Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hege2: Jeg vet ikke hvor vi skal enda, men velkommen skal du være. :)

Noen som har noen ønsker eller forslag? Eneste jeg tenker er at det er lite farger igjen ute i naturen, så et vanlig "bytreff" er sikkert det beste.

Jeg har en rute i tankene, men jeg vet ikke om den blir litt lang. Men jeg vil gjerne høre om noen andre har forslag før jeg legger mitt forslag frem.

Lenke til kommentar

Velkommen Hege! Nå når ikke Randi blir med kan vi evt. mötes litt tidligere enn vanlig... He he! ;) F.eks. 11 eller 11.30.

Jeg har tatt en paus fra å foreslå ruter og pröve å organisere, men håpentligvis er det noen fler som melder seg på, som har en idé. Ratleto, skriv gjerne hva det er du tenker på. Hvis det er altfor langt går det kanskje å få til en kortere versjon?

Lenke til kommentar

Noe med Lade höres intressant ut. Jeg kunne tenke meg å komme til smelteverket (Lilleby) igjen, og etterpå kanskje ta en annen rute enn den vi gikk forrige gangen, f.eks. gjennom "industriområdet" utåt Lade, hvis det er mulig og finns noe å ta bilde av. Men det er bare et forslag. Det hadde jeg jo egentlig tatt en paus fra, men... :)

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...