HelenaN Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Mange takk for utförlig informasjon! Det höres jo veldig bra ut. Nå fikk jeg enda mer lust å dra dit. Du hade mange gode bilder! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ....var det ikke en "av oss" som var skipper eller noe, en båt vi kunne besøke? Kanskje det var meg? Jeg er kaptein på bil-fergene "Svanøy" og den nye bil-ferga "Korsfjord" på sambandet Flakk - Rørvik, men den førstkommende helga er jeg ikke på jobb. Ja, det var deg jeg tenkte på.... mange motiver på en båt sikkert.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Helena, tenkte på det samme, faktisk spurte jeg i dag da jeg hadde middagsgjest som kom fra "NTH"...men vanligvis er det mye avstengt på lørdager. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det var synd! Men om vi får med oss noen som har nökkelkort borde det gå greit til tross for dette? Ja ja, jeg ska ikke mase mer om dette. Andre forslag er velkomne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7891234 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det meste er låst på lørdager ja. Det er heller ikke alle med adgangskort som har tilgang til alle byggene. Hovedbygget f.eks. mistenker jeg at det er få som har tilgang til. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Det var synd! Da går jeg dit en vanlig vardag istedet. Endret 4. februar 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7891234 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg glemte helt at biblioteket i Hovedbygget er åpent på lørdager (10-15), så det er nok en av de bygningene dere kan komme inn i uten adgangskort! Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg er med på et treff på lørdag. Og bare for å slenge ut et forslag: Jeg gikk en tur på havna forrige helg. Vi gikk forbi der på et treff i fjor og, men det går an å gå litt lenger bortover der, forbi Dora og bortover der Norsk Stål holder til. Der er det litt forskjellig det går an å ta bilde av. Jeg gikk der på en søndag, da var det lite aktivitet der, jeg vil tro det går greit å gå der på en lørdag og. (Det var forresten der jeg tok det bildet du kommenterte på i sta på flickr, Helena Altså dette bildet). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Godt forslag, Eivind. Var en tur på Solsiden i går jeg (uten kamera) men tenkte at der var det fint lys nå, og fortsatt en del å ta bilder av. Sentralt også..går an å fotografere oss dit bort fra ditt utgangspunkt.... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bra forslag Eivind! Der finner man alltid noe intressant. Nå når det ble litt problematisk med Glöshaugen kanskje vi kan bestemme at vi gjör dette istedet? Hvor og når skal vi mötes? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg foreslår at vi møtes på Jernbanestasjonen dersom Simon skal være med, i alle fall. Lokaltoget nordfra er inne 11:32. Møtes 11:30? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kanskje litt tidlig for meg det...skal på nabofest kvelden før. (Men jeg kan eventuelt catch up med dere et sted.) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 11.30 er greit for meg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kan se ut som at jeg kommer. Tar muligens med meg et par kompiser, og i den anledning lurer jeg på om det er noen som har et batteri til et 450D å låne bort? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Toppers Simon. Jo fler, jo bedre. Men jeg ingen batterier til 450D. Noen andre som har kanskje? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg er med 11:30 på lørdag. Jeg har ikke fått tatt turen de siste gangene, men jeg er klar til helga! Har dessverre ingen batterier til 450D. Har kun Nikon stæsj Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det ser ut for at skiføret har forsvunne, så kanskje eg dukkar opp også. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg blir gjerne med, ses på Lørdag ! Hagen Friese Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Nå sitter Akam Trondheim/Steinkjer på noen jordbærpiker.. God kake, brukbar cappuchino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå