eivind84 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg er klar for fototreff på lørdag. Ringve kan være en mulighet det. Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Skal i konfirmasjon, og kan ikke delta denne helga. - Hege og Hagen - Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kl 12 på parkeringsplassen til Ringve botaniske hage? Og får vi god tid, så ser vi hva vi finner på? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kl 12 på parkeringsplassen til Ringve botaniske hage? Og får vi god tid, så ser vi hva vi finner på? Den oppe ved portalen da, og ikke den nede ved sjøsiden. Jeg sykler om jeg kommer. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Vet bare hvor parkeringsplassen er hen, jeg. Er portalen på sør-sida, eller inne på området, eller? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det er den vanlige plassen helt oppe som bussene bruker. Helt oppe ved museet og husene og kafeen. Vet dere parkerte nede mot Ringvebukta en gang. Altså ikke den ved Olav Engelbrektssons alle, men den du kjører inn fra Lade Alle, se kryss på bildet og rød gårdsvei.Hvordan blir været tro? Idag var det kaldt fra morgenen og jeg hadde for mye tøy på da jeg syklet hjem i ettermiddag. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kl. 12 er fint. Samme for meg hvor vi møtes egentlig, jeg finner frem til begge steder. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Den er grei. Kl 12 der oppe. Jeg sender melding om jeg blir sen, finner dere nok. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Driv og bygger på terrassen, så det blir nok snekering på meg i morgon og ikkje fototreff. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Lenge siden vi har sett deg nå, ok67...jeg kombinerer det med dagens trim jeg da for å effektivisere tidsbruken.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Blir det bare oss 3 da? Eller blir du med du også, Epp? Merk at forumet er nede 08-12 i morra. Endret 6. mai 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Takk for et hyggelig treff folkens. Og hyggelig å se azetlitz endelig bli med en tur. Eivind har startet bildetråd for dagens treff her. Endret 7. mai 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
Epp Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Blir det bare oss 3 da? Eller blir du med du også, Epp? Merk at forumet er nede 08-12 i morra. Hei! Hadde tenkt å bli med, men var ikke i form på lørdagen. Fikk ikke sagt i fra da forumet var nede. Fine bilder dere tok. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Ja, vi må vel få til det. Så kommer jo det vanlige spørsmålet: Hvor? Endret 29. mai 2011 av eivind84 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ja, vi må vel få til det. Så kommer jo det vanlige spørsmålet: Hvor? Hmm, si det. Har mistet oversikten over hvor turene har gått så langt i år. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg aner ikke hvor dere har vært tidligere, så jeg bare slenger ut noen forslag for å få ballen til å rulle. Noen realistiske og noen urealistiske, mens noen kanskje bør gjemmes til en finværslørdag. -Sverresborg Folkemuseum -Våttakammen/Geitfjellet -Forbordsfjellet -Solemsvåttan -Nidelva m/ visning i Camera Obscura på Honnørbrygga -Steinvikholm slottsruin, Stjørdal -Hegra For litt lengre turer til en annen gang ... -Skarnsundbrua, Mosvik -Sylan -Skarvan og Roltdalen Nasjonalpark -Dovrefjell med bl.a. moskussafari -Trollheimen -Femundsmarka Nasjonalpark -Roan m/sjøgeysiren Slumperova -Åfjord -Helikoptersightseeing over fjorden/byen -Austrått fort Endret 30. mai 2011 av azetlitz Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Flotte forslag, azetlitz! Har ikke tid til å svare noe mer nå, men her er oversikten for hvor vi har vært m.m: http://www.kleven.org/akamtrefftrondheim/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå