Ratleto Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Vi kan jo gå på et par av de bedre stedene å fotografere i Trondheim, siden det bare ser ut til å bli dere to og meg, og dere antakelig ikke har vært der før. Svartlamo'n og Dora-området. Når passer det for dere utpå ettermiddagen? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Høres bra ut =) Vi kunne jo gjort det slik at vi kjører og kommer hjem til deg og plukker opp deg i fem-halv seks tida, også guider du derifra Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er der rom for meg også? Hvis jeg forstod dere riktig er det imorgen? Vi har akkurat kommet hjem fra en tur, men jeg blir gjerne med til Svartlamo'n og Dora, fordi det er mine favorittområden når det gjelder foto. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Velkommen hjem Helena..trodde du fortsatt var bortreist. Håper du har hatt det fint. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Helena: Om det blir vi som kjører har vi plass til en til i bilen vettu =) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Velkommen hjem Helena..trodde du fortsatt var bortreist. Håper du har hatt det fint. Takk! Vi har hatt en flott tur i Sverige og Norge med nydelig vär. Poster bilder på Flickr når jeg får tid. Helena: Om det blir vi som kjører har vi plass til en til i bilen vettu =) Mange takk, da blir jeg gjerne med. Dere får bestemme en tid - jeg kan hele dagen og kvelden. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg (og Helena, regner jeg med) klarer jo å ta bussen herfra og ned til byen da. Og det er ikke så vanskelig å finne frem nede i byen heller. Vi kan f.eks. møtes i parken ved Lademoen kirke? Kart Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Å møtes der skal gå fint det =) Når passet det for dere? For oss er det greit om det blir etter 16 enest, i og med at Egil skal på jobb i natt Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Nå forsvant Helena og samboer ut igjen, men kan vi si kl 17? Vår buss kommer evt. akkurat kl 17 til Buran-stoppet. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Nå er vi hjemme igjen. Kl. 17 passer meg bra. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 17 høres kjempefint ut =) Så da sees vi i morgen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Greit. Helena, bussen går 16:25. Møtes utenfor 16:15? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Helena, bussen går 16:25. Møtes utenfor 16:15? Ja, det blir bra. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Bare for å klargjøre - dette er et vanlig, åpent treff, så dersom fler vil være med, så er det bare å møte opp i parken ved Lademoen krk kl 17 idag. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Bare for å klargjøre - dette er et vanlig, åpent treff, så dersom fler vil være med, så er det bare å møte opp i parken ved Lademoen krk kl 17 idag. Sliter med å pakke for flytting, så jeg tviler på at jeg får tid i dag til å bli med Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvor går dere da? Case jeg kan rekke det...skal ikke fotografere mye for det har samlet seg opp litt fra et par store utfarter...så jeg må få unna det, men en liten sosial bit kan jeg greie...sykler litt før 17 tenker jeg. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Bildetråd for dagens treff er opprettet her. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Bestemte meg sånn helt plutselig for å ta toget inn til byen i dag, lørdag den 30/7, for å sjekke ut Olavsfestdagene og ikke minst matfestivalen. Toget kommer til Trondheim ca kl. 11. Tar med meg kamera og satser på både kaffe, mat og en øl i byen før jeg drar hjem igjen. Noen som vil være med? Jeg kan treffes på telefon: ni fire to åtte åtte en en to. Hadde vært trivelig med litt selskap. Endret 30. juli 2011 av Sille Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Denne helga er min mor og far her, så jeg har dessverre fullt opp med det. Forresten, det kanskje er dags å snakke litt om neste helg. Noen som har en idé? Har dere lyst på en lenger tur, eller bli igjen i byen? Om vi skal väre i byen kunne vi evt. gå en tur rundt Studentersamfundet og Glöshaugen etc.? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen som har ideer eller ønsker til treffet til helga? Ser ift værmeldinga at vi burde ha treffet på fredag istedet for lørdag dersom vi ønsker å ha bra vær. Er meldt regn fra lørdag og flere dager fremover, mens på fredag er det meldt sol og 22-23 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå