Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke enda om jeg får mulighet til å være med den dagen. Jeg kan neppe bli med på noen overnatting, i alle fall. Kanskje en dagstur, men det er ikke sikkert det heller. Sitter på rommet til Marthe som er nyoperert (planlagt operasjon), så hun blir ganske sikkert ikke med. Jeg kan kanskje være borte noen timer den dagen, men det vet jeg altså ikke enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper Marthe er OK! Tenker på henne.

 

Salza har det i hvert fall bra her hjemme - han sover nå på skrivepulten min. :)

 

Tar du bilde neste gang han ligger sånn, og sender meg det på epost? :)

 

Det går fint med Marthe, men får ikke i seg nok væske enda til at vi får dra hjem.

 

Mange tankeblomster til sykesenga.

 

M sier: Tankeblomster er fint, for de tar ikke plassen på nattbordet.

 

:)

Lenke til kommentar

Da bruker du kameraet på gal måte, Sille. :p:)

 

Vel,- det er jo klart at ett helt nytt kamera, og overgang til nytt merke krever litt tilvenning, men så langt er jeg ikke imponert. Jeg er rett og slett misfornøyd med byggekvalitet, størrelse og vekt, menysystem og ikke minst bildekvalitet.

 

Det hele bekrefter det jeg har sagt tidligere (som nesten alle ikke tror på), at de gamle olympus E-400'ene mine er ganske bra kamera, med unntak av støy på høy iso.

 

Det hele har vært ett ekspiriment fra min side, en slags flørt med djevelen, kan man si, og en skal ikke se bort fra at det kommer enten en E-5 eller en E-30 hjem til meg snart.

Lenke til kommentar

Det viser seg at det er rett og slett bra at det ikke ble hyttetur til helga! For det første så har jeg pr. i dag ikke en kjørbar bil. Min kjere Citron er rett og slett litt "syk", og på grunn av at jeg skal levere en stor oppgave om gruppepsykologi i løpet av helga har jeg rett og slett ikke tid til å reparere. Når hytteturen ikke ble noe av, så har jeg faktisk tid til å sove litt også, og la livet normalisere seg litt.

 

Jeg er derfor rett og slett litt usikker på om jeg kommer på treff på lørdag, fotoklubben har også planlagt utflukt til Hegra Festning den dagen.

Lenke til kommentar

Artikel på Akam vore toppen. Det var nog en viktig orsak till att det blev så mycket folk på Oslo-treffen.

 

Jag trodde det var klart att det blir det ok67 skrev ("Eg vil vel foreslå Elgsethytta, med nokre omvegar, bl.a. om Kvistingen.") eftersom ingen har sagt nei eller kommit med något annat förslag? Men som vanligt spelar det ingen större roll for mig. Jag är bara glad for att komma mig ut med kameraen. :)

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...