Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er grei, Helena. :) Merker at vi har vært på tur, og at vi kjørte nesten 600km i går. Er jeg ikke på plass ute til 11:25, så får du bare dra alene. :)

600km høres da ut som en liten svipptur - vi kjørte 960km her om dagen ;) Som siste etappe på en tur på rundt 267 mil ...

 

Nå skal det sies at vi kjørte på rimelig brukbare veier, da. :) Og jeg mistenker at du fikk bedre bilder på turen enn det jeg gjorde.

Lenke til kommentar

600km er i alle fall mer enn langt nok for meg. :) Det er jo tross alt en del av en tur på over 2600km (regnet jeg nettopp ut). Ang bilder, så er det jo Tøckfors som er mest aktuelt ift bilder, i tillegg til de private bildene jeg tok i en konfirmasjon i Danmark.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk planlagt å dukke opp på treffet denne gangen, men så måtte jeg på akutten med mitt kamera og objektiv, som hadde fått seg en real smell. Nøyaktig hva som er feil er jeg ikke sikker på, men det kan nok bli dyrt.

 

Synd at noe måtte klabbe seg til igjen, for det blir trolig en stund til jeg får sjansen til å bli med på treff neste gang. Men det ser jo ut til at dere klarer dere fint på egenhånd. :)

Lenke til kommentar

Åssen fikk de seg en real smell da? Du datt ellerno'? Gikk det evt bra med deg da? :)

 

Vi klarer å holde fototreff uten deg :p men du er velkommen til å være med når du kan fordet. Hehe. Det er også lov å foreslå mellomtreff og steder å gå og sånn også.

Lenke til kommentar

Kamera med objektiv gikk i bakken fra et par meters høyde, og nå er det noe feil på låsemekanismen som holder de sammen. Om det er på kameraet eller objektivet er jeg ikke sikker på, for det er kun den kombinasjonen med kamera og objektiv hvor låsen gir etter. Jeg falt ikke selv, så sett bort fra et såret hjerte og en såret sjel, så går det bra. :)

Lenke til kommentar

På lørdag ble jeg oppfordret til å komme med forslag til neste treff hvis jeg hadde noe interessant.

 

Vet ikke om jeg har mulighet selv enda, men det er iallefall NATO Tiger airshow 2012 på Ørland 2. juni.

 

Det skal vistnok komme over 58 forskjellige flytyper fra 26 skvadroner rundt om i NATO. Det er gratis inngang på lørdagen. Men vi må betale for hurtigbåten.

 

Det er også satt opp en egen "Spotters day" fredag den 1. juni for fotografer. men da koster det 200,- i inngang.

 

For med info se:

http://tigerairshow.com/en/

Endret av Consus
Lenke til kommentar

Det hadde vært fint, Bjørn. Hadde vært artig å ha med en ferdig utdannet fotograf på treff. :) Ikke det at jeg antakelig får til å være med på treffet, da men.

 

Men hvis dere skal på Ørlandet for treff, så burde dere begynne å planlegge allerede nå, kanskje. Om dere skal ta hurtigbåt (aner ikke om den tar dere helt frem, da men) eller om dere skal kjøre bil. I så fall må noen med bil kunne stille (den som stiller med bil får selvfølgelig betalt av de som sitter på for bensin og ferje).

Lenke til kommentar

Flyshow høres jo veldig interessant ut. Jeg har ikke noen andre planer for den helga heller enda, så dette blir jeg gjerne med på. :) "Spotters day" høres jo spennende ut mtp. fotomuligheter, men det var litt sparsomt med info om akkurat det (foreløpig i hvertfall).

Lenke til kommentar

Hyggelig at det er flere som er intressert i denne turen. Jeg har lyst, men kan nok ikke si sikkert för 11-12. mai. Er dog enig i at hvis vi skal gjöre dette må vi begynne å planere allaredan nå.

 

Akkurat nå er det altså...

 

Ja:

Consus

Eivind

Björn

 

Kanskje:

Helena + samboer (har bil)

 

Antakelig ikke:

Ratleto

 

zetlitz?

 

Hvor mange har tilgang til bil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...