Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Jag har det samme problemet som Ratleto. Fredag er mye mer intressant, men jeg skjönner ikke hvorfor de starter så veldig tidlig når det er så langt fra byen. Skal man ta buss og hurtigbåt må man opp kl. 4 eller noe... Sen blir man vel der til det er ferdig.

 

Lördag er det lettere, for da kan man komme og dra når man vil, men da er det bare to timer flyshow og sikkert masser av folk og vanskelig å ta gode bilder. Dog kan samboern tenke seg å dra (men han blir ikke skuffet om det ikke blir av) og hvis vi blir maks 4 st. kan vi ta vår bil fra Heimdal.

 

Akkurat nå er det vel bare Eivind, Ratleto, jeg og kanskje Linepusle som sagt at vi (trolig) drar om det blir av, så jeg lurer på om vi kanskje borde lage en back up-plan for fototreffet?

 

Linepusle, som jeg forsto det er programmmet på fredag laget spesielt for fotografer og journalister og man får komme närmere flyen. Det er fokusert på fly, og ikke shower med biler osv.. Du kan lese litt mer her:

http://forsvaret.no/...otters-day.aspx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Helena skriver, så må man opp veldig tidlig dersom man skal dra fra Trondheim. Første flyoppvisning på fredag starter ikke før kl 11, men når man MÅ møte opp kl 08, så blir det - slitsomt. Ifølge info på websida, så tar det 3 timer med bil fra Trondheim. Da må jeg opp senest 04:30, og akkurat nå for tida tror jeg ikke at jeg orker det. Og for meg virker ikke lørdagen altfor interessant heller, så jeg tror jeg står over.

 

Men jeg blir med på vanlig treff her i byen på lørdag om man ønsker å ha noe her, enten istedet for flyshow, eller i tillegg. :)

Lenke til kommentar

Oi, tre timer? Det blir seks timer i bil for to timer med flyshow. Hmmm... Da tror jeg at jeg også stemmer for en vanlig fototreff i/rundt byen. Da er det kanskje fler som kan bli med også. Håper ikke Eivind blir altfor skuffet?

 

Virkeligen synd at de ikke har spotting day på lördag (med oppmöte kl 10) og lördagens program på söndag istedet.

 

Hvordan er det i botanisk hage nå? Blir det for kjedelig?

Lenke til kommentar

Oi, tre timer? Det blir seks timer i bil for to timer med flyshow. Hmmm... Da tror jeg at jeg også stemmer for en vanlig fototreff i/rundt byen. Da er det kanskje fler som kan bli med også. Håper ikke Eivind blir altfor skuffet?

Jeg skal vel holde ut med et fototreff her i byen også :p

 

Tre timer hver veg hørtes mye ut, jeg trodde det tok rundt 2 timer... Men det er jo fremdeles et stykke å kjøre, så jeg skjønner deg.

Lenke til kommentar

Har ikke vært på Ringve i vår, men det bør være en del blomstring som har startet der nå. (Når det blomstrer så pass mye hos meg, er det nok enda mer der) - Rhododendron og Primula blomstrer vel nå - det meste av vårløkene er nok ferdigblomstret, men tulipaner og pinseliljer og tidlige stauder vil jeg tro blomstrer nå. (Er litt opptatt denne helgen da det er besøk av folk fra Liverpool - så jeg vet ikke hvor mye tid jeg har til rådighet).

Her er Ringve Botaniske, info.

Lenke til kommentar

Var på Rigve for få uker siden. Da var primulan, krokus og rhododendron i full gang. Så nå er det sikkert masse mer blomster. Jeg bor like ved, så Ringve botaniske er "min hage" i mangel på annnen hage for tiden. Jeg har fotografert masse der over mange år, men det kan alltids dukke opp nye motiver, nye vrier..Vi skal ha sommerfest på jobben i morgen , så hvis jeg ikke er for skral lørdag så hiver jeg meg kanskje med. Hvordan kjenner jeg dere igjen, hvis Randi ikke blir med?

Lenke til kommentar

Jeg skal ut med de fra Liverpool i morgen, mulig lørdag også...men kanskje jeg kan komme lørdag, men da helt sikkert ikke før 11,om været er OK for sykling da...hvis ikke dropper jeg det. (Er så veldig på etterskudd med Berlin-bildene, at jeg ikke har særlig rom for flere bilder på en stund, he,he...) Jeg har mobilnummeret til et par av dere, så jeg oppsporer dere sikkert om jeg dukker opp.

Lenke til kommentar

Livesending, så kan vi se hva vi går glipp av. :) Virker som de fryser...

 

Skjønner jeg godt. De fleste var sikkert ikke vinterkledd - som jeg ville vært, om jeg dro dit. 5-7 plussgrader og vindfullt.

 

Kjetil-H og Bjørn skal på Ørlandet i morgen :)

 

Kos dere. Legg ut noen bilder etterhvert da. :)

 

Fant vi ut når vi skulle møtes, eller? Kl 11? I så fall blir sikkert jeg og Helena noen minutter forsinket, siden bussen kommer frem 10:58. Eller tenker du på en annen buss for oss, Helena?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...