Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var en tur til Væresholmen for en måneds tid siden. I nærheten av parkeringsplassen der er det noen ruiner av et gammelt fjøs eller noe sånt, pluss noe annet skrot. Det kan kanskje være en ide til et fototreff. Så kan vi også gå en tur i fjæra og ut til holmen mens vi er der. Det er en park/turområde ved sjøen der. Det kan jo være en mulighet nå på lørdag. Eller kanskje det er bedre å dra dit senere, når det blir mere vår og litt grønnere?

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker om lördag. Jeg pleier å väre ute i alle typer av vär (som dere vet :) ), men föler meg litt uinspirert nå. Blir det pent vär (eller muligen snö) vil jeg sikkert bli med, men regn... Væresholmen höres i alle fall ut som et meget bra forslag, nå eller i vår/sommer.

Lenke til kommentar

Ok, er det noen som kan være med på lørdag da?

Jeg blir ihvertfall med.

Ratleto (regner jeg med?)

Helena og Randi, kanskje?

Om ikke væreholmen frister, og ingen har noe bedre forslag, så går det jo alltids an å bare møtes i midtbyen og gå i en eller annen retning, feks. Bakklandet eller noe sånt. Kort veg til kafeer om været blir for ufyselig og...

Lenke til kommentar

Væreholmen vil jeg veldig gjerne dra til, men kanskje heller når det er litt mer grönt, og fler kan bli med? Eivind, når du var der for en månad siden, syntes du at det var OK til tross for gråvär?

Blir det en liten tur i byen (f.eks. Bakklandet som Eivind foreslo) kan jeg bli med imorgen, og Randi også tror jeg. Men, hvis dere vil til Væreholmen så synes jeg definitivt at dere skal dra dit. Evt. blir jeg med, men det er litt usikkert, så regne ikke med meg.

Lenke til kommentar

Væreholmen vil jeg veldig gjerne dra til, men kanskje heller når det er litt mer grönt, og fler kan bli med? Eivind, når du var der for en månad siden, syntes du at det var OK til tross for gråvär?

Akkurat den dagen jeg var der så var det iskaldt og blåste noe voldsomt, så det ble en bare veldig kjapp tur :p Men det går sikkert fint an å dra dit nå hvis været er noenlunde ok, men jeg er enig i at det kan være finere når det blir litt mer vår ja.

Lenke til kommentar

Virker ikke som det er så mange som har lyst til å dra til væreholmen i morgen, så da er det kanskje like greit å vente med det?

Men jeg tenker meg uansett ut en tur og ta litt bilder i løpet av helga, så hvis noen har lyst til å møtes i midtbyen i morgen, så kan vi godt gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...