Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Da sees vi kanskje andycam. =) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Da skal jeg også dukke opp på Ila kl 12 da Lenke til kommentar
SFBerg Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Kommer jeg også, om jeg får dratt meg opp i tide. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ikke vent på meg; jeg kommer nok ikke. Håper dere får en hyggelig tur! Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Bildetråd for dagens tur her. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hvor mange ble dere på treffet idag? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Hele 2 stk Endret 4. februar 2012 av eivind84 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Oi? Trodde dere skulle bli 3-4 st. også uten meg. Håper dere hadde en god tur uansett. Flotte isbilder ble det i hvert fall, ser jeg. Gikk det bra at gå hele veien? Ikke altfor glatt? Får kanskje ta en tur når jeg föler meg bedre. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det var vel litt trasig å komme seg opp den lange trappa ved siden av den ene fossen der. Ellers synes jeg det stort sett gikk greit. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hva med Jonsvannet? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1769441.ece Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hva med Jonsvannet? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1769441.ece Det var før snøen kom.................. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 ... og varmegradene. Isen er vel ikke like sikker nå, som den var i går. En god ide da. Men det klaffet ikke med temperatur og snø og sånn. Nå meldes det regn på lørdag, faktisk. Skal vi se an værmelding litt, og evt vente til lørdag 18/2? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hm, da begynner vi å snike oss innpå vinterferien. Muligens er det folk som tenker å dra bort? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det er fortsatt meldt en del regn på lørdag. Hva med treff i morgen, i 16-17-tida? Er god sjanse for at jeg blir opptatt igjen neste lørdag, så for meg hadde det passet best med treff i morgen. Men det er selvfølgelig ikke bare opp til meg. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg kan sikkert bli med i morgen ja Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) 16-17-tida imorgen passer bra for meg også. Det blir vel å ta med stativet. Noen idéer om hvor vi kan gå? Endret 9. februar 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Eneste stedet jeg vet om med litt spennende lys, er paviljongen eller hva det er for noe, ved Leuthenhaven i parken der. Noen andre steder med spennende lys? Det er jo mørkt allerede i 17-tida, så det blir jo stativ-tur med lys som "tema", vil jeg tro. Starte med solnedgangen langs fjorden et sted kl 16? Sola går ned 16:37 i morgen, fredag. Bare slenger ut ideer her jeg nå. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Går an å starte ved sjøen, eller kanskje et sted langs elva ved solnedgang. Så går det vel an å gå en tur rundt i sentrum eller i nærheten å se hva vi finner av lys? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jippi! Endelig får jeg mulighet til å være med i jeg og. Slenger meg med i morgen Er samme for meg hvor det blir og er ferdig på skolen 14 så t meste av tidspunkt etter det passer. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fint at du blir med Kristine! Kanskje er det litt mörkt ved elva? Har ikke gått der på kvelden, så jeg er usikker, men tror at der kanskje er mer lys ved fjorden. Husker at jeg så et flott kveldsbilde tatt ved jernbanebruen (Skansen), men det var tatt en sommernatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå