ok67 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ta gjerne med 12 mm'en. E-520, 40-150 og 70-300 er lagt ut for salg på foto.no. Ikkje fått noko tilslag enno, men då blir det plass i lommeboka til noko nytt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kan jeg også prøve en 12-er tro? Tenkte bare jeg skulle ha med Oktoberfest-utstyret og ikke noe annet. Vil ikke ha så mange bilder å forholde meg til nå. Har ikke tid.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kan jeg også prøve en 12-er tro? Tenkte bare jeg skulle ha med Oktoberfest-utstyret og ikke noe annet. Vil ikke ha så mange bilder å forholde meg til nå. Har ikke tid.... Det er jo greit å ha prøvd den; men den kan være vanedannende, som sagt. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Greit. Jernbanestasjonen kl 13. Jeg køyer nå straks, men rekker å lese her i morgen før treffet. Dersom ting endres, så helst ikke endre tid til tidligere, i alle fall. Helena: Passende buss er fra Bekkasinveien kl 12:15. Møtes utenfor 12:05? Lenke til kommentar
FrkT Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Takk for at dere prøver å tilpasse tidspunkt mtp meg. Jeg har det travelt i morgen formiddag, men jeg skal prøve å være på Skansen kl 14, men lover ingenting. Se etter en høy dame med langt mørkt hår med pannelugg og fotoveske . Om jeg ikke er der til 14, så får dere bare vandre videre -FrkT Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ta gjerne med 12 mm'en. E-520, 40-150 og 70-300 er lagt ut for salg på foto.no. Ikkje fått noko tilslag enno, men då blir det plass i lommeboka til noko nytt. Kan jeg også prøve en 12-er tro? Tenkte bare jeg skulle ha med Oktoberfest-utstyret og ikke noe annet. Vil ikke ha så mange bilder å forholde meg til nå. Har ikke tid.... Ingen problemer! Kommer som sagt bare å bruke 5D idag, så dere kan ha Olympus-objektivet hele treffet hvis dere vil. Det er jo greit å ha prøvd den; men den kan være vanedannende, som sagt. He he! Fikk jo pröve Gina sin Voigtländer, så jeg vet hva du snakker om... Men som jeg sa til henne; jeg trives ikke med den brennvidden, så jeg tror jeg klarer å motstå den fristelsen. Greit. Jernbanestasjonen kl 13. Jeg køyer nå straks, men rekker å lese her i morgen før treffet. Dersom ting endres, så helst ikke endre tid til tidligere, i alle fall. Helena: Passende buss er fra Bekkasinveien kl 12:15. Møtes utenfor 12:05? Blir bra det! Takk for at dere prøver å tilpasse tidspunkt mtp meg. Jeg har det travelt i morgen formiddag, men jeg skal prøve å være på Skansen kl 14, men lover ingenting. Se etter en høy dame med langt mørkt hår med pannelugg og fotoveske . Om jeg ikke er der til 14, så får dere bare vandre videre -FrkT OK! Håper du kan bli med, men hvis ikke blir det jo fler fototreffer. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hei! Gratulerer Eivind - flott bilde! Jeg synes 13 på stasjonen høres bra ut! Håper jeg får det til. Ikke vent på meg. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 akkurat halvminuttet for sein til bussen, men eg er på veg. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Takk for nok et hyggelig treff. Fint med noen nye også (tenker på Ernst Are). Picatta: Snodig opplegg med deg. Du foreslår ruter å gå, også dukker du ikke opp selv. Lenke til kommentar
Ernst Are Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Tusen takk, en trivelig gjeng og tur. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ernst Are: Her er nettsida jeg snakket om. Cheesycam. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Helena har laga bildetråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1384806&pid=18448037&st=0entry18448037 Lenke til kommentar
Sille Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 http://www.stjordalsnytt.no/index.php?option=com_content&view=article&id=1602%3Afotokurs&catid=93%3Asentrum&Itemid=166 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Så fint da, Sille...hyggelig at du dukket opp i dag...kamera og alt klart. Du får finne tid neste gang til litt vandring også. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ser ikke ut til at jeg er den eneste som har glemt at det er treff på lørdag. Noen som er interessert i treff, eller? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Neida, jeg husker det, men er i Oslo da..om 14 dager er bedre. Og om det er første lørdag i desember, så er jeg på sydligere breddegrader da.... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg tar gjerne en fototur, om det blir noe. Har jobbet massevis i det siste og trenger en paus. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg tar gjerne en fototur, om det blir noe. Har jobbet massevis i det siste og trenger en paus. Så flink du har vært da...var en snartur i byen i dag jeg, tenkte kontakte deg...men var bare snar..har lastet ned alarm app på iPhone for Oslo-turen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det hadde värt hyggelig, men det passer sikkert en annen gang. Tror jeg skal til byen imorgen (har noen ärenden, og kameraet blir selvfölgelig med...), men da er du vel på vei til Oslo. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ja, da sitter jeg på toget..Marit kjører meg klokken 7 i morgen tidlig, så jeg bør legge meg før 4 i natt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå