Ratleto Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nå meldes det oppholdsvær på lørdag, så da foreslår jeg at vi venter med Gløshaugen til en treffdag med møkkavær. Er ikke sikkert Mostadmarka hadde vært så dumt. Det er ordentlig vakkert ute nå pga nysnøen, så landskap fungerer sånn sett bra (hvis det holder seg til lørdag da). Hva med Estenstadmarka? Hvis det er mulig å gå der nå. Det vet jeg ikke. Vet det blir andre gang vi evt har Estenstadmarka der Randi ikke kan bli med, men. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nå meldes det oppholdsvær på lørdag, så da foreslår jeg at vi venter med Gløshaugen til en treffdag med møkkavær. Er ikke sikkert Mostadmarka hadde vært så dumt. Det er ordentlig vakkert ute nå pga nysnøen, så landskap fungerer sånn sett bra (hvis det holder seg til lørdag da). Hva med Estenstadmarka? Hvis det er mulig å gå der nå. Det vet jeg ikke. Vet det blir andre gang vi evt har Estenstadmarka der Randi ikke kan bli med, men. Store deler av Estendtadmarka er oppkjørt med skiløyper, men "hovedveien" fra bekken parkeringsplass opp til hytta er tilgjengelig for fotgjengere. I tillegg til området rundt Estenstaddammen lett tilgjengelig og veldig fint nå om vinteren Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det höres helt perfekt ut Kristine! Bra forslag Ratleto, det stemmer jeg for. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har hytta på toppen der åpent på lørdag også eller? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jepp, men ta med kontanter Estenstadhytta Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Takk for link, ventle. Du skal ikke være med du og denne gangen, da? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tvilsomt, sport hver helg hele vinteren for min del Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg får ikke til å bli med på lørdag, skal i utdrikningslag Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Tvilsomt, sport hver helg hele vinteren for min del Til våren og sommeren da? Notert, Eivind. Endret 5. januar 2012 av Ratleto Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hva sier dere, skal vi satse på Estenstadhytta imorgen? Ser ut å kunne bli pent vär og det er jo flott ute nå med all snö. Hvis vi skal dit bör vi nok mötes relativt tidlig. Ikke senere enn 11.30, tror jeg. Kanskje t.o.m. kl. 11? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kan vi ikke si kl 11:30 på parkeringsplassen, da? Hvis noen trenger skyss, og det passer med rute fra Heimdal, så si ifra. Jeg kan nås på tlf nitti 03 femtifem 55, eller si ifra her eller på PM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Grunnet særs mye arbeid den siste uken så er det usikkert om jeg har energi til å bli med. Har veldig lyst, men får se hvordan formen er i morgen tidlig. Uansett så har jeg nå telefonnummeret til Ratleto nå så jeg plinger på i tilfelle jeg kommer senere og vil ta dere igjen. =) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det var synd Egil, håper du kan bli med. Hvor mange blir vi? Som vanlig når det er flott (vinter)vär har samboern også lyst på en tur så jeg vil gjerne vite helt sikkert allaredan idag om det blir noe av fototreffet. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har vi en plan B i tilfelle kong vinter skulle lure de andre værgudene trill rundt? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Andycam: Plan B kan jo være en kafe. Men jeg tror virkelig ikke at været slår om nå. Når både Yr og Storm er enige om det samme, da blir det stort sett slik. Skulle likevel været slå totalt om, kan vi jo likevel møtes som avtalt, også ta det derfra. Helena: OK om vi drar herfra kl 11? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det høres veldig fristende ut med nysnø og flott landskap. Jeg prøver å bli med i morgen. Jeg kjører via sentrum og kan ta med noen i bilen. ses i morgen Hagen (mobil 98265169) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Topp! Jeg blir med og får skyss til parkeringsplassen på Bekken til 11.30. Linda Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Fint treff. Bra å komme seg ut i naturen. Ting som ble nevnt: Utstyr (bæreutstyr kameraten til Anders (som jeg ikke fikk med meg navnet på) spurte om): Cotton Carrier Sideholster, Lowepro Street and Field-belte. Spør om flere detaljer er nødvendig. KristineS (?) skulle lenke til et bilde av meg hun postet. (klatre på lyktestolpe for å ta bilde av dyrestatue) Arg. Var noe annet jeg også skulle poste, men husker ikke hva. Vennligst minn meg på det (: Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Fint treff. Bra å komme seg ut i naturen. Ting som ble nevnt: Utstyr (bæreutstyr kameraten til Anders (som jeg ikke fikk med meg navnet på) spurte om): Cotton Carrier Sideholster, Lowepro Street and Field-belte. Spør om flere detaljer er nødvendig. KristineS (?) skulle lenke til et bilde av meg hun postet. (klatre på lyktestolpe for å ta bilde av dyrestatue) Arg. Var noe annet jeg også skulle poste, men husker ikke hva. Vennligst minn meg på det (: Hei Jonta! Her er lenke til bildet av deg på Flickr. Jeg kan godt fjerne det! http://www.flickr.com/photos/38893383@N05/6449203265/in/photostream Hilsen Linda Ø. (ikke Kristine S. :-) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Da har jeg opprettet bildetråd for dagens treff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå