Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Så fint og knallbra dere fikk tatt noen bilder da. Blir spennende å se på. Det ble dårlig for min del, menmen. Vi tar det senere, gleder meg til å treffe dere, siden man bare har hatt det her på forumet i en del år hehe. :)

 

Hehe ja andy det ble litt trafikk gitt siden du og Eivind dro til korsvika. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Notert, ok67.

 

Nei, ikke foreløpig. Men det kan ta litt tid å godkjenne en leder-søknad også. Jeg tenkte evt at jeg kunne ta jobben hvis ingen andre gjorde det, men jeg blir bortreist i perioden rett før photowalken, så det passer bare ikke.

 

Ang lørdag. Hva med en litt tilfeldig biltur med spontane stopp? Anders og jeg har jo bil, så hvis vi ikke blir veldig mange, burde det holde.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg er med. Etter å ha bladd litt i Flickr kontoene til noen av dere er det med en smule skrekkblandet fryd jeg deltar, da nivået ser ut til å være høyt.

Kona stikker med bilen så jeg er avh av skyss om det blir "langtur". Kan møte opp et sted og plukkes opp i såfall.

Som førstereisegutt er det vel også bare rett og rimelig at jeg stiller med en kanne kaffe, sjokolade og relativt godt humør.

Lenke til kommentar

Det er ikke til å legge skjul på at man får mye fototrening med å delta på treffene vi har. :) Men ikke la deg avskrekke. Alle var nybegynnere en gang. :)

 

Det ordner seg sikkert med skyss, men ting er ikke avgjort enda. Alt avgjøres demokratisk, og hvis noen komme rmed en bedre idé for lørdagens treff, og folk heller vil det, så blir det det istedet.

 

Nei, ikke ta med deg hverken kaffe eller sjokolade - hvis du ikke absolutt vil spandere på folk. Men det er IKKE forventet av deg. Vi pleier heller å ha det slik at man velger selv hva slike treff vil koste en, med f.eks. hva man bestiller på kafeen vi ender opp på. På en evt biltur, så må man spleise litt på bensin da.

 

Men en ting du kan ta med deg, er godt humør. :)

Lenke til kommentar

Det er ikke til å legge skjul på at man får mye fototrening med å delta på treffene vi har. :) Men ikke la deg avskrekke. Alle var nybegynnere en gang. :)

 

Det ordner seg sikkert med skyss, men ting er ikke avgjort enda. Alt avgjøres demokratisk, og hvis noen komme rmed en bedre idé for lørdagens treff, og folk heller vil det, så blir det det istedet.

 

Nei, ikke ta med deg hverken kaffe eller sjokolade - hvis du ikke absolutt vil spandere på folk. Men det er IKKE forventet av deg. Vi pleier heller å ha det slik at man velger selv hva slike treff vil koste en, med f.eks. hva man bestiller på kafeen vi ender opp på. På en evt biltur, så må man spleise litt på bensin da.

 

Men en ting du kan ta med deg, er godt humør. :)

 

det var en liten fleip det med kaffe og sjokolade. kommer nok ikke så godt fram skriftlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...