ok67 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Eg er nok dessverre opptatt den dagen, men skal gå gjennom kva eg har av bilder. Kunne det vere ein ide å arrangere eit fototreff neste laurdag, til minne om Are? Endret 8. oktober 2010 av ok67 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Eit par bilete av slik eg hugsar Are. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kunne det vere ein ide å arrangere eit fototreff neste laurdag, til minne om Are? Helt klart. Tror ikke jeg har planer den helga, så jeg stiller. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det var veldig trist og et sjokk å høre om. Are var en så hyggelig fyr. Mine tanker går til venner og familie. Hagen Friese (rambazamba) Lenke til kommentar
OLSOL Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Trist å høre, selv om jeg bare rakk å møte han en gang... Mine tanker går til Famile og venner. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg kan evt./troligtvis bli med på fredag (begravelsen) og lördag (fototreff). Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Tok en tur ut idag med bilen. Hadde et motiv i tankene, som jeg tenkte å dedikere til Are. Men jeg håpet også å finne noen fine høstfarger - men det gjorde jeg ikke. Har ikke høstfargene kommet til Trondheim enda, eller er de "passert" allerede? Veldig varierende løv og farger på trærne så jeg. Noen trær hadde mistet alle bladene, men andre var helt grønne enda. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det er dårlig med höstfarger i år (i hvert fall röde). Vi var jo til Östersund i helgen og det var samme der - bare gul, grönn og brun. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jaha? Nedover Steinberget for eksempel finner man fine farger. *Kommer til å savne Are* Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Noen som har ideer til tekst på kortet vi skal gi sammen med bildemontasjen? Jeg tenkte kanskje at dette bildet kunne brukes på kortet vi gir: Hvis jeg ikke husker feil, så satt Are i samme rommet som meg da jeg tok dette bildet på hytta til familien til Runar (Sille) i fjor høst. Hvis noen har et bedre bilde å bruke, så kom med det. Jeg har "bare" funnet frem det mest passende jeg selv har. Endret 11. oktober 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det var fint, bildet.... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, det var fint. Jeg synes det passer bra. Takk for at du tatt tak i dette! Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fint bilete, som passar godt. Om du vil ha med nokre av bileta mine så gi beskjed, så skal du får dei i stort format (RAW om du vil). Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Vakkert kort som passer til en trist anledning. Jeg kan enda ikke skjønne at Are er borte. Men tanken på han får meg til å smile, og tenke på mange fine fototurer. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) OK, da bruker vi det bildet. Hvem vil ha med navnet sitt på kortet? Jeg tenker nå at bare "Fototreffgjengen i Trondheim" blir litt "lite". Så jeg tenkte vi kunne ta med fornavn på de som vil være med. Edit: Skal begynne med bildemontasjen i kveld eller i morra. Tar det med bilder av Are fra de forskjellige da. Endret 11. oktober 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Sille Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg mener at fototreffgjengen i trondheim er egentlig nok,- ingen nevnt, ingen glemt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Meg spiller det egentlig ingen roll, men tror jeg er enig med Runar her. Meg spiller det egentlig ingen roll, men tror jeg er enig med Runar her. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ok. Da dropper vi navn. OK67: Du har ikke flere bilder av Are? Kan du sende over på epost de 2 du la ut? Til ratleto alfakrøll nvg dott org Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har du nok bilder, Tor Atle eller skal jeg sende i hel-størrelse det jeg la inn? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har du nok bilder, Tor Atle eller skal jeg sende i hel-størrelse det jeg la inn? Send det over du. Du har ikke flere av ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå