Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi som var på treff 7. sept konkluderte med at første helga i måneden kunne være aktuelt som "fast" trefftidspunkt i Trondheim, dvs. treff lørdag 4. oktober!?

 

Noen forslag til steder kom også opp...

- Ilsvikøra/industriområder

- Sverresborg folkemuseum

- Hegra festning

- noen flere...?

 

;-)

Lenke til kommentar

Fjerde oktober kan kanskje være aktuelt for meg også, ettersom jeg etter all sannsynlighet skal på Trondheim Prog Fest på Blæst den tredje. Jeg får prøve å spørre om det er greit jeg ligger over hos en kompis, så blir jeg nok med da. Om jeg blir nødt til å kjøre hjem igjen den tredje, er jeg nok ikke med på noe treff dagen etter.. :p

Lenke til kommentar

Et fototreff kunne vært artig. Akkurat tilbake fra en uke i Japan, og sannelig ble det en 70-300mm Olympus telezoom og en FL36R blits i bagasjen.

 

Kan forøvrig ikke se om det er avtalt verken tid eller sted for eventuelt treff i morgen. Været for morgendagen ser bra ut, så man kan være utendørs uten å bli våt. Kanskje litt tidlig på høsten ennå til at man har fått de helt flotte fargene ute i marka. Et treff i marka når høstfargene setter inn for fult kan være interessant.

Lenke til kommentar
Vi som var på treff 7. sept konkluderte med at første helga i måneden kunne være aktuelt som "fast" trefftidspunkt i Trondheim, dvs. treff lørdag 4. oktober!?

 

Noen forslag til steder kom også opp...

- Ilsvikøra/industriområder

- Sverresborg folkemuseum

- Hegra festning

- noen flere...?

 

;-)

 

Siden jeg bor bare noen få Km fra Hegra festning så vet jeg at hvis vi skal dit, så bør vi ikke vente. Det går greitt nå den 4/10, men hvis vi venter en måned til, må vi nok vente helt til snøen har forsvinnet igjen. Veien opp er usedvanlig bratt, svingete og smal, så den anbefales ikke på holka.

 

Kaffe hjemme hos meg etterpå!

Lenke til kommentar
Høstbilder fra Hegra festning kunne vært flott det! ;-)

 

Byttet fra stor, romslig stasjonsvogn til liten bybil i sommer, men skulle likevel få plass til tre passasjerer hvis det blir aktuelt og noe ikke kommer i veien den helga. Om det siste skulle skje, kan jeg likevel stille bilen til disp. om nødvendig.

Lenke til kommentar
Høstbilder fra Hegra festning kunne vært flott det! ;-)

 

Byttet fra stor, romslig stasjonsvogn til liten bybil i sommer, men skulle likevel få plass til tre passasjerer hvis det blir aktuelt og noe ikke kommer i veien den helga. Om det siste skulle skje, kan jeg likevel stille bilen til disp. om nødvendig.

 

Og jeg kan hjelpe til med kjøring fra hell/værnes/stjørdal hvis nødvendig. Har stasjonsvogn(2 stk) + at jeg sikkert kan låne en minibuss fra jobben ;)

Lenke til kommentar
Høstbilder fra Hegra festning kunne vært flott det! ;-)

Byttet fra stor, romslig stasjonsvogn til liten bybil i sommer, men skulle likevel få plass til tre passasjerer hvis det blir aktuelt og noe ikke kommer i veien den helga. Om det siste skulle skje, kan jeg likevel stille bilen til disp. om nødvendig.

Hvis det blir aktuelt for meg å delta, kunne jeg gjerne dele bensinutgiftene med deg i din bil :yes:

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...