Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Kjørte over Dovrefjell idag. En tur dit i disse dager anbefales, for de som har mulighet til det (hadde ikke tid til å stoppe selv idag). Var veldig fint spesielt i dalen mellm Oppdal og selve Dovrefjellplatået (Drivdalen?), men det var også masse høstfarger oppe på Dovre. Men obs, det snødde på Hjerkinn, men det ble i alle fall ikke liggende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ble en brukt 5D.

 

Bra valg. :thumbup::yes:

 

--

 

Til alle:

Skal vi snakke litt om neste fototreff? Hvis vi skal på en lengre tur kanske vi skal begynne å planere litt?

 

Fikk et tilbud på en brukt 5D som var så bra at jeg kan selge den med en liten gevinst om jeg ikke skulle bli fornøyd. Den nye Olympus E-5 ser jo ut som om den leverer meget pene bilder, til tross for at på papiret så er den ikke så stor forbedring fra E-3, så det er nok en sånn som er målet, selv om prisen var hinsides. Måtte bare ta ett sideskjær og prøve FF først.

 

Neste fototreff ja;- Hva med hyttetur i Meråker igjen da? Hytta er ledig og står på samme plass som sist, sengeplass til 9, innlagt strøm og vann, 4 soverom, to stuer, to kjøkken, dusj osv. 183m å gå fra parkeringsplass.

Lenke til kommentar

Du e lætt på avtrekker´n Sille laugh.gif

Tipper du sitter fast i de store nå og vil vel få færten :dribble: av en Nikon tipper jeg.

Meråkertur frister til gjentakelse.

 

Nikon fenger meg,- men desverre så må det alvorlig maskinering til på de fleste av grom-glassene for at de skal kunne brukes der, så derfor blir det Kannon denne gangen.

 

Hyggelig at en Meråkertur frister. Det frister meg også, håper bare at været blir litt bedre i år........

 

Hva mener dere andre? Hytta ligger litt under tregrensa i meråker kommune, ved Funnsjøen. Hytta er på ca 90-100m2 og har 4 soverom, 2 kjøkken, 2 stuer, satelitt-tv, Innlagt vann og dusj. Standarden er sånn passe bra. Det er dyner og puter i sengene, men laken, putetrekk og dynetrekk må dere ha med selv, hvis dere ikke da bare satser på sovepose. Det er veranda rundt nesten hele hytta, og den er ett meget godt utgangspunkt for små og store turer i skog og fjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...