Ratleto Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tja. Er det noe i veien for en langtur da? Vi har vel nok plass i bilene, vil jeg tro, hvis ikke haugevis av folk melder seg på i siste liten. Hva synes dere andre? Lenke til kommentar
arela Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Min bil er på helovermaling, men skulle etter planen være klar til helga - vi får se. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jag kan tänka mig en tur dit. Det er fint i den trakten, men ska vi göra en så lång tur bör vi nog bestämma det senast imorgon, eller i alla fall torsdag. Just nu är det väl bara 2 som har sagt ja og 2 kansje? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har litt dårlig med tid nå...men hva med en Estendstad-marka tur igjen. Det blir ikke så langt av gårde for meg.. Tømmerholtdam, blåbærlyng, sopp, Estenstadhytta, Månen m.m. Og kafferast (og rømmegrøt) på hytta? begynnende høstfarger nå kanskje...startsted fra Bekken gård... Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei! Hagen og jeg har endelig fått på plass fotoutstyret, og tenkte å få med oss neste utflukt. Denne gangen hadde det passet best med et sted som ikke er for langt unna, gjerne en tur rundt et vann... uten for mange bakker. ;-) Har dere vært ved Storfossen? (Hommelvik-området?) Der det også finnes et gammelt "industriområde" like ved. - HegeLH - Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei Hege. Lenge siden sist. Are: Hva med noe mer lokalt denne lørdagen, og et mellomtreff med langtur neste helg? Jeg er ikke sikker på at jeg selv kan da, men det er sikkert andre som kan og vil på langtur. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei Hege! Håper dere kan bli med. Aner ikke hvor Storfossen/Hommelvik-området er, men det höres intressant ut. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jarnverket i Mostadmarka er ikkje så dumt. Veit ikkje om eg får tid men.... Kart Då er også Foldsjøen like ved. Endret 1. september 2010 av ok67 Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jarnverket i Mostadmarka er ikkje så dumt. Veit ikkje om eg får tid men.... Ja, det var Mostadmark Jernverk jeg tenkte på. Ser at dere geocachere har vært der før... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det ligg ein til på odden i vatnet som eg ikkje fekk med meg sist eg var der, pga mykje folk. Så slik sett hadde det passa bra med ein tur til......... Her er eit motiv derifrå Lenke til kommentar
arela Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Mostamarka og eller Storfossen høres greit ut. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvordan er det med transport dit? Etter kartet til ok67 ser det ut som en smule langt å sykle. Buss? Lenke til kommentar
OLSOL Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei, litt ny på foto fronten, men hadde vært fint å vært med dere på en lokal tur og kanskje supe til seg noen tips. Har naturlig nok ikke lest gjennom hele posten, men er det slik at dere har faste dager dere bruker å ha utflukter på? mvh. Ole Kristian Lenke til kommentar
arela Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei og velkommen. Det har blitt til at vi satser på den første lørdagen i hver måned, og vi har lykkes bra med å holde det. Vi har også hatt noen attpåklatturer. Skyss blir neppe noe problem når vi får fastsatt ting og tang. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg blir med i helga. Kjenner ikke til Mostadmarka, men blir sikkert fint det. Men jeg og trenger skyss dit. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg blir med i helga. Kjenner ikke til Mostadmarka, men blir sikkert fint det. Men jeg og trenger skyss dit. Mulig jeg får tid...men ville da sitte på med noen så slapp jeg å sykle så langt med utstyret.... Lenke til kommentar
OLSOL Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvor blir mostadmarka sånn ca? er litt lite kjent med utmarka i trondheim... Utflukten blir lørdag ? klokken ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Dere trenger ikke regne med skyss til meg, vet ikke om jeg får annledning, og har bil selv om det skulle bli aktuelt... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Det ser ut som at mange kan tenke seg Mostadmark Jernverk og evt. Jonsvattnet eller Storforsen eller noe. Ska vi si at vi drar dit? Kl. 11? Hvor skal vi mötes? Det ordner seg nok med skyss for folk som ikke har bil (sier jeg som ikke har en, men jeg regner med at jeg får skyss av Ratleto ). Endret 2. september 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Synes å huske at det er greit med parkering på Mostadmark Jernverk, så kan vi jo se hva vi rekker... Kl. 11 passer fint. Vi kjører med plass til 2 stk som kan tas opp på vei fra Byåsen til Mostadmarka. Noen som bor i nærheta, eller vil bli plukket opp? :-) Oppsummering, 6 deltagere så langt: Ratleto HelenaN HegeLH (+2 ledige seter) RambaZamba arela eivind84 (trenger skyss) 5 deltar kanskje: ok67 Jonta (trenger skyss) OLSOL RandiA (trenger skyss) Mr. Olsen Endret 2. september 2010 av HegeLH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå