RandiA Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ja, selvsagt, Ratleto.......er ikke dette i nærheten av Ikea og Travbanen tror jeg... Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Mulig jeg blir et par minutter forsinket. Kommer til en bussholdeplass i nærheten tidligst 11:55 (Bromstadsvingen busstopp, med nr 9). Vent på meg da. Kanksje jeg tar samme buss Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Mulig jeg blir et par minutter forsinket. Kommer til en bussholdeplass i nærheten tidligst 11:55 (Bromstadsvingen busstopp, med nr 9). Vent på meg da. Etter å ha sjekket litt bussruter ser jeg at jeg er der omtrent samtidig som deg, bare at jeg kommer fra motsatt retning. Så den blir nok litt over tolv før jeg og er framme. Passer det forresten for deg om jeg tar med papprøret ditt i morgen? Det ligger selvfølgelig i bilen til Egil som er på hyttetur, så da ble det litt vanskelig å ta med gitt Endret 2. mars 2012 av KristineS Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ja, selvsagt, Ratleto.......er ikke dette i nærheten av Ikea og Travbanen tror jeg... Det skal være det nærmeste stoppet på den siden. Kanksje jeg tar samme buss Da skal jeg se etter deg. Etter å ha sjekket litt bussruter ser jeg at jeg er der omtrent samtidig som deg, bare at jeg kommer fra motsatt retning. Så den blir nok litt over tolv før jeg og er framme. Passer det forresten for deg om jeg tar med papprøret ditt i morgen? Det ligger selvfølgelig i bilen til Egil som er på hyttetur, så da ble det litt vanskelig å ta med gitt Jeg har klart meg uten det til nå, så det klarer sikkert å vente litt til. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 For ca. 1 1/2 år siden, så hadde Foto Schrøder en photowalk her i byen. Nå skal Japan Photo ha noe liknende, bare at 8 store byer er med på det hele. Datoen er 12. mai (en lørdag), og Akam er med på opplegget. Så sett av datoen, og meld deg på når de åpner for påmelding. Takk til Randi for tipset. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Takk for tipset Randi og Ratleto! Apropå photowalks, egentlig er det fototreff neste lördag, men vi utsetter vel det? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Vet ikke? Hvis masse folk er hjemme og ikke har noe å finne på, kan vi jo kjøre treff som vanlig. Hvis ikke så utsetter vi det en uke, slik vi pleier ved helligdagsperiode-krasj. Jeg regner med å være hjemme, men det er ikke 100% sikkert. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Tror jeg er hjemme jeg også, men vet ikke sikkert. Tenkte bare at mange pleier å dra til hytte. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg trives hjemme i påsken, jeg. Stille og rolig overalt her på Heimdal. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Kan gjerne utsette for min del da jeg er bortreist i påska. Og Egil har arbeidshelg, så blir ikke mulighet for noen deltakelse for hans del heller. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Tror ikke jeg er i byen neste lørdag... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Da får vi vel utsette det til den 14. april, da. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Eg reknar med at eg er i byn på laurdag, men vermeldinga ser heller dårleg ut så eg har ingen motforestillingar mot å utsette det. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Så da blir det treff nå på lørdag da? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Helt glemt at det var treff på lørdag, jeg. Har så mye å tenke på om dagen. Jeg rekker et litt kortere treff bare, denne gangen. Skal bort til kl 17 - og skal ha tid til å stivpyntes først. Det er ganske grått og kjedelig ute, så jeg tenker at byen eller industri kanskje er det beste denne gangen? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hva med møllenberg eller Svartlamoen/Dora? Eller kanskje Ilaparken/ Ilevollen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Vi har vel vært disse stedene en del...men kanskje minst hele gruppen på Møllenberg Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Tror jeg kan bli med på lørdag. Sted spiller egentlig ingen roll for meg, men er enig i at byen eller industri kanskje passer best nå. Ila er vel det sted vi har vært til flest ganger, men Møllenberg eller Svartlamoen/Dora er greit for meg, og i Nyhavna pleier det å finnes mye å ta bilde av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå