Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Fint, möter opp 16:30!

 

Ville bare si at jeg tar med en... Aner ikke hva det heter på norsk, men...

Big garbage bag, en svär sekk som pleier å väre laget i sort plast. På svensk heter det sopsäck, så kanskje söppelsekk? :-)

 

Tenkte at man kunne sitte eller ligge på den for å få et intressant lavt perspektiv.

 

Vi har dessverre bare en igjen, i annet fall kunne dere ha fått av meg, men kanskje har dere noe liknende å ta med hvis dere vil.

 

Mest trolig tar jeg med stövler også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Søppelsekk, ja. :)

 

Da jeg kom på ideen med makrotreff i fjæra, så tenkte jeg at luftmadrass kunne være kjekt å ha for å komme helt innpå ting. Litt upraktisk dersom det blåser litt, da men. Hehe

 

Edit: Men jeg kommer ikke til å ta det med da. Jeg kommer heller til å satse på klær som tåler litt, og stødige sko.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Sku gjerne blitt med men har lovt meg bort på ridderturnering kl 12. Sentrum bør jo uansett være et godt alternativ med både olavsfestdager og trøndersk matfestival.

neste gang

 

Hvis du rekker å lese dette i formiddag, og er vil være med etter det du skal på ridderturneringen (hvis det ikke varer veldig lenge da); så kan du sende meg en SMS på nitti 03 55 femtifem for å høre hvor vi er hen, også venter vi der til du kommer.

Lenke til kommentar

Sku gjerne blitt med men har lovt meg bort på ridderturnering kl 12. Sentrum bør jo uansett være et godt alternativ med både olavsfestdager og trøndersk matfestival.

neste gang

 

Hvis du rekker å lese dette i formiddag, og er vil være med etter det du skal på ridderturneringen (hvis det ikke varer veldig lenge da); så kan du sende meg en SMS på nitti 03 55 femtifem for å høre hvor vi er hen, også venter vi der til du kommer.

Sku gjerne blitt med men har lovt meg bort på ridderturnering kl 12. Sentrum bør jo uansett være et godt alternativ med både olavsfestdager og trøndersk matfestival.

neste gang

 

Hvis du rekker å lese dette i formiddag, og er vil være med etter det du skal på ridderturneringen (hvis det ikke varer veldig lenge da); så kan du sende meg en SMS på nitti 03 55 femtifem for å høre hvor vi er hen, også venter vi der til du kommer.

 

lest i dag :(

Er med neste gang. masse flotte bilder fra den siste vandringen deres

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...