RandiA Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Grr... det er noe problem. Nå funker knappene (f.eks. "Legg til i inlegg" og smileys) ikke i min Firefox 3.5.7. Har startet om datorn, men det hjelpte ikke. IE funker, men den liker jeg ikke å bruke. 3.6.12 har jeg og alt fungerer bra...jeg oppdaterer etter hvert som det kommer nye. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er bare kjapt innom fra Danmark rett før leggetid her nå (skal tidlig opp i morra). Kan noen ta ansvar for å si ifra til redaksjonen? Enten pr epost, eller en PM til faaeri (akam-redaktøren). Randi, har du hatt noen kontakt med redaksjonen för? Kan du si fra, eller skal jag gjöre det? Ratleto, håper dere har en fin tur! Er bare kjapt innom fra Danmark rett før leggetid her nå (skal tidlig opp i morra). Kan noen ta ansvar for å si ifra til redaksjonen? Enten pr epost, eller en PM til faaeri (akam-redaktøren). Helena: Det har vært en større forumoppgradering. Slett all historikk og cookies, og restart så Firefox. Takk, ja jeg fant ut det igår (så meldingen på forumet) og alt funker bra nå. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Nei jeg har ikke sagt noe "der inne" før...kanskje du kunne gjøre det, Helena som har vært i "foto-området" og sett, jeg er så dårlig på steder... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Synd at Ratlerto ikke er hjemme. Jeg er så dårlig på sånt her. Jeg aner ikke hva jeg skal skrive. Kan jeg ikke bare sende redaksjonen en link til denne tråden? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Synd at Ratlerto ikke er hjemme. Jeg er så dårlig på sånt her. Jeg aner ikke hva jeg skal skrive. Kan jeg ikke bare sende redaksjonen en link til denne tråden? Redaksjonen ønsker (desverre) litt mer enn en link. Lag en liten tekst som forteller om hva som er turens tema og hvor og når dere skal møtes. Legg gjerne med noen linker når det er fornuftig. Og ta med linker til tidligere bildetråder slik at de har noen bilder til artikkelen. Du kan ta utgangspukt i denne teksten. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) OK, jeg kan ordne det. Men först må vi avtale tid og sted. Lördag 20. oktober kl. 11.30? F.eks. ved Shell bensinstasjon i Elgeseter, ved Elgeseter gate? Tror der er en Bunnpris også. Hva synes dere? Sille, ok67, Eivind etc., om dere har lust og tid får dere meget gjerne gjöre dette istedet for meg. EDIT: Oops, jeg så ikke Toms inlegg. Mange takk, det var snillt! Endret 14. november 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg vil ikke mase, men... Vi må avtale tid og sted om jeg skal sende noe til redaksjonen idag. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg vil ikke mase, men... Vi må avtale tid og sted om jeg skal sende noe til redaksjonen idag. Både tid og sted du nevner er greit synes jeg, ca 12 tiden er bra. Og ved Bunnprisen der er det en stor parkeringsplass,(Elgeseter gate 18 er det visst) bedre å møtes der enn ved sykehuset, for der er det så mye nytt og uoversiktlig nå. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Takk Randi! Jeg har laget en melding/kort artikkel til redaksjonen nå. Då møtes vi lørdag den 20. november på parkeringsplassen utenfor Bunnpris ved Elgeseter gate (like ved Shell bensinstasjon i Elgeseter) kl. 12:00. Endret 17. november 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Takk Randi! Jeg har laget en melding/kort artikkel til redaksjonen nå. Då møtes vi lørdag den 20. oktober på parkeringsplassen utenfor Bunnpris ved Elgeseter gate (like ved Shell bensinstasjon i Elgeseter) kl. 12:00. Helt fint, Helena...har det litt travelt disse dagene da jeg har besøkende, men de drar onsdag så blir det bedre tid Lenke til kommentar
Epp Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Takk Randi! Jeg har laget en melding/kort artikkel til redaksjonen nå. Då møtes vi lørdag den 20. november på parkeringsplassen utenfor Bunnpris ved Elgeseter gate (like ved Shell bensinstasjon i Elgeseter) kl. 12:00. Med mindre noe uforutsett skjer, så dukker jeg opp også. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fint, du er velkommen! OK, da er vi i hvert fall fem: RandiA Ratleto Eiving HelenaN Epp Noen mer? Sille, ok67 etc.? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg kan kanskje være med. Må gjøre unna noe eksamensforberedelser, men hvis det er rom for en til, så skal jeg få det til. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hei og velkommen, Milt! Fler får gjerne bli med. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Mulig jeg også tar turen . Men vil ikke love at jeg kommer. Hadde vært gøy å se hvordan dere som kan foto osv gjør dette. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg må dessverre flyttes i lista til "kanskje". Mulig jeg holder på å bli syk her. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Eg flyter meg opp frå kanskje til mest truleg. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg blir meg. Kanske kommer også Hege med babyvågn... Vi ses! Hagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Så bra! OK, disse kommer..: RandiA Eivind HelenaN Epp RambaZamba Mest truleg: ok67 Kanskje: Ratleto Milt Michael Knight Hege + baby Det er også godt mulig at det kommer noen som lest artikkeln, men ikke har meldt fra her i tråden. Endret 19. november 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå