rart med nettleseren min..) Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg kjører fra Lade. (Nobøtomta/Lade gård/Ladekirke/Haakon 7 alle/Ringve) Hvilken skole på Heimdal skal vi møtes på? Så ikke det ordentlig på det kartet--(sikkert noe rart med nettleseren min..) Glimrende. Alle stedene du foreslår er i umiddelbar gangavstand, litt usikker på hvor Nobøtomta er. bare si når og hvor Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hvilken skole på Heimdal skal vi møtes på? Så ikke det ordentlig på det kartet--(sikkert noe rart med nettleseren min..) Åsheim barneskole/Åsheimhallen. Zoom ut i kartet, så skal du se det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg kjører fra Lade. (Nobøtomta/Lade gård/Ladekirke/Haakon 7 alle/Ringve) Hvilken skole på Heimdal skal vi møtes på? Så ikke det ordentlig på det kartet--(sikkert noe rart med nettleseren min..) Kanskje du kan plukke opp meg også da om jeg skal være med..jeg vet vel omtrent hvor det er. (Samme etternavn som meg) Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg kjører fra Lade. (Nobøtomta/Lade gård/Ladekirke/Haakon 7 alle/Ringve) Hvilken skole på Heimdal skal vi møtes på? Så ikke det ordentlig på det kartet--(sikkert noe rart med nettleseren min..) Glimrende. Alle stedene du foreslår er i umiddelbar gangavstand, litt usikker på hvor Nobøtomta er. bare si når og hvor Hei! Da kan jeg plukke deg opp på Rema på Ladetorget, utenfor hovedinngangen der-- kl.11.30. Det tar ca 20 min til Heimdal, og så kjører vi innom og plukker opp Randi på Strinda først. Kjøre grønn opel astra. Jeg kjører fra Lade. (Nobøtomta/Lade gård/Ladekirke/Haakon 7 alle/Ringve) Hvilken skole på Heimdal skal vi møtes på? Så ikke det ordentlig på det kartet--(sikkert noe rart med nettleseren min..) Kanskje du kan plukke opp meg også da om jeg skal være med..jeg vet vel omtrent hvor det er. (Samme etternavn som meg) Ja, bare send meg sms fredag kveld du om jeg skal plukke deg opp. Hvilken skole på Heimdal skal vi møtes på? Så ikke det ordentlig på det kartet--(sikkert noe rart med nettleseren min..) Åsheim barneskole/Åsheimhallen. Zoom ut i kartet, så skal du se det. Takk, det vet jeg hvor er.. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Ladetorget -grønn opel astra kl 1130. Flott! Lenke til kommentar
hean Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Da må jeg dessverre trekke meg igjen, blir nok ikke i Trondheim på lørdag Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Så planen er å dra til Buvika? Jeg bor nemlig i Buvika, hvor/når kan jeg henge meg på, uten å kjøre til Heimdal først? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Da må jeg dessverre trekke meg igjen, blir nok ikke i Trondheim på lørdag Synd. Du får prøve igjen neste måned. Så planen er å dra til Buvika? Jeg bor nemlig i Buvika, hvor/når kan jeg henge meg på, uten å kjøre til Heimdal først? Hehe. Det må vi jo få til. Vi kan jo prøve å være på denne parkeringsplassen kl 12:15. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det høres greit ut! Har bil med plass til en til person forresten, men da må den personen evt. komme seg til Buvika først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå