Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ratleto har du plass til meg?

Jeg har nettopp hentet bilen fra hellakkering og de mente det var best om den kunne herde noen dager før jeg tar den i bruk.

 

Det går bra. Kan du møte på Statoil'en på Heimdal kl 10:13? Ja, det går på minuttet, her. :)

 

Da ble det klokken 11 ved jernbane stasjonen? om ikke annet blir nevnt så kommer i allefall jeg til den tiden. Kjører sølvgrå mondeo (nesten ingen av de?! :p)

 

På jernbanestasjonen på Hommelvik, ja. :) Håper ingen trodde du nå mente Trondheim, og ble usikker. :)

 

Jeg kjører sølvgrå Golf med 4 personer i for anledningen. :)

Lenke til kommentar

Da ble det klokken 11 ved jernbane stasjonen? om ikke annet blir nevnt så kommer i allefall jeg til den tiden. Kjører sølvgrå mondeo (nesten ingen av de?! :p)

 

På jernbanestasjonen på Hommelvik, ja. :) Håper ingen trodde du nå mente Trondheim, og ble usikker. :)

 

Jeg kjører sølvgrå Golf med 4 personer i for anledningen. :)

 

Satser på det :) Bor selv på kattem for tiden, så kan jo møte allerede på statoil heimdal :)

Lenke til kommentar

HegeLH: Jepp, bor på Ugla. Hvor på Byåsen er det mest gunstig? Jeg tar ikke store plassen heller (:

 

Jonta: Vi bor nederst i Byåsen/nært Byåsvn., men kan hente deg. Regner med vi må kjøre litt over kl. 10 hjemmefra.

eivind84: Vi kan plukke deg opp på Møllenberg, passer det ved Lademoparken, evt. Innherredsvn?

 

Ring/SMS til tlf. 4141 6802, så jeg kan ta kontakt på lørdag. :-)

PS! Vi skal tilbake til sentrum før kl. 15, men det passer kanskje greit?

 

HegeLH

Oppmøte Hommelvik stasjon kl. 11 er ok.

Jonta: Ta kontakt før kl. 10 lørdag hvis vi skal hente deg noe sted!

eivind84: Stopper på busstoppet v/Solsiden sånn cirka kl. 10.20 lørdag.

Lenke til kommentar

Satser på det :) Bor selv på kattem for tiden, så kan jo møte allerede på statoil heimdal :)

 

Da må du i så fall være presis, for jeg skal være ferdig påfylt med bensin kl 10:15. :) Men jada, vi kan godt møtes der først, men da blir det mest å kjøre sammen bare, også får vi ta hilse-på-hverandre-hele-gjengen-runden når vi kommer til Hommelvik. :)

Lenke til kommentar

Takk for nok et hyggelig treff, folkens. Jeg synes det var veldig vellykket med kjøring litt rundt omkring slik vi gjorde, selv om turen ned til Selbustran ikke ble helt slik jeg håper. Men vi fikk nå truffet Sille, selv om han ikke kunne bli med idag. :)

 

Sitter og ser på bildene nå. Helt utrolig hvordan været klarnet opp. Jeg har et bilde fra kl 12:13 der alt fortsatt er helt overskyet. Kl 12:25 begynner det å bli en stripe med blåfarge på himmelen. Kl 12:34 er ca 1/4-del blå. Kl 12:43 er himmelen over halvparten blå. Og kl 12:53 er det nesten helt skyfritt. Og det var jo akkurat som en om et teppe ble dratt vekk fra himmelen. Overgangen mellom skyene og klar himmel var jo nesten helt strekrett. Wow. :)

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg holder så smått på å tenker...

...på en rundtur rundt Tydal og Brekken tidlig en lørdag eller søndag.

Ser ikke så veldig bra ut værmeldinga for kommende helg, men om den blir bedre når det nærmer seg, så kanskje.

Høstfargene på fjellet er :dribble:

 

Flere som har lignende tanker?

 

Har hatt samme tankene selv jeg, så jeg blir gjerne med. Har ikke vært på jobb på over en uke, så har ikke helt klart for meg hvordan jeg jobber, men tror at jeg har fri denne helga, og jobbhelg neste helg.

Lenke til kommentar

Slik er det nåe en sitter på et hotellrom og tyller i seg vin Sille laugh.gif - vi får se an været litt også

 

Nuja,- Nå var jeg ikke på hotell mer enn fra onsdag til fredag, men en bihulebetennelse gjorde at jeg ikke har jobbet denne uka. Men- det ligger mye god helse i gylne dråper.... I alle fall er jeg på bedringens vei, og er nok fit for fight til helga. Vi får se været an, ikke mye fotografisk inspirasjon slik det er ute nå i allefall......

Lenke til kommentar

Jeg holder så smått på å tenker...

...på en rundtur rundt Tydal og Brekken tidlig en lørdag eller søndag.

Ser ikke så veldig bra ut værmeldinga for kommende helg, men om den blir bedre når det nærmer seg, så kanskje.

Høstfargene på fjellet er :dribble:

 

Flere som har lignende tanker?

 

Har hatt samme tankene selv jeg, så jeg blir gjerne med. Har ikke vært på jobb på over en uke, så har ikke helt klart for meg hvordan jeg jobber, men tror at jeg har fri denne helga, og jobbhelg neste helg.

 

Ehhh,--- Det ble faktisk feil ja,- Ny feil følger: Jeg skal i 10-års russejubileum (eller kanskje det var 20???!!!) på lørdag, så jeg kan ikke denne helga. Neste helg jobber jeg, så første helgedag jeg har fri er 1. lørdag i oktober.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...