Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har masser å ordne med etter ferien, så jeg blir dessverre bare med imorgen om jeg vet sikkert at vi blir 4 st. eller fler. Om vi bare blir 2 eller 3 er det kanske bedre å ta treffen en annen helg når fler kan bli med? Hva sier dere?

Enig med deg, Helena..jeg skal langt av gårde klokken 13 i morgen så det blir knapt med tid. (Og så har jeg veldig mye bilder å redigere nå, som jeg ikke er ajour med, det er August-fest med bilder hver dag, så det blir litt mye med Munkholm-bilder nå :roll: )Var forresten og tok litt bilder i Rockheim i dag...fantastisk anlegg, anbefales.

Lenke til kommentar

Velkommer royho! :)

 

Jeg har masser å ordne med etter ferien, så jeg blir dessverre bare med imorgen om jeg vet sikkert at vi blir 4 st. eller fler. Om vi bare blir 2 eller 3 er det kanske bedre å ta treffen en annen helg når fler kan bli med? Hva sier dere?

Enig med deg, Helena..jeg skal langt av gårde klokken 13 i morgen så det blir knapt med tid. (Og så har jeg veldig mye bilder å redigere nå, som jeg ikke er ajour med, det er August-fest med bilder hver dag, så det blir litt mye med Munkholm-bilder nå :roll: )Var forresten og tok litt bilder i Rockheim i dag...fantastisk anlegg, anbefales.

 

Du blir ikke med imorgen? Det var da synd, men det blir jo fler treffer håper jeg.

 

Jeg har også masser med bilder (fra Skottland) å redigere.

 

Fikk du komma in i Rockheim og ta bilder?

Lenke til kommentar

Fikk du komma in i Rockheim og ta bilder?

Var der i mange timer ja...en del var lov å fotografere, og jeg brukte den fine video-opptakeren på GF1 og fikk med både hip-hop dans og musikk, og så var det jo fantastisk utsikt fra terrasse-restauranten, der var det greit å fotografere. Hadde jeg visst det, ville jeg tatt med annet utstyr...tele m.m. Hadde bare med GF1 og pancake.

Lenke til kommentar

Aha, du er i Trondheim nå? Fint om du blir med lessis.

Randi, det höres intressant ut! Tror jeg skal gjöre et besök snart.

Det var gratis i dag...men det koster ikke så veldig mye og det var opplevelsesrikt. Man gikk fra rom til rom og opplevde alle ti-år av norsk rock fra 50-tallet og frem til i dag. Mye å gjøre, se og lytte til. Et interessant sted å ta med "besøkende" til.

Lenke til kommentar

Randi: Du finner sikkert et sted for din sykkel ved Ravnkloa. Fint om du blir med.

 

Ratleto: Grattis! :) Har ikke sett bildet än (folk som ikke var med på photowalken får visst ikke se bildene i Flickrpoolen :( ), men du har kanske postet det på din Flickr. Skal kikke når jeg får tid.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...