Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har hatt mye å gjöre i det siste, men kom på at det er dags for fototreff. Noen som har lyst på en tur på lördag? Idéer?

 

Et forslag er at vi går fra Jernbanestasjonen utåt Skansen (over den lille broen ved Kystlaget/Kafé Skuret). Der finnes mange intressante detaljer. Når vi er ferdige der ute kunne vi gå tilbake og gjennom tunnelen ut på Brattöra å se hva som skjer der. Mye bygning på gang der ute nå. Men det er bare en idé, jeg kan tenke meg det meste.

 

Värmeldingen er vel ikke helt positiv, men...

 

--

 

Vil også minne om Japanphotos fotovandring 12. mai som Ratleto tipset om:

http://www.scribd.co...al-Fotovandring

http://www.akam.no/a...d-kamera/108063

Jeg melde meg på forrige uken, som deltaker nr. 1. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Etter et lengre fravær så begynner omsider fotolysten å komme tilbake, men førstkommende Lørdag kolliderer det med konfirmasjon for meg og Kristine.

Lenke til kommentar

Egil, det var synd! Håper dere kan bli med neste gang.

 

Eivind, fint at du kan bli med! Er litt usikker på om vi snakker om den samme tunnelen? Jeg tenkte på den som er like ved Kystlaget/Kafé Skuret, dvs. under broen som jeg snakket om först. Vi kunne f.eks. gå denne ruten (og mötes ved X, dvs. jernbanestasjonen):

 

post-178020-0-00368700-1335992243_thumb.png

 

Vi har gått gjennom den tunnelen för, men ikke ut på Vestre Kanalkai og St. Olavs pir, tror jeg. Der finnes det en del å ta bilde av. Så har vi nybygningene på Fosenkaia og Brattöra og vi kan fortsette lenger ut på Brattöra hvis vi har lyst. Kafé finnes på Rockheim.

 

Men som sagt, jeg kan tenke meg det meste. Hvis noen har andre idéer, var ikke redd for å komme med forslag!

 

EDIT: Kom på at vi har prövd å gå ut på Vestre Kanalkai to ganger, men begge gangene ble det forferdelig vär, så vi gav opp.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Fint at du kan bli med Ratleto! Tenkte du kanskje var altfor trött etter reisen. :) Bussen som går fra Lundåsen 11.30? Mötes her ute 11.25?

 

Forresten, andycam, skal jeg ta med close up-linsen vi snakket om? Kan gjerne gjöre det hvis du bär den under treffet. :) Da trenger du et objektiv med 77mm diameter på frontlinsen, f.eks. 24-105.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...