ok67 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Eg trur ikkje du skal ta det så ille opp Tor Atle. Ting som blir skrive på eit forum har det ofte med å sjå mykje verre ut for mottakaren enn avsendaren meinte. Problemet her var vel at denne "gode gamle tråden" vart nedlagt utan at nokon hadde lufta ideen på forumet på førehand. Dermed kunne ikkje vi som ikkje var på det aktuelle treffet uttale oss om det i det heile før vi fekk eit vedtak "tredd ned over øyrene". Ein oppdatert førstepost i denne tråden ville vore konge, og eg synest det ville vore kjempebra om du Tor Atle kunne ta ansvaret for det. Endret 2. januar 2011 av ok67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Du gjør en god jobb, Ratleto..så du skal ikke tenke slik, tror alle setter pris på alt det du tar initiativ til; jeg og sikkert flere med meg ønsker at du fortsetter på samme positive måte. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du gjør en god jobb, Ratleto..så du skal ikke tenke slik, tror alle setter pris på alt det du tar initiativ til; jeg og sikkert flere med meg ønsker at du fortsetter på samme positive måte. Enig Å "adoptere" tråden hørtes ut som en god løsning. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har ikke vært på noen av treffene deres men etter hva jeg har lest i denne tråden så ser du ut til å være en pådriver og ildsjel for å få til disse treffene hver måned Ratleto. La ikke noen få(en?) surmaga kritikere dempe engasjementet ditt. Forumet trenger sånne som deg. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg lar den andre saken ligge litt, og tar heller opp fototreff. Var det ingen som så Helena sin posting midt oppe i dette andre? Det er jo meninga at det skal være treff nå på lørdag 8/1. Jeg kan dessverre ikke komme da jeg har dugnadsvakt på Gjenvollhytta i Klæbu på lørdag. Fersk værmelding fra Adressa sier: Sørøstlig frisk bris utsatte steder... Tidlig på dagen litt snø nord for Trondheimsfjorden, ellers stort sett opphold. Til kvelden snø sør for Trondheimsfjorden, regn på kysten. Sent på kvelden nedbør i det meste av Trøndelag. Lavere temperatur om natten, litt høyere dagtemperatur. – 9 til + 2 grader. Å evt utsette treffet en uke er neppe noen god ide da det pr idag er meldt regn den 15/1. Jeg sier ikke at Adressa alltid har rett, men det er jo den første lørdagen i måneden som alltid pleier å ha fint vær, ikke de 2. eller 3. lørdagen. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg kan ihvertfall være med på et treff på lørdag. Noen andre? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det blir nok skitur og ikkje fototur på meg på laurdag og mest truleg på dei fleste helgene utover vinteren, uavhengig av "tumultane" her. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg drar gjerne på fototur på lördag (om vi blir minst 3-4 st.). Eivind, har du noen idéer? Jeg har tenkt litt og skulle ha lust å fotografere mer på Brattöra, spesielt i "blå timen" og skumringen. Jeg har värt der för, men aldrig med stativ og jeg tenkte jeg skulle väre flink å ta det med neste gang. Vi skulle evt. kunne treffes litt senere enn vanlig. Her er noen bilder jeg har tatt der: http://www.flickr.com/photos/helenanormark/4560624957/ Har du/dere ikke lust med det er det selvfölgelig OK! Da drar jeg dit alene en annen dag, og så finner vi på noe annet nå. Endret 7. januar 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det hørtes ikke så dumt ut det, Helena. Jeg har vært der mange ganger selv også, men ikke så ofte når det har vært mørkt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fint at du liker idéen. Tror vi kan finne mye intressant der. Håper fler melder seg på; to personer kanskje litt lite for en fototreff. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Fint at du liker idéen. Tror vi kan finne mye intressant der. Håper fler melder seg på; to personer kanskje litt lite for en fototreff. Skulle gjerne vært med, men vi sliter med spysjuka og ønsker ikke å smitte flere. Dvs om jeg er på beina i morgen, mer sannsynlig jeg studere bunnen på ei 10-litersbøtte. Ellers vil jeg oppfordre de med sterke meninger i denne tråden å bli med på fototur... En fototreff tråd må primært være for dem som deltar på fototurer og de nye som kan tenke seg å bli med IMNSHO. PS: Fikk ikke tid før Jul å legge ut bilder fra forrige tur. Skal prøve å rette på det. Endret 7. januar 2011 av Epp Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Aa, det var synd, men det er sånn det er. God bedring til dere! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Samboern har lust på en skitur, så om vi inte blir minst 3-4 st. tror jag att jag far på tur med han. Jag vil helst veta allaredan ikveld om det blir treff imorgen eller ikke. Om det er noen som lurer på å bli med, var snill å skriv i tråden för kl. 23. Om det blir treff, hvilken tid skal vi ta? Kl. 14? By the way, er det noen som får email når det skrivs i tråden? Det funket dårlig for meg för, men nå funker det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kl. 14 er ok for meg. Det er vel litt før det begynner å bli mørkt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Samboern har lust på en skitur, så om vi inte blir minst 3-4 st. tror jag att jag far på tur med han. Jag vil helst veta allaredan ikveld om det blir treff imorgen eller ikke. Om det er noen som lurer på å bli med, var snill å skriv i tråden för kl. 23. Om det blir treff, hvilken tid skal vi ta? Kl. 14? By the way, er det noen som får email når det skrivs i tråden? Det funket dårlig for meg för, men nå funker det ikke i det hele tatt. Den er grei, Helena...fint at du sier ifra, jeg har vært ute i hele dag. Jo, jeg får melding. Jeg har det veldig travelt for tiden, før jeg reiser til Oslo til uken...så det gjør ikke noe for meg om det blir droppet ... var ute og gikk "ærender" i byen i dag, og det var ikke lett å gå på fortauene, hadde med kamera også, men det ble lite brukt. Er nok bedre å komme frem med ski på beina nå ja. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Takk for svar Randi! Vet jo at du har det travelt. Men jeg tror du missforstod meg. Jeg vil veldig gjerne ha fototreff og håper at du eller noen annen blir med, så vi kan gjöre det. (At jeg vil at vi skal väre minst 3-4 stycker har inget å gjöre med om det er Eivind eller noen annen, er det kanske best å si. Men er vi kun to personer föles det som at vi like gjerne kunne treffes en vardagkveld, så kan jeg dra på skitur med samboern når han er fri fra jobb.) Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg er dessverre opptatt denne i helga. Men etter denne helga er jeg ledig så å si hver helg fremover EDIT: Beklager lite deltakelse i det siste. Jeg har vært hjemme på Hamar i lengre tider, så har ikke fått vært med på de siste treffene. Endret 7. januar 2011 av Milt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Takk for svar Randi! Vet jo at du har det travelt. Men jeg tror du missforstod meg. Jeg vil veldig gjerne ha fototreff og håper at du eller noen annen blir med, så vi kan gjöre det. (At jeg vil at vi skal väre minst 3-4 stycker har inget å gjöre med om det er Eivind eller noen annen, er det kanske best å si. Men er vi kun to personer föles det som at vi like gjerne kunne treffes en vardagkveld, så kan jeg dra på skitur med samboern når han er fri fra jobb.) Ja, fint Helena...det ser ut som det er litt laber foto-treff stemning for tiden, det er mange det ikke passer for. Og jeg er enig med deg om vi blir bare to-tre så kan vi ta det en annen ettermiddag...jeg er ofte og farter rundt omkring, så det er greit å flytte det for meg. Blir dere tre-fire, så kan jeg prøve å få tid i morgen for å opprettholde tradisjonen vår; men det kommer nok i gjenge snart skal du se...du vet, juleferie og mye annet har stått på programmet for folk, og skiløypene er også fristende med slikt vintervær. (Når jeg kommer hjem fra Oslo, skal jeg straks av gårde der på Heimdal til optikeren...kanskje det var noe der å ta bilde av?) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Da har fristen til Helena gått ut. Dersom Randi egentlig ikke har tid, og det bare blir Helena og Eivind, så foreslår jeg å utsette det en uke, jeg. Jeg gikk forresten gjennom lista over treff, og siden starten, har det fra august 2008 til nå vært avholdt treff hver eneste måned, unntatt januar 2009. Da tror jeg det var julebord. Ikke verst, sett i ettertid. Så da håper jeg tradisjonen opprettholdes, og at det enten blir treff i morgen (lørdag (8/1) eller at det bare utsettes en uke, også har vi 1 uke på oss til å finne på sted. Værmeldinga er betydelig bedre nå for neste lørdag i alle fall. Dere som kan dra på treff i morra må gjerne gjøre det altså, men hvis dere er enig om at dere blir litt få, så kan det altså utsettes en uke. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det blir vel egentlig bare tre da om jeg blir med; kan gjerne utsette det, men helst ikke bare en uke for jeg blir i Oslo da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå