zetlitz Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg så timelaps'en. Ikke altfor spennende, men den var vel mest en test? Det var bare en test ja. Var på fergen og fikk bare et infall. Fikk et lignende infall når jeg tok gondolheisen opp Narvikfjellet, men resultatet ble ikke så veldig oppmuntrende. :-) Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg ønsker å ta med en person om det fortsatt er plass! Har også bil med 3 ledige plasser Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Fint at vi blir så mange! Väret skal også bli bra, sier YR, og menyn höres fristende ut Ratleto. Det blir nok en hyggelig dag. Endret 1. juli 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det var bare en test ja. Var på fergen og fikk bare et infall. Fikk et lignende infall når jeg tok gondolheisen opp Narvikfjellet, men resultatet ble ikke så veldig oppmuntrende. :-) Ok. Jeg ønsker å ta med en person om det fortsatt er plass! Har også bil med 3 ledige plasser Det er det. +1 notert. Fint at vi blir så mange! Väret skal også bli bra, sier YR, og menyn höres fristende ut Ratleto. Det blir nok en hyggelig dag. Jepp, været ser lovende ut. Kanskje litt regn frem til 12-tida (som sist), men deretter ser det ut til å bli bra, men ikke mer enn 17-18 grader. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Da er fristen for å melde seg på til vaffel- og grill-delen gått ut. Kona og jeg drar ut på handling nå straks. n0stra: Vi klarer én person til ift serveringen, så om du kommer, så har vi mat til deg også. PS: Det er selvfølgelig fortsatt mulig å være med på fotodelen for de som ønsker det. Denne delen har forsåvidt ingen begrensning. Endret 1. juli 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
n0stra Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ahh, har vært opptatt med småttisen idag Sku inn og melde meg på nå, flotters. Da dukker jeg også opp hvis ingenting dukker opp (litt sånn når man har en unge på 1 år). Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Superbra initiativ. Også nå som jeg har tid og fungerende kamera igjen. Dessverre kommer jeg tilbake søndag. Regner med å kunne være med på den årlige photowalken som iirc vil komme før augusttreffet, så vi sees nok da. Kos dere! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Photowalk'en ser ut til å ikke bli før i oktober (!), så neste mulighet er nok treffet 6. august. Håper du kan bli med igjen da. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Her finner du bildetråd for dagens hyggelige fototreff: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1355818 Lenke til kommentar
n0stra Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) For de som ikke fikk det med seg på slutten av dagen idag; jeg er personlig veldig interessert i å prøve å få samlet sammen til en fotodag hvor vi får tilgang til iallefall et par studiorigger, endel forskjellig utstyr både fastlys/studioblitzer/vanlige blitzer samt utløserkitt for forskjellige systemer slik at alle kan prøve. Samt noen modeller og passende lokale som kan huse oss alle (ekstra gøy om det er så fint vær at man kan leke med lyset utendørs også. Hadde dette vært en mulighet? Har vært med på noe lignende før gjennom en tidligere jobb hos Loewe importøren på Nittedal men da var vi veldig mange og det ble veldig lite tid på hver. Men det var utrolig gøy. BTW, for de som lurte på noe av det "stæsjet" jeg hadde med idag: Skulderstativ http://www.amazon.com/CowboyStudio-Shoulder-Support-Camcorder-Camera/dp/B0036NMQ7S/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=electronics&qid=1309644477&sr=8-1 Omtale av ringblitz adapteren: http://cheesycam.com/oh-oh-oh-o-flash-ring-flash-adapter/ Hvor du kan kjøpe den: http://shop.ebay.com/greenlife-style/m.html?_nkw=Ring+Flash&_sacat=0&_odkw=&_osacat=0&_trksid=p3911.c0.m270.l1313&clk_rvr_id=245334785812 40 dollar inkl frakt. Endret 2. juli 2011 av n0stra Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 n0stra: Høres bra ut. Jeg kan slenge opp liste over stuff jeg kan ta med etter ønskene til folk. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Skulle vi satset på et mellomtreff til helga, siden det er sommer og masse motiver der ute? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ingen som er interessert i en fototur til helga? Tenkte kanskje fredag ettermiddag/kveld, siden det er meldt regn på lørdag- Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg og Egil er gjerne med på noe fredag ettermiddag =) Fri begge to da Lenke til kommentar
n0stra Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Er i bryllupp til helga så går nok ikke for min del Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg befinner meg fortsatt på nordligere breddegrader, så jeg kan ikke. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg er også bortreist i helga dessverre. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Den er grei. Kristine og Egil: Har dere noen ønsker om områder å fotografere?Jeg regner med å kunne stille med bil dersom det trengs. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Vi har vel egentlig ingen konkrete forslag. Vi har tross alt ikke vært i Trondheim så altfor lenge, og har derfor ikke rukket å bli så godt kjent med bra fotoplasser Så det er bare fritt fram for deg å foreslå noe. Bil har vi vi og om det trengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå