RandiA Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ja, ikke før...eller jeg hekter meg på et sted. Blir nok oppe en god stund utover natten (som vanlig). Håper været blir OK da. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fint at du kan bli med! Vil du at vi skal mötes litt senere går det bra for meg. Bare si fra (men gjerne ikke senere enn kl. 13). Hva sier du Eivind? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det går med 12..om dere kan strekke det til nærmere halv ett er det også OK, eller dere kan møtes så tidlig dere vil, så catcher jeg opp... Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Greit for meg, 12.30 da? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Hvis det er noen som vil starte kl 12 likevel, så står følgende i Adresse nå: "Lørdag spiller Åge Aleksandersen minikonsert på City Lade klokken 12.00." Tips: TA med 70-200 dersom man drar dit. Endret 1. april 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 OK greit, vi ses 12:30 på Torget, hilsen, Hagen Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hagen sier at det er sirkustelt/sperring på torget, og foreslår å treffes utenfor Tinghuset (torget er stort...), fremdeles kl. 12.30. - Hege - på vegne av Hagen :-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 "Springer" hjemmefra straks nå...tinghus? OK. Har med mobil. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg venter på bilder fra treffet deres idag, jeg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg hadde 300, "renser" de nå...og må først finne et som går til Aprilfesten...Skal du ikke melde deg på der du da? De andre som var på treffet hadde meldt seg på. Takker for treff i hvert fall...det ble veldig hyggelig...varmt var det også...jeg var på leting etter noe "estetisk" og fant veldig mye egentlig. Skal lage en serie i bloggen min. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Takk for en fin dag! Her er bildetråden. Endret 2. april 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Da nærmer deg seg treff-tid igjen, folkens. Noen ønsker eller ideer? Kom med dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 For første gang på flere måneder at jeg har fri første helga i en måned så blir det jammen meg bytte av turnus slik at det blir jobbhelg neste uke også Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er i Stockholm onsdag til lördag kveld og kan dessverre ikke bli med denne gang. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg kan til helga men er tom for ideer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg kan til helga men er tom for ideer. Da er det på tide med en reprise. Dere har vel et eller fler områder som dere likte godt. Og som det passer å besøke nå på en vårdag. Vårblomster, gamle bygninger osv Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det kan vel bli Ringve og Ladestien det da, gode vafler på Sponhuset. Det er en gjenganger på våren. Bakklandet og Festningen er det lenge siden vi har vært også. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvordan er det med blomstringen i den botaniske hagen på Ringve? Er det for tidlig? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvordan er det med blomstringen i den botaniske hagen på Ringve? Er det for tidlig? Dette er min "fangst" på Ringve for 8 dager siden, så det er da noe. Primulahagen var så vidt begynt blomstringen, så det er det kanskje mye av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå