Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Randi: Ja, du kan sikkert kjøre ift snø og sånn. Og som sagt parkering ved kirken. Etterpå kan du bare følge alle oss andre fra kirken. I verste fall har jeg mobnr ditt. Det går ingen "direkte" vei fra Heimdal til hotellet ved City syd. Man må et lite stykke nordover eller sørover, men som sagt, bare følg oss andre.

Her er ny versjon av montasjen. Det ser helt OK ut på litt avstand på A4, selv om bildene i midten egentlig er noe uskarpe. Jeg har fremhevet bilder som familien likte best, der Are så ut som seg selv, liksom. Jeg kommer til å få kjørt ut 3 stk. En til foreldrene, og en til hver av hans søstre.

post-31358-1286925797,0626_thumb.jpg

Marthe likte denne, så da vet jeg at jeg har gjort noe rett. :)

Edit: Lua Are har på seg på bildet øverst til høyre, er strikket av den ene søsteren hans - for ca 20 år siden. Og posituren i bildet nederst til høyre var visst veldig kjent. :)

Endret av Ratleto
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, det ble veldig bra!

Det er vanskelig å forstå at vi aldri kommer å treffe Are igjen.

Dessverre kan jeg evt. ikke bli med på minnesstunden etterpå. Det er ikke helt sikkert, jeg pröver å ordne det. Til kirken kommer jeg i hvert fall.

Er dere fortsatt intressert i foto på lördag? Noen ideer?

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Eg er fortsatt interessert i treff på laurdag, men ikkje eit for langt treff.

Då vi var på Sverresborg i juni snakke vi om å ta eit nytt treff der til hausten, så kanskje Sverresborg kan vera ein ide? Veret ser ut til å bli Ok.

Ja, det skulle kanske passe bra. Tror du det er noen höstfarger kvar der?

Lenke til kommentar

Takk for tips, Trondster. Er ikke lett å huske på alt i en slik situasjon. Har fikset på hvitbalansen på alle bildene nå. Men vanskelig det oppe til venstre som Randi har tatt.

post-31358-1286967619,202_thumb.jpg

Gratulerer til Hege og Hagen herfra også.

Ang treff på lørdag, så ser det ikke helt trygt ut ift regn, synes jeg. Yr har endret fra opphold hele dagen til en del nedbør. Adressa og Pent.no sier fortsatt opphold på dagen. Tror vi bør tenke ut en reserveløsning.

Men ang tekst. Ingen som kan skrive noen ord til kortet?

Lenke til kommentar

Randi:Den er mottatt. Takker.

Runar: Kunne du skrevet noen ord du også, til kortet? Så tar jeg det beste fra dere begge, ellerno.

Ciryaher: Kan du sende over bildene likevel? Tror familien til Are setter pris på alle bilder de kan få av Are. Epost: ratleto alfakrøll nvg dott org

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Jeg jobber desverre i helgen, både lørdag og søndag fram til 1900..

Skal se om jeg kan få skrevet noe, er jo egentlig håpløst dårlig på slike ting, og av den grunn blir det oftest det enkle som er det beste. Skal spekulere litt nå,- så sender jeg deg en PM i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar

Sille: OK (ang jobb). Synd at du ikke kan være med, men du får jo blitt med i kirken og på minnestunden i alle fall.

Ang tekst, så skrev jeg nettopp til Randi på epost at det er du og henne som har hatt de beste beskrivelsene m.m. av ham. Det skal ikke være så langt, men noen få velvalgte ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...