hean Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hadde tenkt å henge meg på disse treffene siden jeg nå har kjøpt kamera igjen men er dessverre i Ålesund i helgen. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg var en tur til Væresholmen for en måneds tid siden. I nærheten av parkeringsplassen der er det noen ruiner av et gammelt fjøs eller noe sånt, pluss noe annet skrot. Det kan kanskje være en ide til et fototreff. Så kan vi også gå en tur i fjæra og ut til holmen mens vi er der. Det er en park/turområde ved sjøen der. Det kan jo være en mulighet nå på lørdag. Eller kanskje det er bedre å dra dit senere, når det blir mere vår og litt grønnere? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg er litt usikker om lördag. Jeg pleier å väre ute i alle typer av vär (som dere vet ), men föler meg litt uinspirert nå. Blir det pent vär (eller muligen snö) vil jeg sikkert bli med, men regn... Væresholmen höres i alle fall ut som et meget bra forslag, nå eller i vår/sommer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Flere som vil med til foto-treff i Oslo, mai? Helena og jeg drar for helgen 28.mai. (Det ble kjempebillig på toget 395kr tur retur,) Man må være litt tidlig ute på slike mini-billetter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Flere som vil med til foto-treff i Oslo, mai? Helena og jeg drar for helgen 28.mai. (Det ble kjempebillig på toget 395kr tur retur,) Man må være litt tidlig ute på slike mini-billetter. Dere er hjertelig velkomne - the more the merrier Lenke til kommentar
Epp Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg kan ikke på lørdag, dessverre. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ok, er det noen som kan være med på lørdag da? Jeg blir ihvertfall med. Ratleto (regner jeg med?) Helena og Randi, kanskje? Om ikke væreholmen frister, og ingen har noe bedre forslag, så går det jo alltids an å bare møtes i midtbyen og gå i en eller annen retning, feks. Bakklandet eller noe sånt. Kort veg til kafeer om været blir for ufyselig og... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg er som sagt litt uinspirert akkurat nå, eller trenger i hvert fall godt lys for å bli inspirert, men en liten tur i byen kan jeg bli med på. Snakket akkurat med Randi og hun sier at det kan hun også. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg håper jeg får til å være med. Er blitt syk med noe halsgreier, eller forkjølelse ellerno', og vet ikke om jeg blir bra nok til lørdag. Men jeg håper. Har ingen formening om hvor vi skal dra. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det var synd! Med 3 "kanskje" kanskje vi skal utsette fototreffet? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det kan jo være en mulighet å utsette, hvis det kanskje er flere som kan være med neste helg... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det kanskje var dumt at jeg skrev det der om å utsette. Vi kan vente og se om noen melder seg på imorgen, eller har en mening om hva vi skal gjöre. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har lust til å bli med på lørdag. Væreholmen er et spennende forslag. Hilsen, Hagen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ser ikke ut til at jeg blir frisk nok til treff i morra, dessverre. Men kjør treff dersom dere blir mange nok, for været ser lovende ut. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Væreholmen vil jeg veldig gjerne dra til, men kanskje heller når det er litt mer grönt, og fler kan bli med? Eivind, når du var der for en månad siden, syntes du at det var OK til tross for gråvär? Blir det en liten tur i byen (f.eks. Bakklandet som Eivind foreslo) kan jeg bli med imorgen, og Randi også tror jeg. Men, hvis dere vil til Væreholmen så synes jeg definitivt at dere skal dra dit. Evt. blir jeg med, men det er litt usikkert, så regne ikke med meg. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Væreholmen vil jeg veldig gjerne dra til, men kanskje heller når det er litt mer grönt, og fler kan bli med? Eivind, når du var der for en månad siden, syntes du at det var OK til tross for gråvär? Akkurat den dagen jeg var der så var det iskaldt og blåste noe voldsomt, så det ble en bare veldig kjapp tur Men det går sikkert fint an å dra dit nå hvis været er noenlunde ok, men jeg er enig i at det kan være finere når det blir litt mer vår ja. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Virker ikke som det er så mange som har lyst til å dra til væreholmen i morgen, så da er det kanskje like greit å vente med det? Men jeg tenker meg uansett ut en tur og ta litt bilder i løpet av helga, så hvis noen har lyst til å møtes i midtbyen i morgen, så kan vi godt gjøre det. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg blir gjerne med på et tur i byen om vi blir 3 st. eller fler. Randi og Hagen, hva sier dere? Når jeg snakket med Randi sa hun at hun ikke kan för kl. 12, så vi kanskje kan si at vi mötes kl. 12. Hvor? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kl. 12 er greit. Torget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå