ok67 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Eg blir nok ikkje med no på laurdag. Eg reknar med at byggetilatelsen til tilbygget på garasjen ligg i postkassa i morgon eller fredag, så då blir det hammar og sag i helga. Må få opp det bygget før det blir for mykje vinter............. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kanskje dere må forflytte dagen litt??? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har i hvertfall tid til å bli med på lørdag, men hvis det er mange av den "vanlige" gjengen som ikke kommer da, så kan vi ta det en annen gang for min del... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kanskje dere må forflytte dagen litt??? Ja, hva sier dere? Randi i Oslo, ok67 bygger garasje og jeg er syk. Dessuten ser det ut å bli dårlig vär. Det er mulig at jeg er frisk på lördag (men det er ikke trolig), så jeg flytter gjerne treffen om det er OK for dere. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg kom akkurat nå hjem fra to utrolig harde dager på østmarka ved oslo, og har arbeidshelg kommende helg, så jeg har desverre ikke mulighet til noe fototreff hverken på lørdag eller søndag. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Litt dumt å flytte treffet når det er annonsert på et fotokurs at det skal være treff i helga, men dersom nesten ingen har mulighet, så bør det vel kanskje utsettes. Og været blir antakelig ikke allverden heller. Hva sier du Eivind? Og det KAN hende du rekker å bli frisk, Helena. Jeg kan forresten ikke neste helg (lørdag 13/11), men lørdag 20/11 kan jeg. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Er det bare oss to som har sagt at vi kan på lørdag, Tor Atle? Jeg synes egentlig det er like greit å utsette det til flere kan være med. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Den er grei, Eivind. Ikke fikk jeg mulighet til å ha bilen på lørdag heller, slik at vi evt kunne fartet rundt litt, så da er det like greit at vi utsetter. Og da har vi en ypperlig anledning til å bli enige om detaljer tidlig for en gangs skyld. Hvem kan lørdag 13/11 og hvem kan lørdag 20/11? Jeg kan ikke 13/11. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg kan sikkert få det til både den 13. og 20. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg kan nok også både den 13. og 20. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) De som vil se bildene fra begravelsen tii Are, kan sende meg PM for å få passordet til albumet på http://galleri.kleven.org/. Det var greit for familien at de fra fotogruppa fikk se bildene. Mangler bildene Runar tok, men de kommer vel når han får tid - en gang. Endret 8. november 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Japan Photo i Trondheim har fotomesse denne helga. Link. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Takk for tipset! Hmmm... Det ser ikke ut å finnes intresse for en fototreff nå på lördag (det er kun Eivind og jeg som sagt at vi kan), så vi kanske skal ta det 20/11 når Ratleto kan bli med? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 20. passer best for meg også, det har dukket opp andre ting førstkommende helg. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Da blir det treff 20/11 da. Jeg reiser bort en liten stund nå, men jeg håper dere kommer frem til et sted for treffet senest i løpet av helga. Da kan vi få sagt ifra til redaksjonen, og få ut en artikkel på fremsiden om treffet. Husk lista i signaturen min dersom dere ikke kommer på noen ideer. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 22. oktober var jeg ved St. Olavs Hospital. De river jo Höyblokka og jeg tok noen bilder. En man som var ansvarlig for rivningsjobbet kom fram og fortalte meg mye om arbeidet (jeg tror han var litt stolt over det hele ). Han anbefalte at jeg skulle komme igjen i mitten/slutten av november fordi de planerer å begynne å rive selve bygningen da. Jeg lurer på om vi kanske kan ta vår fototreff i sykehusområdet? Er det altfor lite å fotografere der kan vi f.eks også ta området kring universitetet eller noe? Hva synes dere? Har dere ikke lust med det, si fra *tidlig* så vi kan velge noe annet og fortsatt ha tid til en artikel på Akam. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Høres fint ut Helena...blir det ikke nok foto-motiver der, har vi kort vei til elve-området, Ila m.m...så er det også grei gåavstand for meg.(Viktig å fotografere restene av det gamle sykehuset også) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Fint Randi! Vi venter vel til måndag. Har ingen sagt nei til dette forslaget da kan Akam lage en artikkel. Håpentligvis leder det til at fler vil bli med - nå og i fortsettningen. EDIT: Jeg kan selvfölgelig ikke garantere at de har begynnt å rive bygningen da - det var bare hva han sa til meg. Dessuten er det staket runt, så det er ikke helt lett å ta gode bilder (et teleobjektiv kan vare bra å ta med). EDIT 2: Her er to bilder, bare for å vise hvordan det så ut når jeg var der. Grr... det er noe problem. Nå funker knappene (f.eks. "Legg til i inlegg" og smileys) ikke i min Firefox 3.5.7. Har startet om datorn, men det hjelpte ikke. IE funker, men den liker jeg ikke å bruke. Endret 13. november 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Sykehuset hørtes ikke dumt. Kan være noen motiver der, og hvis ikke så er mulig å gå litt rundt i området rundt. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er bare kjapt innom fra Danmark rett før leggetid her nå (skal tidlig opp i morra). Kan noen ta ansvar for å si ifra til redaksjonen? Enten pr epost, eller en PM til faaeri (akam-redaktøren). Helena: Det har vært en større forumoppgradering. Slett all historikk og cookies, og restart så Firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå