HelenaN Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Som den desorienterte bygdegutten jeg er så har jeg for sikkerhetsskyld lagt inn kartkordinatene på mobilen i tilfelle jeg mot formodning ikke finner fram. Det ordner seg sikkert. Yr melder foreløpig overskyet. Jeg har gått litt bort ifra grillplanene, men om folk er innstilt på det så er det ikke verre enn at jeg tar med en engangsgrill likevel. Nå sier dessverre YR at det kan bli litt regn, så du trenger nok ikke å ta med grillen. Der er nok det beste stedet å møtes, er en nydelig liten "gammel-by" like ved. Ja, vi kan gå rundt litt der för vi fölger bekken. Der finns noen gamle båter også. Noen av oss har värt i det området för, men det er nytt for Egil og tar jo ikke lang tid. Men mye av sjarmen i Ila fremviser seg best på kveldstid. De statuene som er nevnt over her, lyser i mørket ッ Det höres kult ut! Dog kanskje litt sent å endre tid nå, og så blir det vel altfor mörkt lengs bekken på kvelden? Jeg vet ikke om jeg skal bli med, kanskje jeg kommer, kanskje ikke Håper det! Når det gjelder buss, går 8 forbi Byåsen Butikksenter som ligger i enden av Teisendammen, og den går såpass ofte at en trenger ikke å være bekymret for om man skal komme seg hjem igjen Så bra. I Butikksenter finns sikkert en café også, om vi har lyst med det. -- Til alle: Vi mötes altså imorgen lördag kl. 12 like ved Ilsvikrøra. (Se kart i tidligere inlegg.) -- Endret 2. september 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Desse to trådane kan kanskje vera av interesse: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1215391 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1234131 Foreløpig har eg andre planar for morgondagen. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg prøver å bli med, men ikke vent på meg. Hilsen, Hagen Friese Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg prøver å bli med, men ikke vent på meg. Hilsen, Hagen Friese Neida, vi ventet ikke...dere var jo ikke så sene. Glad jeg ble med denne gangen også, det ble veldig hyggelig og været var kjempebra også. Morsomt å vandre litt i trakter jeg ikke har gått i på mange, mange år...fint område. Desse to trådane kan kanskje vera av interesse: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1215391 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1234131 Foreløpig har eg andre planar for morgondagen. Fine tråder, ok og veldig fint område å gå i.....(du skulle vel kanskje ha vært med som kjentmann...) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Da har jeg laget bildetråd Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hege2 har tatt kontakt med meg og lurer på om hun kan være med på fototreffene våre. Selvsagt kan hun det. Velkommen, Hege2; det er bare å følge med på Forumet her hva som foregår. Flere av oss skal vel også være meg på den internasjonale Photo Walk i år også, det er tradisjon. Påmelding kan gjøres HER. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Noen som er interessert i en kvelds/ettermiddagstur kommende uke? Jeg har ikke satt meg noen mål enda, men ettersom vi gikk opp til Theisendammen på forrige treff så fikk jeg veldig lyst til å gå rundt der. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har ikke mulighet til noen tur denne uka, men jeg kom på en annen ting. Vi har jo treff første lørdag hver måned. Denne gangen krasjer det med Scott Kelby's Photowalk. Helga etter har Oslo-folket inkl noen her fra byen, "stortur" til bilkirkegård i Sverige. Kjører vi "fellestreff" med photowalken, eller skal vi ta en oppvarmingsrunde helga før photowalk'en? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ingen av de to nevnte helgene passer for mitt vedkommende. Det kolliderer med jobb og bursdagsfest for svigerfar. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Noen som er interessert i en kvelds/ettermiddagstur kommende uke? Jeg har ikke satt meg noen mål enda, men ettersom vi gikk opp til Theisendammen på forrige treff så fikk jeg veldig lyst til å gå rundt der. Bra forslag og jeg hadde gjerne dratt på en tur, men har dessverre altfor mye å gjöre denne uken (og neste, da er jeg i Sverige). Jeg har ikke mulighet til noen tur denne uka, men jeg kom på en annen ting. Vi har jo treff første lørdag hver måned. Denne gangen krasjer det med Scott Kelby's Photowalk. Helga etter har Oslo-folket inkl noen her fra byen, "stortur" til bilkirkegård i Sverige. Kjører vi "fellestreff" med photowalken, eller skal vi ta en oppvarmingsrunde helga før photowalk'en? Meg spiller det ingen roll. Dere får bestemme. Jeg blir i hvert fall med på Kelby's photowalk. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg har ikke anledning til uka. Er Scott Kelby's Photowalk her i Trondheim, og hvem er den for? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg har ikke anledning til uka. Er Scott Kelby's Photowalk her i Trondheim, og hvem er den for? Jada, sentralt i Trondheim. Det er 30 på-meldte nå tror jeg. Det er gratis. Registrer deg og bli med. Vi har skrevet oss på...de du traff på siste foto-treff. Her finner du nettstedet, når du har registrert deg, kommer du inn på siden og ser hvem som deltar. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg har prøvd mange ganger, men får ikke registrert meg på International photowalk. Nå reiser jeg bort en uke, så da spørs det om jeg får meldt meg på??? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg har prøvd mange ganger, men får ikke registrert meg på International photowalk. Nå reiser jeg bort en uke, så da spørs det om jeg får meldt meg på??? Slik var det til meg også og flere tror jeg...se i kommentarfeltet. Jeg fikk det til ved 3. forsøk. Du kan også kontakte lederen:Kristian Kittelsaa Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Siden Scott Kelbys photowalk og vårt fototreff er på samme dag denne gangen, så blir det vanskelig å kjøre treff på den faste dagen. Hva med et treff 15. oktober? Endret 30. september 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det kan jeg sikkert bli med på Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kom ikke inn på siden der i går jeg...men om jeg husker rett, er Photo-Walk'n i morgen, og var tidspunktet flyttet frem til 11.45? Har ikke sjekkket været, men temperaturen er da ganske bra. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Meeting Location & Time Saturday, October 1st (11:45am - 02:00pm) Location: We'll meet at the "Vestfronten" part of the Cathedral Endret 30. september 2011 av ok67 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Siden Scott Kelbys photowalk og vårt fototreff er på samme dag denne gangen, så blir det vanskelig å kjøre treff på den faste dagen. Hva med et treff 15. oktober? Bra forslag. Tror 15. oktober passer meg også. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ah, kan dessverre ikke være med på photowalken i år. NCPC er samme dag. (og inkluderer pizza..). Damn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå