Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir gjerne med på treff nå i helga, og gjerne noe utenfor byen som omveksling. F.eks. det som Ratleto foreslo på forrige side:

 

Jeg fikk forresten en ide til treff nå på sommeren. Randi rakk å "gjennomføre" det alene før jeg rakk å foreslå det: Makro-treff i fjæresteinene

Man klarer seg uten makro også, men skal man ha detaljer, så må nok makro til. Et interessant sted er ved Rye utpå Byneset. Langt område der, ned veien fra bensinstasjonen og ut veien som går helt langs sjøen.

 

Eller kanskje Ringvebukta der Randi var og tok så spennende bilder for noen uke siden.

 

Byen er dog også greit hvis dere heller vil bli der. :)

Lenke til kommentar

Så vi ikke plutselig står med vann til anklene mener du? :p

Jeg er ikke sikker på om det har så mye å si, men det er hvertfall greit å ikke være der når vannet er på det aller høyeste.

 

Tor Atle foreslo et sted på Byneset, jeg vet ikke hvor det er, men blir gjerne med dit. Jeg vil gjerne ha skyss hvis vi skal dit forresten.

Lenke til kommentar

Ser at YR har endret seg nå og sier at det kan bli brukbart vär på fredag (kanskje noen dråper regn bare). Byneset er som sagt er bra forslag. Ratleto, har du tilgang til bil på fredag kveld?

 

Jeg har inget macroobjektiv, men mellomringer og en close up-lins, så det ordner seg.

Lenke til kommentar

Yr har ikke vært helt til å stole på i dette ustabile været, så jeg stoler heller på tekstvarselet på Yr og Adressa. Det sier varmt og fint fredagen.

 

Stedet jeg tenker på er der vi fotograferte nordlys, Helena. Man kjører ned mot sjøen like ved bensinstasjonen på Rye. Der er det ei fin og lang "strand" med stein, tang og tare og alt annet som pleier å være i fjæra. :-)

 

Jeg regner med å ha bil på fredag ettermiddag/kveld ja. Kan vi prøve så tidlig som 17-tida, kanskje? Sånn at det ikke blir altfor mørkt. Jeg kan kjøre via Ila og plukke om 2-3 stk der om det trengs skyss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...