Epp Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Vi kommer med buss som stopper ved Kroppanbrua (på samme side som postterminalen). Er det langt derifra til Sluppen bru? Finner det ikke på kart. Hvis vi skal ned under Kroppan bru kanskje vi kan begynne der (d.v.s. mötes ved busstoppet ved Kroppanbrua) og gå til Sluppen etterpå? Men det spiller ingen roll for meg, bare jeg finner veien. Har dere ingen lust at ta området under bruen er det OK, da tar jeg det en annen dag. Ratleto, hva synes du? Skal vi ta en tur imorgen, eller vil du utsette til fler blir med? Glemte si at kl. 12 passer meg bra. Under kroppanbrua høres bra ut. Dersom du kommer sørfra så kan vi møtes ved den bussholdeplassen. De som kommer fra byen kan ta buss 6 og hoppe av ved post terminalen. Kort vei å gå derfra. Se kart under. Kanskje vi møtes i enden av parkeringsplassen? Sirklene er bussholdeplassene. Endret 11. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det höres bra ut! Men vi får se hva Ratleto sier. Tre personer er nok minimum for en fototreff for meg. I annet fall drar jeg på skitur med samboern. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg satser på at formen holder seg, så da blir jeg med i morgen. Kan vi si 12:10? Da passer det bra med buss for Helena og meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det höres bra ut! Men vi får se hva Ratleto sier. Tre personer er nok minimum for en fototreff for meg. I annet fall drar jeg på skitur med samboern. Jeg kan være enig at tre eller fler bør man være. Men vi har hatt et par to-personers treff i Oslo... Lenke til kommentar
Epp Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg satser på at formen holder seg, så da blir jeg med i morgen. Kan vi si 12:10? Da passer det bra med buss for Helena og meg. Jepp. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg satser på at formen holder seg, så da blir jeg med i morgen. Kan vi si 12:10? Da passer det bra med buss for Helena og meg. Fint at du blir med! Tenker du på bussen som går fra Lundåsen 11.30? Jeg tror at vi er der litt för tolv om vi tar den? Det höres bra ut! Men vi får se hva Ratleto sier. Tre personer er nok minimum for en fototreff for meg. I annet fall drar jeg på skitur med samboern. Jeg kan være enig at tre eller fler bør man være. Men vi har hatt et par to-personers treff i Oslo... To er definitivt bedre enn inget. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Helena: Nei. 11:55. Da er vi på stoppet 12:04. Da passer det bra å møtes 12:10. Minnekort tømt, batterier satt til lading, objektiver rengjort. Da gjenstår det bare å pakke sekken/bagen, så er jeg klar. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Helena: Nei. 11:55. Da er vi på stoppet 12:04. Da passer det bra å møtes 12:10. OK, da sier vi bussen som går fra Bekkasinvegen 11.55! Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ønsker dere alle en riktig god tur idag, √æret er kjempefint. Jeg ville bare gjøre oppmerksom at togstasjonen i Trondheim skal rives denne måneden, så ønsker dere noen minner derfra, begynner det og haste. http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article1601798.ece Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Oi, det visste jeg ikke. Det er mye rot der nå. Rekker kanskje å komme hjem til bestående stasjon på mandag jeg da. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Takk for tipset! Skal definitivt pröve å komme meg dit og ta noen bilder för de begynner å rive. Håper du kan bli med på en fototreff snart. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Blåser godt, så ta på godt med klær. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Bildetråd opprettet for dagens mellom-treff. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hmf. Jeg må ta meg sammen nå! Har ikke fått vært med på treff på evigheter :-/ Ser det er kommet endel nye med også.. om bare tiden strakk til.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Tiden strekker til om du vil det mye nok. En helt annen ting. Var innom Fotoimport (Mellomveien på Buran/Lademoen) i går, fredag. Da tok jeg opp dette med fototreff, og bedriftsbesøk der. Fotoimport driver med utskrifter, store og små, salg av alt mulig rart relatert til foto, både digitalt og analogt, har eget studio m.m. Er det interesse for å besøke dem? Endret 12. mars 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jepp! Jeg er med på besøk innom der. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det hørtes artig ut! Jeg er med jeg Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Skal vi begynne å tenke på treff igjen? Er jo 2. april på lørdag. Noen ønsker eller ideer til hvor? Lenke til kommentar
Epp Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Skal vi begynne å tenke på treff igjen? Er jo 2. april på lørdag. Noen ønsker eller ideer til hvor? Ønske: Hellas (eller et sted uten /&%"/¤"/%(&" snø ) På lørdag er litt usikker om jeg kan eller om jeg må passe ungene... Finner ut av det om et par dager. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har det litt travelt for tiden, men det kan hende jeg kan møte opp på treff. Gjør også oppmerksom på Akamist-tur, se tråden: Akamist-tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå