Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært en tur i Korsvika i hvertfall, kom nettopp hjem nå. En fin sommerkveld i kveld også. :)

Så ikke noe til andycam...

 

Ja, flott sommerkveld...slik sommer egentlig bør være. Kunne faktisk ha syklet ned dit, men jeg syklet Estenstadmarka.....fantastisk i kveld.Hadde ikke med kamera, for jeg har bare det "store" nå...og jeg biket light i kveld.

Lenke til kommentar

Jeg så tiden litt sent dere, så drog ut for en 30/45 min siden, kom netopp inn. Det var ikke bare bare å finne frem. Etter en del kjøring i byen og mot korsvika havnet jeg en plass på lade hehe. Det skal ikke være enkelt, fant ikke en vei inn dit liksom, men lade er vell ikke langt unna etter som jeg skjønner det. Får ta meg en tur i morgen å se også så jeg sola var nesten borte så poenget var litt borte. :) Jaja fikk meg en kjøretur ihvertfall.

Lenke til kommentar

Synd du ikke fant fram Jann, men jeg skjønner godt at det ikke er så lett å finne fram når man ikke er lokalkjent.

Hvis været er like bra som i dag, så kan jeg jo godt bli med i morgen også...

Jeg tenkte kanskje på å ta en tur i fjæra ved Ranheim kirke her en dag, det kan jo være en mulighet. Vi har vel hatt et fototreff der før en gang, men jeg tror ikke det var på sommeren...

Lenke til kommentar

Kan google map veien Helena, men takk uansett.

 

Ja, det går vell fint, er ikke nøye egentlig hvor en drar, dere får bestemme det dere som er lommekjent. :) Men ranheim er vell sikkert en fin plass ja, har aldri vært der før heller, men dit blir det ingen problemer å finne fram fra E6 vil en tro.

 

Jeg var litt sent ute også egentlig Eivind, menmen finner frem neste gang.

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Har en kompis og dama som kom hjem fra ferie i går, han skulle ringe litt i dag, men har ikke hørt noe til nå så vet ikke helt når dem ringer, men begynner klokken å nærme seg 6-7 så skal en tur gå fint.

 

Vi kan ta det senere altså hvist Helena ikkeno problem det. :)

 

Blir sikkert flere med da også. :)

 

PS: Jeg tror jeg syklet forbi randi før i dag i byen rundt 14-15 tiden hvist jeg ikke så helt feil hehe.

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Har snakket med Randi nå, og vi drar hvis noen fler gjör det. Eivind og Jann, planerer dere fortsatt å ta en tur?

 

Hvis jeg skal dra kan jeg möte opp ved Ranheim kirke kl. 19.30. Vil dere komme senere er det selvfölgelig greit, bare vi vet at dere kommer i det hele tatt. I annet fall utsetter vi det.

 

--

 

Oops, skrev samtidlig. :) Kanskje bedre å utsette da, med så mye usikkerhet. Det passer sikkert bra en annen dag.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Det passer vell bedre det ja. Fikk netopp tlf fra dem jeg kjenner her i tr.h og dem vil jeg skal komme innom en tur i 7 tiden. Så vet ikke om det blir tid for min del. Bah det var jo litt typisk da.

 

Får bare beklage, jeg får bli med neste gang hvist det går fint. :)

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...