Hege2 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei, skal dere ha fototreff til lørdag. I så fall når og hvor? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei, skal dere ha fototreff til lørdag. I så fall når og hvor? Fint Hege2...du er velkommen i gjengen. Det er nyttig å være med her......ikke minst er det veldig mye tips om utstyr å ta med seg... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hege2: Jeg vet ikke hvor vi skal enda, men velkommen skal du være. Noen som har noen ønsker eller forslag? Eneste jeg tenker er at det er lite farger igjen ute i naturen, så et vanlig "bytreff" er sikkert det beste. Jeg har en rute i tankene, men jeg vet ikke om den blir litt lang. Men jeg vil gjerne høre om noen andre har forslag før jeg legger mitt forslag frem. Lenke til kommentar
Hege2 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Hei, takk for det Jeg har anledning på formiddagen (frem til kl 15-16) Endret 3. november 2011 av Hege2 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Velkommen Hege! Nå når ikke Randi blir med kan vi evt. mötes litt tidligere enn vanlig... He he! F.eks. 11 eller 11.30. Jeg har tatt en paus fra å foreslå ruter og pröve å organisere, men håpentligvis er det noen fler som melder seg på, som har en idé. Ratleto, skriv gjerne hva det er du tenker på. Hvis det er altfor langt går det kanskje å få til en kortere versjon? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg kan ikke bli med i morgen... Er på Hitra. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Eg og har andre planar for morgondagen, men reknar med å komme sterkt tilbake til adventstreffet i desember. Lenke til kommentar
Ernst Are Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Er desverre opptatt Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Bare Hege2, HelenaN og meg i morgen, da eller? Er meldt fint vær, så jeg har ikke lyst til å utsette treffet en uke heller, da det ikke er meldt OK vær neste helg igjen. Lenke til kommentar
Ernst Are Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Kos dere, kommer tilbake senere. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Godt mulig jeg får vært med i morgen Spørs på hvordan energinivået er etter tidlig fjøsstell i morgen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ruta jeg tenkte på, var Solsiden-Svartlamo'n-Stiklestadveien-Stjørdalsveien og kanskje videre opp mot Lade. Men jeg vet at flere av oss har vært på Svartlamo'n ganske nylig, så den ruta hadde egentlig bare vært mer aktuell om det var med flere, liksom. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Noe med Lade höres intressant ut. Jeg kunne tenke meg å komme til smelteverket (Lilleby) igjen, og etterpå kanskje ta en annen rute enn den vi gikk forrige gangen, f.eks. gjennom "industriområdet" utåt Lade, hvis det er mulig og finns noe å ta bilde av. Men det er bare et forslag. Det hadde jeg jo egentlig tatt en paus fra, men... Endret 4. november 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ikke noe dumt forslag. "Baksiden" av kjøpesenterområdet, ned mot jernbanen regner jeg med at du mener? Tror det kan være litt å ta bilde av der, ja. Hvor og når møtes vi? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ja, tror det er det området jeg tenker på. Siden Hege2 skrev "har anledning på formiddagen (frem til kl 15-16)" bör vi kanskje mötes för kl. 12. Kl. 11 og fremåt er greit for meg. Mötes kan vi evt. gjöre der vi möttes forrige gang, dvs. ved Dahls. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Helena: Går buss fra Bekkasinveien kl 10:15. Da er vi på Buran til 10:49. Kan enten gå derfra eller ta nr 4 om den passer opp til E.C. Dalhs-området, og være der til kl 11. Hvor nøyaktig skal vi møtes, folkens? Hva med her? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det er greit for meg! Hege2 og Kristine, hvis dere finner ut at dere ikke kan bli med, skriv gjerne her i tråden för kl. 10 imorgen så vi vet om vi skal vente eller ikke, hvis dere blir forsinket. Fler får selvfölgelig gjerne melde seg på! Lenke til kommentar
Hege2 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg kan komme til EC Dahls kl.11 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Beklager at jeg ikke fikk sagt fra at jeg ikke fikk kommet. Tida gikk plutselig fra meg under jobbinga, og plutselig var klokka passert 11 og uten tilgang til pc. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det går bra, KristineS. Bildetråd er opprettet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå