RandiA Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Synd dere måtte gå før Antikvariatet, men jeg husker ratleto sa han måtte avslutte tidlig ja. Var ikke hjemme før halv seks jeg. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Bra jeg ikke ble med på kafe da, for selskapet jeg skulle i, begynte kl 17. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Bra jeg ikke ble med på kafe da, for selskapet jeg skulle i, begynte kl 17. Ja, kom på at du sa det..du får sette av bedre tid neste gang da......det var forresten noen som spurte om den JP-walk'n...du holder kanskje "styr på" den du Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Sjekket hjemmesiden til Japan photo nå. Info er her: http://www.scribd.co...al-Fotovandring Kort oppsummert: Lørdag 12. mai kl 11.00. Startpunkt er utenfor JP-butikken i byen. Man må registrere seg på forhånd, og det koster 100,- å være med. Tema er "Skåblikk på byen". Endret 15. april 2012 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Fint, Ratleto, kanskje vi skal bli enige om å stille der da..... Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Kanskje gammelt nytt alerede, men studenter ved Fotofagskolen reiste med oss frem og tilbake over fjorden en dag for og ta bilder: http://www.trondheimsfjorden.net/nyheter/fotoutstilling-om-bord-i.html Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det var interessant ja, pakarang.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Fint det ble fjernet så raskt det innlegget som ikke hadde noe her å gjøre.... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har hatt mye å gjöre i det siste, men kom på at det er dags for fototreff. Noen som har lyst på en tur på lördag? Idéer? Et forslag er at vi går fra Jernbanestasjonen utåt Skansen (over den lille broen ved Kystlaget/Kafé Skuret). Der finnes mange intressante detaljer. Når vi er ferdige der ute kunne vi gå tilbake og gjennom tunnelen ut på Brattöra å se hva som skjer der. Mye bygning på gang der ute nå. Men det er bare en idé, jeg kan tenke meg det meste. Värmeldingen er vel ikke helt positiv, men... -- Vil også minne om Japanphotos fotovandring 12. mai som Ratleto tipset om: http://www.scribd.co...al-Fotovandring http://www.akam.no/a...d-kamera/108063 Jeg melde meg på forrige uken, som deltaker nr. 1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Etter et lengre fravær så begynner omsider fotolysten å komme tilbake, men førstkommende Lørdag kolliderer det med konfirmasjon for meg og Kristine. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg blir gjerne med på treff på lørdag. Forslaget til Helena hørtes ikke så dumt ut det, det har jo vært litt forandringer på Brattøra i det siste. Men går det altså an å gå gjennom tunnelen mellom Ila og Brattøra? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Egil, det var synd! Håper dere kan bli med neste gang. Eivind, fint at du kan bli med! Er litt usikker på om vi snakker om den samme tunnelen? Jeg tenkte på den som er like ved Kystlaget/Kafé Skuret, dvs. under broen som jeg snakket om först. Vi kunne f.eks. gå denne ruten (og mötes ved X, dvs. jernbanestasjonen): Vi har gått gjennom den tunnelen för, men ikke ut på Vestre Kanalkai og St. Olavs pir, tror jeg. Der finnes det en del å ta bilde av. Så har vi nybygningene på Fosenkaia og Brattöra og vi kan fortsette lenger ut på Brattöra hvis vi har lyst. Kafé finnes på Rockheim. Men som sagt, jeg kan tenke meg det meste. Hvis noen har andre idéer, var ikke redd for å komme med forslag! EDIT: Kom på at vi har prövd å gå ut på Vestre Kanalkai to ganger, men begge gangene ble det forferdelig vär, så vi gav opp. Endret 2. mai 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Åja, den tunnelen ja Det nye hotellet har jo åpnet også nå, så vi kan gå innom der en tur også. Jeg var der en tur i går forresten: Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hei - turen Helena foreslår er et bra forslag, count me in! Lenke til kommentar
Consus Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hei Jeg har ikke vært med tidligere, men blir gjerne med på lørdag hvis været samarbeider. Men det ser ikke så lyst ut akkurat nå ifølge yr.no http://www.yr.no/place/Norway/Sør-Trøndelag/Trondheim/Trondheim/ Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Været er ingen hindring (før kamerahuset er fullt av vann). Jeg er med i morgen. Blir det oppmøte utenfor jernbanestasjonen 1200? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Kl. 12 höres bra ut! Jeg er med, uansett hva det blir for vär. Consus, du er velkommen! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Satser på å stille i morgen jeg også. Når tar vi bussen, Helena? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Fint at du kan bli med Ratleto! Tenkte du kanskje var altfor trött etter reisen. Bussen som går fra Lundåsen 11.30? Mötes her ute 11.25? Forresten, andycam, skal jeg ta med close up-linsen vi snakket om? Kan gjerne gjöre det hvis du bär den under treffet. Da trenger du et objektiv med 77mm diameter på frontlinsen, f.eks. 24-105. Endret 4. mai 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Den er grei, Helena. Merker at vi har vært på tur, og at vi kjørte nesten 600km i går. Er jeg ikke på plass ute til 11:25, så får du bare dra alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå