Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge tenkt å slenge meg med på et treff, men uansett hvor mye jeg forsøker å forberede meg på det, så blir det aldri noe av det. Enten så kan jeg ikke den aktuelle dagen, ellers så glemmer jeg det rett og slett. Slik er det å ha hukommelse som en gullfisk.

Siden vi nå er i gang med et nytt år og med blanke ark, så skal jeg nå forsøke å gjøre noe aktivt for å få med meg dette. I den anledning har jeg, for første gang forøvrig, forsøkt å abonnere på en tråd, så får vi se om gjør susen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ratleto, imponerende statistik! Det kan vi väre litt stolte over. :)

Utsette en uke höres ut som en god idé. Da kanskje Epp, Milt og azelitz også kan bli med. Synd at Randi er i Oslo da.

azelitz, velkommen! :)

Regner med jeg blir meste uke, ja. Mye jobbing neste uke, så jeg trenger avkobling i helga...

Lenke til kommentar

Vi skal passe på Randi, vi ;)

Siden Oslo-gjengen tar på seg å passe på Randi til helga, så foreslår jeg at vi tar et fototreff her i Trondheim, selv uten Randi. ;):)

Noen som har noen ønsker eller ideer om hvor vi skal være/dra?

Ja, ja...man får jo ikke i pose og sekk her i livet..og jeg er sikker på at jeg blir godt passet på, har erfaring med det. Takker for omsorgen.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg får til å bli med på lørdag.

Hva tenker dere om Leangbukta? Altså i fjæra ved Statoil-bygget på Rotvoll. Jeg har vært der noen ganger før, det bruker å være noen motiver å finne der, det er kanskje mye is nedi fjæra der nå. Ellers renner en liten elv/bekk der, og så har vi den fontenen ved Statoilbygget som blir en stor isbit om vinteren. Går an å kombinere det med en tur langs Ladestien, eller gå andre veien, retning Ranheim...

Lenke til kommentar

Siden ingen har kommet med andre forslag enn Eivind sitt, og Helena sitt ikke ble kommentert av noen, så foreslår jeg at vi går for Eivind sitt forslag.

Hvor skal vi møtes, og når? Er det mulig å parkere der på Statoil-senteret? Hvilke busser går dit?

Lenke til kommentar

Skal vi møtes litt tidlig, så vi får utnyttet dagslyset mest mulig? Kl. 11.00 f.eks.?

Det er parkeringsplasser ved Statoil-senteret, jeg vil vel tro det går bra å parkere der på en lørdag... Ellers er det en parkeringsplass langs vegen mot Leangen gård.

Hvis du tar buss, så er det buss nr 6 som tar deg nærmest. Den går kl. 10.40 fra sentrum, jeg regner med jeg tar den (hvis vi møtes kl. 11).

Lenke til kommentar

Tja... det spørs hvor langt vi har tenkt å gå :p

Hvis vi går litt rundt på Rotvoll så blir vi jo i nærheten av Statoil, så da går det vel greit å sette fra seg bilen der...

Du har jo Ladestien der, som går rundt hele Lade, men jeg ikke om det er så veldig mye spennende å se der (Ser for meg det kan bli mye gåing og lite fotografering...).

Lenke til kommentar

Tar ikke sjansen på bil og parkering, jeg. Hehe. Så da blir det buss på oss, Helena. Bussen går herfra 09:55. Vær klar til å gå 09:45.

Da sier vi Rotvoll kl 11, parkeringsplassen til Statoil-senteret.

Forresten, de som møter til treff i morgen vil være de første til å få se liste og evt kjøpe utstyr etter Are (som døde i oktober). Har fått liste av faren hans, og han ville at fotogjengen her i byen skulle få kjøpe ting først. Han hadde mest Nikon-utstyr, men jeg ser at lista at det er litt andre ting også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...