RandiA Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Er det ikke mye som skjer rundt Brattøra nå? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Har ikke kommet på noe bra forslag selv heller enda. Men Randi, får du til å bli med igjen snart eller? Og er det noe å fotografere på Brattøra, eller er det mest "rot"? Edit: Et område vi aldri har vært, er Tunga. Men jeg vet ikke om det er noe å fotografere der. Det er et industriområde, men tror kanskje det er for det meste lukkede området? Endret 1. mars 2012 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei. Gikk for første gang uten krykker i dag..så det blir snart nå. Kan jo muligens ta en kort-versjon da...men i hvert fall er det foto-tider i sikte nå ja. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Et område vi aldri har vært, er Tunga. Men jeg vet ikke om det er noe å fotografere der. Det er et industriområde, men tror kanskje det er for det meste lukkede området? Usikker på om det er mye lukkede områder eller ikke. Men det kunne kanskje vært interessant å prøve. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei, jeg kan bli med på lørdag. Jeg ser Tunga er foreslått. Jeg bor på Tunga, som har mest industribygg, ja, men "bilbyen" kan skilte med mange nybygg, glass, og farger. Nina/Direktoratet har et morsomt inngangsparti også. Mye av området er åpent, bortsett fra Tine (m/nybygg). Randi nevnte Brattøra. Jeg gikk den nye promenaden på nedsiden av jernbanen, som går fra Rockheim og nesten fram til Skansebrua. Faktisk også verdt en tur, en eller annen gang. :-) Linda Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tunga er ikke så langt fra meg...så hvis jeg greier meg uten krykker nå, kan jeg kanskje møte dere et sted.Ikke så langt til kafe på Moholt heller. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Randi nevnte Brattøra. Jeg gikk den nye promenaden på nedsiden av jernbanen, som går fra Rockheim og nesten fram til Skansebrua. Faktisk også verdt en tur, en eller annen gang. :-) Har faktisk tenkt på det jeg også. Jeg var der en tur for noen måneder siden, da var det en del anleggsarbeid, så jeg vet ikke hvordan det ser ut nå. Men jeg er med på et treff der en gang ja! Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Brattøra hørtes mest fristende ut, men jeg er med på begge Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det som er lettest for Randi, kanskje? Tipper hun er ganske klar for et fototreff? :-) Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jepp da møtes vi på Tunga. Hvor er det lettest å parkere der borte? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det som er lettest for Randi, kanskje? Tipper hun er ganske klar for et fototreff? :-) Ja, kanskje det...hadde vel hatt godt av det nå..behøver jo ikke ta det fullt ut i første omgang jeg da; men dere får bare bestemme hva som passer best for dere - for jeg er jo litt på side-linjen for tiden. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Tunga høres greit ut for min del og =) Ikke langt hverken hjemmefra eller fra jobb om jeg bruker lang tid der i morgen tidlig Mer nøyaktig hvor og når tenkes det? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg står utenfor ishallen 1200 (tungaveien). Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det høres bra ut =) Da skal jeg fint klare å komme meg ned dit jeg og. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Bra parkering både ved ishallen og IKEA og sikkert flere steder siden det er lørdag. Ishallen kl 12 høres greit ut for meg. IKEA har jo også kafé. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Kl.12? Skal prøve å gå dit....sko med brodder...tar litt tid. Tungaveien 3, er det visst Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Mulig jeg blir et par minutter forsinket. Kommer til en bussholdeplass i nærheten tidligst 11:55 (Bromstadsvingen busstopp, med nr 9). Vent på meg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå