eivind84 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg kan bli med på treff i morgen Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Då er vi vel i alle fall 4, om eg tel rett, RandiA HelenaN eivind84 ok67 og så skal eg prøva å få med ein ny ein, kan ikkje lova noko men.... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Då er vi vel i alle fall 4, om eg tel rett, RandiA HelenaN eivind84 ok67 og så skal eg prøva å få med ein ny ein, kan ikkje lova noko men.... Så bra! Sille blir også med håper jeg, med sin nye 50mm. Endret 6. august 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
royho Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det er mulig at ok67 referer til meg som "den nye", og jeg kan bekrefte at jeg kommer nedover med 95% sannsynlighet Har gjort klar batterier og minnekort Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg har masser å ordne med etter ferien, så jeg blir dessverre bare med imorgen om jeg vet sikkert at vi blir 4 st. eller fler. Om vi bare blir 2 eller 3 er det kanske bedre å ta treffen en annen helg når fler kan bli med? Hva sier dere? Enig med deg, Helena..jeg skal langt av gårde klokken 13 i morgen så det blir knapt med tid. (Og så har jeg veldig mye bilder å redigere nå, som jeg ikke er ajour med, det er August-fest med bilder hver dag, så det blir litt mye med Munkholm-bilder nå )Var forresten og tok litt bilder i Rockheim i dag...fantastisk anlegg, anbefales. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg kommer nok også. En ny 50mm blir ikke med desverre, har ikke fått den enna, og jeg må dra før posten kommer i morgen desverre.... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Velkommer royho! Jeg har masser å ordne med etter ferien, så jeg blir dessverre bare med imorgen om jeg vet sikkert at vi blir 4 st. eller fler. Om vi bare blir 2 eller 3 er det kanske bedre å ta treffen en annen helg når fler kan bli med? Hva sier dere? Enig med deg, Helena..jeg skal langt av gårde klokken 13 i morgen så det blir knapt med tid. (Og så har jeg veldig mye bilder å redigere nå, som jeg ikke er ajour med, det er August-fest med bilder hver dag, så det blir litt mye med Munkholm-bilder nå )Var forresten og tok litt bilder i Rockheim i dag...fantastisk anlegg, anbefales. Du blir ikke med imorgen? Det var da synd, men det blir jo fler treffer håper jeg. Jeg har også masser med bilder (fra Skottland) å redigere. Fikk du komma in i Rockheim og ta bilder? Lenke til kommentar
arela Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Gratis til Tor Atle som nok en gang vant Photowalk konkuransen med et bilde av Rockheim Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Fikk du komma in i Rockheim og ta bilder? Var der i mange timer ja...en del var lov å fotografere, og jeg brukte den fine video-opptakeren på GF1 og fikk med både hip-hop dans og musikk, og så var det jo fantastisk utsikt fra terrasse-restauranten, der var det greit å fotografere. Hadde jeg visst det, ville jeg tatt med annet utstyr...tele m.m. Hadde bare med GF1 og pancake. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Gratis til Tor Atle som nok en gang vant Photowalk konkuransen med et bilde av Rockheim Ja, så det...GRATULERER! Passer jo fint med det bildet nå ved innvielsen Lenke til kommentar
lessis Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg skal forsøke å få kommet meg til Ravnkloa før kl. 1100 i morgen formiddag. Det er vel noen tiår siden jeg har vært ute på den øya, gleder meg. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Aha, du er i Trondheim nå? Fint om du blir med lessis. Randi, det höres intressant ut! Tror jeg skal gjöre et besök snart. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Aha, du er i Trondheim nå? Fint om du blir med lessis. Randi, det höres intressant ut! Tror jeg skal gjöre et besök snart. Det var gratis i dag...men det koster ikke så veldig mye og det var opplevelsesrikt. Man gikk fra rom til rom og opplevde alle ti-år av norsk rock fra 50-tallet og frem til i dag. Mye å gjøre, se og lytte til. Et interessant sted å ta med "besøkende" til. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Mulig jeg gir avbud på den andre avtalen jeg har gjort...da dukker jeg opp, håper det blir greit sykkelvær da, går vel an å parkere sykkel der i Ravnkloa. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Takk takk. Hadde ikke trodd jeg komme til å vinne i år, for jeg synes ikke bildet var SÅ bra. Men artig er det å vinne da - alltid. Dere får kose dere på fototreff. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Randi: Du finner sikkert et sted for din sykkel ved Ravnkloa. Fint om du blir med. Ratleto: Grattis! Har ikke sett bildet än (folk som ikke var med på photowalken får visst ikke se bildene i Flickrpoolen ), men du har kanske postet det på din Flickr. Skal kikke når jeg får tid. Endret 7. august 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Sån, nå har jeg laget en bildetråd for dagens treff: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250793 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Flere av trønder-akamistene som blir med til Fototreff i Oslo? Helena og jeg tar en tur. Lørdag 11. september. Endret 12. august 2010 av RandiA Lenke til kommentar
Sille Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hmm.- kanskje jeg skulle hive meg med? Hadde egentlig tenkt å ta en oslo-tur to uker tidligere, men kanskje jeg kan utsette det. Skal sjekke om jeg har fri den helga. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hmm.- kanskje jeg skulle hive meg med? Hadde egentlig tenkt å ta en oslo-tur to uker tidligere, men kanskje jeg kan utsette det. Skal sjekke om jeg har fri den helga. Ja, visst...gjør det om du kan. (Vi tar tog vi..miniprisen er bare 199kr) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå