HelenaN Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Sente nettopp en email. Tenkte ta buss 9 som går kl. 9.55. Da er vi ved holdplassen i Ringve ca 10.40, men det tar 10 minutter å gå, og kan jo väre bra å ha litt marginal hvis vi ser noe intressant lengs veien. Men det spiller ingen roll. Vil du ta neste er det også greit. Bare å si fra. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hei, og takk for treff på Ringve, Lade og Lilleby i vekslende vær i dag. Synd vi ikke var fler, men sånt skjer. Jeg har opprettet bildetråd. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen bilder fra Lørdag på Ørlandet Fire belgiske F-16, en 2-seter Svensk JAS 39 Gripen sammen med en Dassault Rafale To F-16 Fighting Falcon med en Vampire F-16 med norske flagg Sveitsisk F/A-18C Hornet AIM-9 Sidewinder - Testmissil Dassault Rafale C Kjetil-h titter inn i rævva på en F-16 fra Tyrkia På tross av det vanlige trønderværet var det en spennende opplevelse. Kjenner at jeg burde hatt en 400mm f/4 fremfor 70-200 f/2.8 den dagen. Men så koster det også å være kar Resten av bildene ligger på bloggen min Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Off Topic: Noen som har bruk for en Minipris billett tog Trondheim-Oslo-Trondheim (13.juni retur 18.juni), halv pris tur-retur (kr.200) ? Jeg må kansellere min tur nå. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Japan Photo har fotomesse i disse dager. Link Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hei - er det noen der ute - nå i juli? Jeg kunne godt tenke meg å ta et fototreff på lørdag. Har vi noen gode forslag? Ganske OK værvarsler. Mitt forslag: St.Olavs-området, men kanskje det er fast opplegg i juli? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg kan ikke denne gangen, dessverre. Kan antakelig ikke neste helg heller, men håper kanskje vi kan ta et mellomtreff en dag helga 20-22. juli? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Nok en gang jobb, denne gangen midt i fototia dessverre. Ser ikke ut til at jeg får vært med på noen flere treff før jeg flytter i August. Jeg har enda litt vondt av at du ikke har fått tilbake det papprøret ditt Ratleto. Skal jeg stikke innom med det på vei til jobb i kveld? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg blir gjerne med på en tur på lördag, og St.Olavs-området höres greit ut. Tror ikke vi har noen faste opplegg i det hele tatt. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg har enda litt vondt av at du ikke har fått tilbake det papprøret ditt Ratleto. Skal jeg stikke innom med det på vei til jobb i kveld? Neh. Hiv det om du ikke har bruk for det selv. Må skaffe meg mer ordentlig emballasje likevel, om jeg finner ut at jeg skal kjøpe meg ny skriver (den gamle er ødelagt, og lønner seg ikke å reparere). Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg blir også med på lørdag. Jeg kan sikkert bli med på et "mellomtreff" også. Men hva tenker dere om et kveldstreff igjen, sånn som vi hadde i vinter? Kanskje dra et sted med mulighet for landskapsbilder når solen står lavt på himmelen, kanskje også etter at den har gått ned (da snakker vi nesten natt-treff ) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Høres ut som en artig ide med "nesten-natt-treff", Eivind. Men da trenger vi kanskje ikke holde oss helg til helgedager, kanskje da? Dra ut på kvelden, og være tilbake igjen mellom midnatt og 01 ellerno. Jeg fikk forresten en ide til treff nå på sommeren. Randi rakk å "gjennomføre" det alene før jeg rakk å foreslå det: Makro-treff i fjæresteinene Man klarer seg uten makro også, men skal man ha detaljer, så må nok makro til. Et interessant sted er ved Rye utpå Byneset. Langt område der, ned veien fra bensinstasjonen og ut veien som går helt langs sjøen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Fint, da blir vi i hvert fall 4. Kanskje noen fler melder seg senere. Skal vi satse på St.Olavs-området som Linepusle foreslo? Hvilken tid og hvor skal vi mötes? Jeg blir gjerne med på både evt. mellomtreff og kveldstreff, hvis jeg er hjemme. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 flott ide ratleto Vi kan kanskje møtes utenfor samfunnet? hva med 1200? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Höres bra ut Andycam. Glemte si at jeg også synes at Ratletos forslag var bra. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Klokken 12 på Samfundet passer bra. Hvis jeg er i byen, blir jeg gjerne med på kvelds/nattetreff. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Ved Samfundet? Det blir vel litt drass med sykkel kanskje...burde vel parkere den en plass da. Har dere lagt en rute? Sykler du Linepusle? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Her er bildetråden for St. Olavstreffet 7. juli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå