eivind84 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Korsvika kl 8 høres greit ut Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Dere er ute nå i kveld? Husk å vise oss bilder. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg har vært en tur i Korsvika i hvertfall, kom nettopp hjem nå. En fin sommerkveld i kveld også. Så ikke noe til andycam... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg har vært en tur i Korsvika i hvertfall, kom nettopp hjem nå. En fin sommerkveld i kveld også. Så ikke noe til andycam... Ja, flott sommerkveld...slik sommer egentlig bør være. Kunne faktisk ha syklet ned dit, men jeg syklet Estenstadmarka.....fantastisk i kveld.Hadde ikke med kamera, for jeg har bare det "store" nå...og jeg biket light i kveld. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hadde gjerne dratt til Korsvika, men så det dessverre ikke för kl. 21.30. Fint at du fikk en bra tur! Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg så tiden litt sent dere, så drog ut for en 30/45 min siden, kom netopp inn. Det var ikke bare bare å finne frem. Etter en del kjøring i byen og mot korsvika havnet jeg en plass på lade hehe. Det skal ikke være enkelt, fant ikke en vei inn dit liksom, men lade er vell ikke langt unna etter som jeg skjønner det. Får ta meg en tur i morgen å se også så jeg sola var nesten borte så poenget var litt borte. Jaja fikk meg en kjøretur ihvertfall. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 He he Jann! Sånn kan det gå, men det blir sikkert bedre når du har bodd her en tid. Hvis du og noen fler har lyst kan jeg tenke meg en tur imorgen istedet. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hehe ja det vet ikke alle plassene så det gjør nokk det, nytt er nytt. Så fremst ikke noe dukker opp er jeg med utpå kvelden ja. Ser på yr det blir samme været som i dag. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 OK, vi får se om noen fler er intressert i en tur. For meg trenger det ikke å väre Korsvika, men det er også greit. Bare jeg kommer meg ut. Forresten, veien "ned" til Korsvika er like ved Lade kirke. Kan fikse et kart, hvis du vil. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Synd du ikke fant fram Jann, men jeg skjønner godt at det ikke er så lett å finne fram når man ikke er lokalkjent. Hvis været er like bra som i dag, så kan jeg jo godt bli med i morgen også... Jeg tenkte kanskje på å ta en tur i fjæra ved Ranheim kirke her en dag, det kan jo være en mulighet. Vi har vel hatt et fototreff der før en gang, men jeg tror ikke det var på sommeren... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Ranheim er et godt forslag! Mer å ta bilde av der også, egentlig. Hva synes du Jann? Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Kan google map veien Helena, men takk uansett. Ja, det går vell fint, er ikke nøye egentlig hvor en drar, dere får bestemme det dere som er lommekjent. Men ranheim er vell sikkert en fin plass ja, har aldri vært der før heller, men dit blir det ingen problemer å finne fram fra E6 vil en tro. Jeg var litt sent ute også egentlig Eivind, menmen finner frem neste gang. Endret 15. august 2012 av Jann. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Ja, Ranheim er greit. Noen fler som vil bli med? -- Edit: Jeg har masser å gjöre denne uken og siden det dessuten har blitt veldig varmt (gruer meg til å ta bussen), så jeg er veldig usikker på fototur idag. Unnskyld. Endret 16. august 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Har en kompis og dama som kom hjem fra ferie i går, han skulle ringe litt i dag, men har ikke hørt noe til nå så vet ikke helt når dem ringer, men begynner klokken å nærme seg 6-7 så skal en tur gå fint. Vi kan ta det senere altså hvist Helena ikkeno problem det. Blir sikkert flere med da også. PS: Jeg tror jeg syklet forbi randi før i dag i byen rundt 14-15 tiden hvist jeg ikke så helt feil hehe. Endret 16. august 2012 av Jann. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Har snakket med Randi nå, og vi drar hvis noen fler gjör det. Eivind og Jann, planerer dere fortsatt å ta en tur? Hvis jeg skal dra kan jeg möte opp ved Ranheim kirke kl. 19.30. Vil dere komme senere er det selvfölgelig greit, bare vi vet at dere kommer i det hele tatt. I annet fall utsetter vi det. -- Oops, skrev samtidlig. Kanskje bedre å utsette da, med så mye usikkerhet. Det passer sikkert bra en annen dag. Endret 16. august 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg kan møte ved porten Ranheim kirke ca 19.30 hvis det blir flere, hvis ikke utsetter vi det...Nedre Leirfoss er også fint ved solnedgang. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 OK, Fint, da drar jeg også, så er vi i hvert fall tre. Fire om Jann også kan bli med. Kommer med bussen (Ranheim kirke) ca 19.30. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Det passer vell bedre det ja. Fikk netopp tlf fra dem jeg kjenner her i tr.h og dem vil jeg skal komme innom en tur i 7 tiden. Så vet ikke om det blir tid for min del. Bah det var jo litt typisk da. Får bare beklage, jeg får bli med neste gang hvist det går fint. Endret 16. august 2012 av Jann. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg må jo uansett ha sykkel-trimmen min i dag, kan da like så godt ta bakkene ned og opp dit. Blir nok svett...men det er bra trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå