Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
flere som kan ta med seg modell? Iom at det skal være "strobist" møte.

 

Vil dette i VELDIG stor grad være en sånn strobist-greie? Er ferskis med en SB-800 som jeg ikke skjønner et kvidder av (annet enn at jeg har fått den synkronisert), og kan tenke meg å unngå å bruke egen og andres tid på å gå rundt i skauen og bare gnåle. Kjøres disse turene såpass ofte som hver 4-5 uke er det ikke noe prob for meg å stå over en gang. (Da har jeg kanskje fått skaffet meg en D90 i mellomtida også).

 

mvh,

ole k

Lenke til kommentar
flere som kan ta med seg modell? Iom at det skal være "strobist" møte.

Vil dette i VELDIG stor grad være en sånn strobist-greie? Er ferskis med en SB-800 som jeg ikke skjønner et kvidder av (annet enn at jeg har fått den synkronisert), og kan tenke meg å unngå å bruke egen og andres tid på å gå rundt i skauen og bare gnåle. Kjøres disse turene såpass ofte som hver 4-5 uke er det ikke noe prob for meg å stå over en gang. (Da har jeg kanskje fått skaffet meg en D90 i mellomtida også).

mvh,

ole k

Tror nok hver enkelt kan delta på sitt nivå :yes: ---innbiller meg det i hvert fall, det er alltid noe å snappe opp på slike treff (har forresten bare vært på ETT jeg i dette Forumet, og da ble jeg "pushet" til å bruke min monopod, så fikk jeg øvd med den :!: ) Har en så å si ubrukt blitz også til mitt EOS 400D, og ser det som en anledning til å lære...er helt uten øving på "blitzing"...(Og portrett/mennesker har jeg heller ikke drevet med fotoøving på, det har gått mest i blomster... :!: ...så jeg kan gjerne tenke med å gå for litt variasjon)

RandiA

Lenke til kommentar
mye, uten at jeg har noen konkrete eks nå... Det har nok også noe sammenheng med at jeg enda ikke har giddi å lest manualen....

 

Mye det samme her. Har vel ingenting å klage over før jeg har rotet meg til å lese manualen, men for øyeblikket virker det hele så stort at jeg ikke helt vet hva jeg skal spørre om en gang. Men kaster meg med likevel, hvis jeg rekker det. Sterkt oppmuntret av å ha fulgt RandiAs læringskurve og oppmuntring til veldigamatører.

 

OT: Noen som kan si meg hvorfor jeg ikke får opp forumets sider på laptop'en? Bruker Firefox på begge maskinene, har prøvd med AdBlock avslått på laptop'en, dessuten får jeg åpnet i Firefox når jeg bruker IE-tab plugin, men ellers får jeg bare opp venstremenyen og blir ønsket velkommen som gjest. Når jeg klikker "Logg inn", skjer ingenting . . :-(

Takknemlig for tips.

 

mvh,

ole k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...