RandiA Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja man kjører helt frem til Jernverket. Det er litt ruiner å se der, men vi kommer vel ikke inn i noe bygninger kanskje. Det er noe som heter Mostadmark Jernverks venner. Det er også en Kulp og foss der, man kan gå langs Nevra. Og ved Volden er det en liten Mariakirke og en kilde. Og Foldsjøen er idyllisk. (Vært der før da fant noen aner tilbake i tiden) Hvis jeg skal være med, hadde det vært fint om f.eks Ratleto og Helena kjørte forbi og plukket meg opp. Det er ingen kafe eller slikt der, men det finner vi sikkert i Hommelvik sentrum. Lenke til kommentar
arela Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Synes å huske at det er greit med parkering på Mostadmark Jernverk, så kan vi jo se hva vi rekker... Kl. 11 passer fint. Vi kjører med plass til 2 stk som kan tas opp på vei fra Byåsen til Mostadmarka. Noen som bor i nærheta, eller vil bli plukket opp? :-) Oppsummering, 6 deltagere så langt: Ratleto HelenaN HegeLH (+2 ledige seter) RambaZamba arela eivind84 (trenger skyss) 5 deltar kanskje: ok67 Jonta (trenger skyss) OLSOL RandiA (trenger skyss) Mr. Olsen Endelig begynner det å bli litt folk igjen - hææærlig. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ble det linket til kart over møteplass? Jeg er ikke spesielt kjent i Trondheim by... Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Vi kjører med plass til 2 stk som kan tas opp på vei fra Byåsen til Mostadmarka. Noen som bor i nærheta, eller vil bli plukket opp? :-) Jeg bor på Møllenberg, så hvis noen vil plukke meg opp i nærheten hadde det vært fint Lenke til kommentar
arela Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ble det linket til kart over møteplass? Jeg er ikke spesielt kjent i Trondheim by... Trondheim og Trondheim - tenker vi sier Hommelvik og sørover i skogen. Her var det beste kartet jeg fant Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg foreslår at vi møtes ved Hommelvik jerbanestasjon, og kjører sammen derfra. Jeg har plass til 2 i bilen, forresten. Hva med en tur ned til Selbustrand etter Mostadmarka for de som har tid og vil det? Tar ca 15 min å kjøre, ser det ut som. Eller er det ikke noe å se der? Jeg aner i alle fall ikke, for jeg har aldri vært der, men jeg ser for meg at Selbusjøen kan være et fint motiv om været er passende. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg foreslår at vi møtes ved Hommelvik jerbanestasjon, og kjører sammen derfra. Jeg har plass til 2 i bilen, forresten. Hva med en tur ned til Selbustrand etter Mostadmarka for de som har tid og vil det? Tar ca 15 min å kjøre, ser det ut som. Eller er det ikke noe å se der? Jeg aner i alle fall ikke, for jeg har aldri vært der, men jeg ser for meg at Selbusjøen kan være et fint motiv om været er passende. Tror du dere kan plukke meg opp da som forrige gang...det er greit der du stoppet "feil" en gang. (Remabutikken nedenfor Dragvoll) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tror vi prøver der det var meninga at jeg skulle plukke deg og Lessis opp, jeg. Avkjøringa ved Møller bil, ikke sant? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tror vi prøver der det var meninga at jeg skulle plukke deg og Lessis opp, jeg. Avkjøringa ved Møller bil, ikke sant? Det vet jeg ikke helt hvor blir....men kan sikkert finne det ut. Hvis du kjører over Moholt og Voll gård, til Dragvoll, kan man kjøre snarveien over Presthus. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 HegeLH: Jepp, bor på Ugla. Hvor på Byåsen er det mest gunstig? Jeg tar ikke store plassen heller (: Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er den her Bunnprisen, ikke sant? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Det er den her Bunnprisen, ikke sant? Det er en busslomme på Omkjøringsveien der i riktig kjøreretning rett ned for Granåslia, omtrent der det står E6 grønn firkant, tror den heter Granåsveien (Bussrute 90 går der fra Heimdal og til Lade) jeg kan gå ned den kilometeren dit kanskje? Hvis du heller vil holde deg bare på Omkjøringsveien, det er OK. Endret 2. september 2010 av RandiA Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 HegeLH: Jepp, bor på Ugla. Hvor på Byåsen er det mest gunstig? Jeg tar ikke store plassen heller (: Jonta: Vi bor nederst i Byåsen/nært Byåsvn., men kan hente deg. Regner med vi må kjøre litt over kl. 10 hjemmefra. eivind84: Vi kan plukke deg opp på Møllenberg, passer det ved Lademoparken, evt. Innherredsvn? Ring/SMS til tlf. 4141 6802, så jeg kan ta kontakt på lørdag. :-) PS! Vi skal tilbake til sentrum før kl. 15, men det passer kanskje greit? HegeLH Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hege: Jeg kan gå dit ja. Men hvilken veg kjører dere? Hvis dere kjører gjennom sentrum kan vi møtes ved solsiden...? Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hege: Jeg kan gå dit ja. Men hvilken veg kjører dere? Hvis dere kjører gjennom sentrum kan vi møtes ved solsiden...? Ok, kan kjøre forbi Solsiden (kjører blå stasjonsvogn). Hvor finner vi deg? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Bussholdeplassen ved solsiden? Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Bussholdeplassen ved solsiden? OK :-) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Da sier vi kl 11 på Hommelvik jernbanestasjon, eller? Hvis ja, så plukker jeg deg opp kl 10:30 på Bunnpris Angeltrøa, Randi. Har plass til en person til. Kjører fra Heimdal via omkjøringsveien, og så gamleveien fra Ranheim til Hommelvik. Lenke til kommentar
OLSOL Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Synes å huske at det er greit med parkering på Mostadmark Jernverk, så kan vi jo se hva vi rekker... Kl. 11 passer fint. Vi kjører med plass til 2 stk som kan tas opp på vei fra Byåsen til Mostadmarka. Noen som bor i nærheta, eller vil bli plukket opp? :-) Oppsummering, 6 deltagere så langt: Ratleto HelenaN HegeLH (+2 ledige seter) RambaZamba arela eivind84 (trenger skyss) 5 deltar kanskje: ok67 Jonta (trenger skyss) OLSOL RandiA (trenger skyss) Mr. Olsen Kan bekrefte at jeg kommer, og har muligens med meg to stk. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Så bra! The more, the merrier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå