Sille Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nei Tenkte du var i markedet for en E-5 jeg nå?? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Må vente til den går noko ned i pris først. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fekk sjokk når eg skumma gjennom dødsannonsen i Adresse i dag. RIP Are. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg fikk SMS av av svigermor som kjente Are litt. Bisettelse er visst neste fredag (15/10) kl 13. Heimdal kirke ser jeg her. Uff, dette var trist... Edit:Fant annonsen i Adressa. Endret 8. oktober 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Det her var virkeligen trist (og uventet). Jeg finner ikke ord. Han var så snill og hyggelig, jeg kommer å savne han. Endret 8. oktober 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så trist og leit og uventet...det var et sjokk å høre. Jeg er glad for at jeg lærte han å kjenne gjennom fototreffene, og har mange gode minner om alle de fine turene han var et muntert og positivt innslag i. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tror dette er det beste bildet jeg har av Are (er ikke så flink til å fotografere andre på treffene, jeg). Andre som har noen bra bilder av ham? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg har noen som nesten er som portrett, men jeg vet ikke hva jeg skal gjöre med dom. Er ikke sikker på om det er OK å laste dom opp her. Sender deg en email. Endret 8. oktober 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
Sille Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Huff,- dette ble en trist dag. Selv om jeg ikke hadde kjent Are lenge, bare ett par år, anså jeg han som en meget god venn. Han hadde alltid sitt lune vesen, alltid ett lite smil og en historie på lager. Jeg vil savne han meget, og det vil alltid bli en tom plass på fototreffene framover. Jeg kommer til å stille opp i begravelsen for å hedre en god venn en siste gang. Håper at flere av de faste i fotogjengen blir med. Hvil i fred, gode venn. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Grunnen til at jeg spør etter bilder av ham, er at jeg tenkte vi kanskje kunne få til et ark med montasje av bilder av ham, og en hilsen fra oss i fotogjengen. Er det en god idé istedet for blomster? Er faktisk første gang noen går bort som jeg har brukt litt tid sammen med,utenom familie, så jeg er faktisk ganske satt ut idag, merker jeg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fint initiativ, ratleto....dagen blir nok preget av tanker på Are ja, samværet med han, hans vesen og væremåte har gjort større inntrykk på meg enn jeg har tenkt på. Han var et utrolig fint menneske som jeg er glad for at jeg lærte å kjenne. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Grunnen til at jeg spør etter bilder av ham, er at jeg tenkte vi kanskje kunne få til et ark med montasje av bilder av ham, og en hilsen fra oss i fotogjengen. Er det en god idé istedet for blomster? Er faktisk første gang noen går bort som jeg har brukt litt tid sammen med,utenom familie, så jeg er faktisk ganske satt ut idag, merker jeg. Dette er en god idè Tor Atle. Skal gå igjennom bildene mine, men jeg tror ikke jeg har mange bilder av han. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fint, Sille. Her er noen bilder Helena sa jeg kunne legge ut for henne. Det første er uskarpt siden det var bare ment som testing, men smått nok, så ser det likevel OK ut, og er et veldig bra bilde av Are, synes jeg. Bilde nr 2 må du, Sille, avgjøre om skal brukes i montasjen eller ikke. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Huff.. Skal ta en runde igjennom bildene mine jeg også. Endret 8. oktober 2010 av Ciryaher Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Takk Ratleto! Nr. 1 og 2 er tatt ved Estenstadhytta i november ifjor. For en nydelig dag det var! (Vi drar til Östersund idag, men er hjemme igjen imorgen kveld.) Endret 8. oktober 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
Sille Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 For min del så er det bare å bruke bilder som jeg er med på ja. Har ingen ting i mot det i denne sammenhengen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Den er grei, Sille. Foreslår følgende: -Maks A3 sånn at det ikke blir for overveldende og stort -Bare bilder på montasjen. En hilsen fra oss kan vi ta i et kort ved siden av. Da kan familien bruke bildet til noe i etterkant. Som man kanskje kan lese av det jeg skrev tidligere, så har ikke jeg erfaring med slikt som dette, så jeg aner f.eks. ikke hva som bør stå. Hvis noen kan skrive noen ord, så hadde det vært fint. Og bør det stå hilsen fra "Fotogjengen i Trondheim", eller bør det stå navn til alle som vil ha med navnet sitt i tillegg? Hvis noen andre har noen andre tanker, så bare kom med det. Vi kjører demokrati her i denne situasjonen som med treffene. Edit: Jeg kan ta ansvar for å ordne utskrift. Og både Marthe og jeg har tenkt oss i begravelsen. Endret 8. oktober 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå