Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg kan dessverre ikke bli med likevel ettersom jeg i et korttenkt øyeblikk takket ja til arbeid midt på dagen. ...så fremt det ikke blir etter klokken 16.30.

Lenke til kommentar

Har du tenkt gå på noen av foredragen Ratleto? Jeg mener, hvilken tid kan passe for fototuren? Fotofagskolen er vel på Ila, tror jeg. Da kanskje det passer best om vi tar turen der også? Vi har jo mest värt ved båtene. Det finns sikkert steder der vi ikke har gått för (f.eks. lenger bort i Ila).

Kittelsaa og Egil, synd at dere ikke kan dagtid. Jeg vet ikke hva de andre synes, men om vi skal mötes på kveldstid tar jeg det nesten heller på en vardag. Jeg er dog ganske fleksibel. Lördag e.m./kveld kan funke det også. :)

YR sier fortsatt at det skal bli pent vär på lördag.

Lenke til kommentar

Nei, jeg hadde ikke tenkt meg på noen av foredragene. Dersom noen andre vil det, så står de selvfølgelig fritt til det.

Hva med følgende rute, sånn at vi ender opp rundt der utstillingen er?

Studentersamfundet - Øya - over brua mot Ila kirke - Ilaparken eller området rundt - Ila

Jeg stemmer for dagtid i helgene, slik som Helena. Men hverken Helena eller jeg bestemmer. :) Er det flertall for kveldstreff på lørdag, så gjør vi det.

Lenke til kommentar

Er det noen som planerer å gå på foredrag og dessuten väre med på fototur kanskje han/hun kan skrive det her snart, så blir det lettere å bestemme en tid? Selv tenker jeg som sagt bare väre med på turen, og kanskje på utstilling.

En kveld når du Ratleto ikke var med, for ca 2 månader siden, gikk vi en del av den ruten (Studentersamfundet - Øya - over brua). Husker ikke hvem som var med, men tror det var Eivind, Egil og Kristine. Av disse er det bare jeg og Eivind som sagt at vi kan bli med på lördag. Hva synes du Eivind? Har du noen idéer (mitt hode er helt tomt idag...), eller skal vi gå den turen som Ratleto foreslår? Det er OK for meg, jeg er ikke så kresen. :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg er er ny. Postet i denne tråden for en liten tid siden. Sommer ++ spiste opp tiden min, men jeg har veldig lyst til å møte denne fotogjenger. Utstilling kunne jeg godt tenkt meg på. Det er noe som frister der, f.eks Erik Almås. En fototur for å hilse på dere hadde også vært fint. Men jeg kan ikke møte på noe før etter kl 14-15.

Litt om meg selv: kvinne på 42, ikke fotografert så lenge (under ett år). Liker gatefoto og litt eksperimentelle foto. Har mye igjen når det kommer til teknikk. Har ingen i min vennekrets som fotograferer, så savner et fellesskap for å la meg inspirere og prate foto. Håper det er plass til meg.

-T

Lenke til kommentar

Er det noen som planerer å gå på foredrag og dessuten väre med på fototur kanskje han/hun kan skrive det her snart, så blir det lettere å bestemme en tid? Selv tenker jeg som sagt bare väre med på turen, og kanskje på utstilling.

En kveld når du Ratleto ikke var med, for ca 2 månader siden, gikk vi en del av den ruten (Studentersamfundet - Øya - over brua). Husker ikke hvem som var med, men tror det var Eivind, Egil og Kristine. Av disse er det bare jeg og Eivind som sagt at vi kan bli med på lördag. Hva synes du Eivind? Har du noen idéer (mitt hode er helt tomt idag...), eller skal vi gå den turen som Ratleto foreslår? Det er OK for meg, jeg er ikke så kresen. :)

Den ruten som Ratleto foreslår er grei nok den. En annen mulighet kan være å gå fra sentrum, hvis vi feks. starer i dronningens gate og går bortover mot Ila derfra. Tror ikke jeg har gått der sammen med dere før.

Kunne sikkert vært interessant å fått med seg et foredrag, men jeg har ikke noe spesiell kjennskap til noen av foredragsholderne, så det er litt hipp som happ hvilket det blir i så fall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...