Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå sitter Akam Trondheim/Steinkjer på noen jordbærpiker.. God kake, brukbar cappuchino.

Morsomt å møte deg...men været denne gangen var ikke vårt Fototreff-vær :nei: ..det lignet mer på treff-været i Oslo :!: . Batteriet gikk ut på hjemveien ja, men den andre måleren (den som jeg ikke fikk lov av ok67 å benevne ved navn) viste 16,5 km, så fikk jeg rasjonen min i dag også.

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Jepp. Langt. 2 dager med bilkjøring, 18-20 timer tilsammen. Er utenfor København. Sol og lite vind - i motsetning til i går som var.... ja... Jeg fant ut med regn-radaren at vi faktisk fulgte snøværet sørover langs vestkysten i Sverige i går. Ikke rart det snødde og blåste hele tida. :D

Det er noe fancy greier som heter fly ;) Tror de går mellom Trondheim og København :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Gleder meg til jeg får mulighet til å joine i April. Jeg jobber sånn annenhver helg (oddetallsuker) så det ser lyst ut for April, Mai og Juni i alle fall. Med mindre jeg får meg ny jobb etter hvert som åpner for fri hver helg.

Lenke til kommentar

Heisann sliresopp. Vi har treff hver første lørdag i måneden, så neste treff er om 2 uker, dvs 5. mars. Det koster ingenting å være med annet enn det du selv bestiller på kafeen vi ender opp på. :) Hvor vi drar/går/skal være avgjøres demokratisk her i treff-tråden. Så har du noen ønsker eller ideer, så kom med dem. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal vi begynne å tenke på treffet til helga? Noen som har noen ideer eller ønsker til hvor vi skal dra/være/gå? Husk at det ikke MÅ være i sentrum. Det er fint om man kommer seg dit med buss, men dersom ikke det heller er mulig, så er det ganske sikkert nok folk med bil til at alle kan være med (også spleiser man på bensin). Jeg har i alle fall bil på lørdag om det trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...