Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Hei - jeg kan også være med på lørdag. Jeg blir med uansett hvor vi drar :-) OK værvarsler. Vi har snakket om Gløshaugen/Hovedbygningen tidligere, men da må jeg få sagt fra til Byggsikringsfolkene i morgen, så vaktfolkene vet at det vil være fotografer inne i Hovedbygningen på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg vil gjerne være med på lørdag. Klokka når? Har vel fotografert i mesteparten av bydelene og marka i Trondheim, alene, så det er samme for meg hvor det blir. Men ikke noe særlig på Gløshaugen faktisk..

 

Vi har ikke fått avtalt tidspunkt enda, men følg med her, så kommer vi frem til det i løpet av dagen. :) Vanligvis starter vi i 11-12-tida, da.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke tak i folk i byggsikring ;-) så vi kan utsette Gløshaugen. Jeg vil absolutt ta Hovedbygningen på en dag med sol heller enn en gråværsdag. I dårlig vær blir bygget enda mørkere og dystrere innvendig, men med litt sol får du med en gang interessante lysforhold. Dessuten er hele Gløshaugen full av morsomme detaljer og linjer og arkitektoniske utfordringer, både inne og ute. :-)

Lenke til kommentar

Fantastisk flott foto-treff i dag...takk alle. 100% vellykket:været, føreforhold :) , ruten vi valgte, samlingen på Antikvariatet, sosialt samvær, og Linda og jeg hadde en veldig fin tur hjemover...(jeg fikk gått meg opp til 12km i dag og det ser ut til at det går bra) Skal bli spennende å laste inn bildene, skulle vel kanskje bli ett jeg kan bruke til April-festen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...