Bruker-93156 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 fritid er fritid... Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hehe... greit når det er pålagt......Sålenge det ikke er pålagt fra en psykisk lege eller lignende..... Den er verre..! Har jobbet hver dag de siste 14 dagene + dobbeltvakter, så denne helga fikk jeg ikke lov å jobbe av turnusansvarlig.. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Velfortjent da med andre ord... Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skal vi ta en liten oversikt over hvem som kommer: Runar (sille) Placebo Chris Randi Hege Ole Requi Tor Atle Noen flere? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Regner med bidz kommer, men har sliter litt med nettet for tiden.... Regner med vi kommer samtidig da kona mi skal ha bilen min..... Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hehe... greit når det er pålagt...... Sålenge det ikke er pålagt fra en psykisk lege eller lignende..... Den er verre..! Og jeg antar jeg kommer. Jeg aner ikke hvem dere andre er, så prøv gjerne og se litt ekstra fotografaktige ut, sånn at jeg får et tips. mvh, ole k Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dere får diskutere nytt treff som jeg kan bli med på, helst en Lørdag, søndagene er så variable når jeg jobber... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kommer uansett til å dra ned til solsiden på søndagen så det er bare å møte opp :-) mitt tlfnr: 992 86 850 Evt ringe om du ikke finner frem... Velkommen er du uansett... Lødag 4juli 09 kanskje.... hehe.. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Og jeg antar jeg kommer. Jeg aner ikke hvem dere andre er, så prøv gjerne og se litt ekstra fotografaktige ut, sånn at jeg får et tips. mvh, ole k Jeg har allerede regnet med deg, hvis du husker han særingen med det gamle olympus OM-kameraet som satt på andre siden av bordet av deg under fotowalken, så er det altså meg. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er det flere særinger enn meg asså...? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Oppdatert: Runar (sille) Placebo Chris Randi Hege Ole Requi Tor Atle Bidz Allerede 9 stk! Hørte jeg noen sa rekord? Noen flere? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er det flere særinger enn meg asså...? Yup,- hvem andre enn meg har bygd om en konica hexanon til 4/3 mount, og bruker den daglig sammen med en liiiiten E-400? Eller er det noen andre som fremdeler bruker OM-serien med svart-hvit film? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Sært nok det også kanskje.... Lenke til kommentar
Requi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er dette bare fotofolk som har engasjert seg, eller er det noen video-folk også? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er dette bare fotofolk som har engasjert seg, eller er det noen video-folk også? Er vel bare fotofolk så langt ja, men alle er velkomne altså. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Om noen kunne bidratt hadde det vært kjempe! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1005159 Endret 7. september 2008 av Requi Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 opprettet egen tråd for bildene fra dagens treff her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1005203 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Gleder meg til å se bildene dine. Var på en egen fototur i Trondheim i dag Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fikk ikke tid til å komme idag - det tar tid å flytte på antenner, spesielt når de skal opp til toppen av samfundet. Klarte å få med meg kamera opp på taket da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 13/9 eller 14/9 en tur i skog og mark? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå