olegunnaro Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Heihei! Jeg har for tiden praksis i Byavisa - og tenker fototreffene deres kan bli en fin kultursak. Hadde det vært mulig å bli med neste gang dere har treff og lage en liten reportasje? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ja, det bør jo gå an å få til. Som du kanskje vet, så har vi treff hver første lørdag i måneden (som en hovedregel, unntak er helt inntil nyttår o.l.), så neste treff blir 3. desember. I desembertreffet har vi fått en slags tradisjon på at vi går i julegatene i byen. Men - det er ikke jeg som bestemmer. Hvis flertallet ikke vil i avisa, så kan ikke jeg si noe på det. Men dersom ingen protesterer, så går det greit. Hvem vet, kanskje vi får med fler enn vanlig hvis lokalavisa blir med. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det hørtes jo morsomt ut....jeg har alltid vært med på desembertreffet og de fleste andre treff, men reiser bort 24. nå og blir borte til 11 desember. Det var synd, skulle gjerne vært med. Men i Januartreffet er jeg i hvert fall med.... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Desembertradisjonen med å ha treff i julegatene første laurdagen i desember synes eg vi skal holde fast på. Eg skal i alle fall prøve å få det med meg. Og alle er sjølvsagt velkomne. meinar eg. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hmm, blir siste helga mi i Trondheim det - så burde jo akkurat gå bra. Om pressen er velkommen that is. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Enig i at julegatene har blitt en fin tradisjon, og jeg blir gjerne med. Jeg er heller bak kameraet enn foran, men bortsett fra det så er Ole og Byavisa velkomne. Endret 15. november 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
Ernst Are Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har bare blitt en av to ganger siden jeg begynte gå med dere, så det har vært artig og fått med seg julagaten sammen med dere :-) Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Skal prøve å begynne å karre meg med igjen. Ang. Byavisa: De som har noe imot å bli fotografert og/eller intervjuet kan jo bare avstå. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ja, det begynner å nærme seg første lørdag i desember, og vandring i julegatene. Noen som har noen spesielle ønsker om oppmøtetid og oppmøtested? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg blir som sagt gjerne med, men jeg er evt. opptatt på lördag formiddag. Bestem en tid dere, så möter jeg opp i byen så snart jeg kan, hvis jeg ikke kan väre med fra start. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg tror vi må komme igang kl 11 eller 12, for det er ikke mye dagslys om dagen. Mørkner jo allerede i 15-tida. Vi pleier å ta et kafe-besøk etter et par timer ute, også tar vi en runde til i mørket med alle julelysene for de som har tid til det. Lenke til kommentar
Ernst Are Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 11 - 12 tiden passer meg, begynner på jobb 16.30. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 11-12 tiden er greit for meg også Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det virker som jeg kan bli med fra start uansett tid, så kl. 11-12 passer meg også. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei, hei. Jeg kan også komme i 11-12-tida på lørdag. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Siden alle er enige om kl 11-12, så foreslår jeg kl 11:30 på torget, ved Olavsstatuen. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Skal prøve å komme, det kjem litt an på forkjølelsen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Skal prøve å komme, det kjem litt an på forkjølelsen. Ha et fint førjulstreff. Jeg blir fortsatt i varmen en stund til. God bedring til ok67. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tja. Litt her og der...skal straks ut på en fototur nå når verste solsteken gir seg. Fint lys før solnedgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå