Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Grr... det er noe problem. Nå funker knappene (f.eks. "Legg til i inlegg" og smileys) ikke i min Firefox 3.5.7. Har startet om datorn, men det hjelpte ikke. IE funker, men den liker jeg ikke å bruke.

3.6.12 har jeg og alt fungerer bra...jeg oppdaterer etter hvert som det kommer nye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er bare kjapt innom fra Danmark rett før leggetid her nå (skal tidlig opp i morra). Kan noen ta ansvar for å si ifra til redaksjonen? Enten pr epost, eller en PM til faaeri (akam-redaktøren).

Randi, har du hatt noen kontakt med redaksjonen för? Kan du si fra, eller skal jag gjöre det?

Ratleto, håper dere har en fin tur!

Er bare kjapt innom fra Danmark rett før leggetid her nå (skal tidlig opp i morra). Kan noen ta ansvar for å si ifra til redaksjonen? Enten pr epost, eller en PM til faaeri (akam-redaktøren).

Helena: Det har vært en større forumoppgradering. Slett all historikk og cookies, og restart så Firefox.

Takk, ja jeg fant ut det igår (så meldingen på forumet) og alt funker bra nå.

Lenke til kommentar

Synd at Ratlerto ikke er hjemme. Jeg er så dårlig på sånt her. Jeg aner ikke hva jeg skal skrive. Kan jeg ikke bare sende redaksjonen en link til denne tråden?

Redaksjonen ønsker (desverre) litt mer enn en link.

Lag en liten tekst som forteller om hva som er turens tema og hvor og når dere skal møtes. Legg gjerne med noen linker når det er fornuftig. Og ta med linker til tidligere bildetråder slik at de har noen bilder til artikkelen.

Du kan ta utgangspukt i denne teksten.

Lenke til kommentar

OK, jeg kan ordne det.

Men först må vi avtale tid og sted. Lördag 20. oktober kl. 11.30? F.eks. ved Shell bensinstasjon i Elgeseter, ved Elgeseter gate? Tror der er en Bunnpris også. Hva synes dere?

Sille, ok67, Eivind etc., om dere har lust og tid får dere meget gjerne gjöre dette istedet for meg. :)

EDIT: Oops, jeg så ikke Toms inlegg. Mange takk, det var snillt!

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke mase, men... :) Vi må avtale tid og sted om jeg skal sende noe til redaksjonen idag.

Både tid og sted du nevner er greit synes jeg, ca 12 tiden er bra. Og ved Bunnprisen der er det en stor parkeringsplass,(Elgeseter gate 18 er det visst) bedre å møtes der enn ved sykehuset, for der er det så mye nytt og uoversiktlig nå.

Lenke til kommentar

Takk Randi! Jeg har laget en melding/kort artikkel til redaksjonen nå.

Då møtes vi lørdag den 20. oktober på parkeringsplassen utenfor Bunnpris ved Elgeseter gate (like ved Shell bensinstasjon i Elgeseter) kl. 12:00.

Helt fint, Helena...har det litt travelt disse dagene da jeg har besøkende, men de drar onsdag så blir det bedre tid

Lenke til kommentar

Takk Randi! Jeg har laget en melding/kort artikkel til redaksjonen nå.

Då møtes vi lørdag den 20. november på parkeringsplassen utenfor Bunnpris ved Elgeseter gate (like ved Shell bensinstasjon i Elgeseter) kl. 12:00.

Med mindre noe uforutsett skjer, så dukker jeg opp også.

Lenke til kommentar

Så bra!

OK, disse kommer..:

RandiA

Eivind

HelenaN

Epp

RambaZamba

Mest truleg:

ok67

Kanskje:

Ratleto

Milt

Michael Knight

Hege + baby :)

Det er også godt mulig at det kommer noen som lest artikkeln, men ikke har meldt fra her i tråden.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...