Jann - Ove Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skal hjem igjen, så det passer ikke 13/9. Kan bli med 14/9 hvis det blir etter 3-4-tiden. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skal hjem igjen, så det passer ikke 13/9. Kan bli med 14/9 hvis det blir etter 3-4-tiden. Passer best etter 3 Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg er opptatt begge dagene desverre... Må opp med båten og bursdagselskap... Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 passer ikke meg denne gangen. kos dere Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Den 13/9 passet dårlig for min del også. Vet ikke åssen det er med den 14/9 enda. Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Vi som var på treff 7. sept konkluderte med at første helga i måneden kunne være aktuelt som "fast" trefftidspunkt i Trondheim, dvs. treff lørdag 4. oktober!? Noen forslag til steder kom også opp... - Ilsvikøra/industriområder - Sverresborg folkemuseum - Hegra festning - noen flere...? ;-) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Laurens hadde forresten et viktig poeng på slutten av turen. Lyset. Det var jo først på slutten av treffet nå sist at lyset begynte å bli bra. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Fjerde oktober kan kanskje være aktuelt for meg også, ettersom jeg etter all sannsynlighet skal på Trondheim Prog Fest på Blæst den tredje. Jeg får prøve å spørre om det er greit jeg ligger over hos en kompis, så blir jeg nok med da. Om jeg blir nødt til å kjøre hjem igjen den tredje, er jeg nok ikke med på noe treff dagen etter.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Passer uansett ikke for meg i morgen. Er forkjølet, og har en øving som må gjøres, så da orker jeg ikke å stresse meg nedover tidsnok. fjerde oktober passer fint for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Et fototreff kunne vært artig. Akkurat tilbake fra en uke i Japan, og sannelig ble det en 70-300mm Olympus telezoom og en FL36R blits i bagasjen. Kan forøvrig ikke se om det er avtalt verken tid eller sted for eventuelt treff i morgen. Været for morgendagen ser bra ut, så man kan være utendørs uten å bli våt. Kanskje litt tidlig på høsten ennå til at man har fått de helt flotte fargene ute i marka. Et treff i marka når høstfargene setter inn for fult kan være interessant. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Vi som var på treff 7. sept konkluderte med at første helga i måneden kunne være aktuelt som "fast" trefftidspunkt i Trondheim, dvs. treff lørdag 4. oktober!? Noen forslag til steder kom også opp... - Ilsvikøra/industriområder - Sverresborg folkemuseum - Hegra festning - noen flere...? ;-) Siden jeg bor bare noen få Km fra Hegra festning så vet jeg at hvis vi skal dit, så bør vi ikke vente. Det går greitt nå den 4/10, men hvis vi venter en måned til, må vi nok vente helt til snøen har forsvinnet igjen. Veien opp er usedvanlig bratt, svingete og smal, så den anbefales ikke på holka. Kaffe hjemme hos meg etterpå! Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Høstbilder fra Hegra festning kunne vært flott det! ;-) Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Høstbilder fra Hegra festning kunne vært flott det! ;-) Byttet fra stor, romslig stasjonsvogn til liten bybil i sommer, men skulle likevel få plass til tre passasjerer hvis det blir aktuelt og noe ikke kommer i veien den helga. Om det siste skulle skje, kan jeg likevel stille bilen til disp. om nødvendig. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Høstbilder fra Hegra festning kunne vært flott det! ;-) Byttet fra stor, romslig stasjonsvogn til liten bybil i sommer, men skulle likevel få plass til tre passasjerer hvis det blir aktuelt og noe ikke kommer i veien den helga. Om det siste skulle skje, kan jeg likevel stille bilen til disp. om nødvendig. Og jeg kan hjelpe til med kjøring fra hell/værnes/stjørdal hvis nødvendig. Har stasjonsvogn(2 stk) + at jeg sikkert kan låne en minibuss fra jobben Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Er ikke like overbevist om at brakka mi e like glad i langturer, men kan jo evt hende jeg finner en annen bil å bruke innen den tid.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Høstbilder fra Hegra festning kunne vært flott det! ;-) Byttet fra stor, romslig stasjonsvogn til liten bybil i sommer, men skulle likevel få plass til tre passasjerer hvis det blir aktuelt og noe ikke kommer i veien den helga. Om det siste skulle skje, kan jeg likevel stille bilen til disp. om nødvendig. Hvis det blir aktuelt for meg å delta, kunne jeg gjerne dele bensinutgiftene med deg i din bil RandiA Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ingstadkleiven Fort (Som Hegra festning egentlig het.. ;p) kunne ha vært morsomt, ja. Lenge siden jeg har vært der. Dersom jeg får til å bli med, kan jeg nok få med meg noen passasjerer fra Verdal og sørover. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg kan godt holde noen med selskap, men bensinpenger får dere ikke, kanskje tafse litt på 24-70mm'ern Lenke til kommentar
Sille Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg kan godt holde noen med selskap, men bensinpenger får dere ikke, kanskje tafse litt på 24-70mm'ern Hehe,- nyeste innkjøp her i huset er en sliten Helios 58mm f2..... "made in usssr..." en gang på 60- eller -70 tallet, oprinnelig laget for ett Zenit kamera Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Altså du ville besvimt om du i det hele tatt fikk se en 24-70mm'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå