Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tog orker jeg ikke,- har noe med at jeg reiste gratis med tog ut det året jeg ble 18(hadde far som var lokfører) så jeg har mine timer i tog... Flytoget mer mer enn nok. Når kommer dere fram til Oslo da? og når drar dere hjem igjen?

Vi kommer til Oslo kl 15 fredagen og reiser hjem kl.14 mandag

Lenke til kommentar

Flotte bilder som alltid, Helena, helikopter har du fått med også. Måtte ha en magisk tele skulle jeg fått den med fra der jeg var..men det var den jeg så. (Første ettermiddagen jeg tok meg tid til å tilbringe i fjæra og på badestrand. - Hansbakkfjæra, rett nedenfor Ranheim kirke, flott der)

Lenke til kommentar

Takk Randi! Bra at du fikk se den i hvert fall. Man vet jo ikke når den kommer til Trondheim neste gang.

 

Det höres ut som at du hade en fin dag.

 

--

 

Det kan kanske vare dags å snakke litt om neste fototreff?

 

Jeg sjekket Ratletos oversikt over fototreffer:

http://www.kleven.org/akamtrefftrondheim/

Der finns mye intressant. Håpentligvis blir det bra vär, så f.eks. Rönningen, Jonsvattnet, Øy ved Værnes, Tautra, Frosta etc..

 

Hva sier dere?

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

*kremt*

 

Da synes jeg virkelig at vi bør begynne å finne ut av hvor vi skal ha treff hen på lørdag, jeg. Værmeldinga ser OK ut - lettskyet/overskyet, men ikke noe regn.

 

Sille: har du anledning på lørdag? Tenkte på den øya ved flystripa du har snakket om.

 

Ellers hadde kanskje Jonsvatnet et sted kanskje vært noe? Eller skistua? Er det lov å gå opp til Gråkallen, forresten?

Lenke til kommentar

Sille: har du anledning på lørdag? Tenkte på den øya ved flystripa du har snakket om.

 

Har desverre ikke anledning i helga nei, har jobbhelg. Har bare en jobbuke etter ferien, før jeg i neste uke gjør Trondhjemmer av meg, og bor nesten en uke på hotell i byen. Skal kurses litt igjen.

Lenke til kommentar

Vi var på en tur runt Jonsvattnet med foräldrene i mai. Det fanns ikke mye tid for foto, men jeg tror der var en del å fotografere. Öster om sjöen (er usikker på eksakt hvor) finns noe som heter Mostadmark jernverk. Det er rester av et gammelt smeltverk. Noen som vet mer om Jonsvattnet og evt. severdigheter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...