Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg blir et par minutter forsinket. Kommer til en bussholdeplass i nærheten tidligst 11:55 (Bromstadsvingen busstopp, med nr 9). Vent på meg da. :)

Etter å ha sjekket litt bussruter ser jeg at jeg er der omtrent samtidig som deg, bare at jeg kommer fra motsatt retning. Så den blir nok litt over tolv før jeg og er framme.

Passer det forresten for deg om jeg tar med papprøret ditt i morgen? Det ligger selvfølgelig i bilen til Egil som er på hyttetur, så da ble det litt vanskelig å ta med gitt :p

Endret av KristineS
Lenke til kommentar

Ja, selvsagt, Ratleto....:yes:...er ikke dette i nærheten av Ikea og Travbanen tror jeg...

 

Det skal være det nærmeste stoppet på den siden. :)

 

Kanksje jeg tar samme buss

 

Da skal jeg se etter deg. :)

 

Etter å ha sjekket litt bussruter ser jeg at jeg er der omtrent samtidig som deg, bare at jeg kommer fra motsatt retning. Så den blir nok litt over tolv før jeg og er framme.

Passer det forresten for deg om jeg tar med papprøret ditt i morgen? Det ligger selvfølgelig i bilen til Egil som er på hyttetur, så da ble det litt vanskelig å ta med gitt :p

 

Jeg har klart meg uten det til nå, så det klarer sikkert å vente litt til. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Helt glemt at det var treff på lørdag, jeg. Har så mye å tenke på om dagen. Jeg rekker et litt kortere treff bare, denne gangen. Skal bort til kl 17 - og skal ha tid til å stivpyntes først.

 

Det er ganske grått og kjedelig ute, så jeg tenker at byen eller industri kanskje er det beste denne gangen?

Lenke til kommentar

Tror jeg kan bli med på lørdag. Sted spiller egentlig ingen roll for meg, men er enig i at byen eller industri kanskje passer best nå. Ila er vel det sted vi har vært til flest ganger, men Møllenberg eller Svartlamoen/Dora er greit for meg, og i Nyhavna pleier det å finnes mye å ta bilde av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...