Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Ser ut som fredag passer for alle foreløpig. Ettermiddagen, eller på dagen?

Noen ønsker eller ideer om hvor vi skal dra?

Jeg er litt usikker på å binde meg til noe tidspunkt. Men jeg skal hente mitt kamera i morgen, (det kan vel være sånn ved 12tiden), en ide kunne da være å gå "løypa" for PhotoWalk'n og se om vi får noen ideer...vi er jo oppmuntret til å gå den igjennom på forhånd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fredag, i morgen kommer cruise skipet jeg jobbet på i 6 år, Crystal Symphony. Verdens høyest rangerte cruise skip (ihht Conde Nast) de siste 15 årene. Flottere cruise skip skal man lete lenge etter.

 

Jeg skal riktignok om bord der en tur, men skal også starte opp reserveferga SOGN som ligger på Brattøra rundt lunsj tider, og tøffe ut fjorden til Flakk-Rørvik. :cool:

Lenke til kommentar

Hvis vi skal få til noe i morra, fredag, må vi nesten bli enige om noe nå i kveld, tror jeg.

Fin båt han snakket om..(sendte deg bilder, Ratleto)..jeg rusler sannsynligvis litt rundt når jeg har gjort ferdig mine ærender..(hvis det er oppholdsvær da)..rundt 14-tiden tenker jeg, kanskje mot Pir og Brattøra...

Lenke til kommentar

Hm. Liker ikke å trekke meg sånn i siste liten, men 26 grader og fotogåtur blir litt hefig for en kritthvit datanerd.

 

Edit: fant ut etterhvert hvorfor hodet strittet imot. Kroppen er ikke god nå i ettermiddag og kveld. Sånt skjer. Er vel første treffet jeg har trukket meg fra pga kroppssmerter, tror jeg.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Har nå kommet hjem fra vellykket treff. De oppmøtte var RandiA, eivind84 og jeg. RandiA hadde også med seg "utenforstående", som hun så fint betegnet seg selv som. Vi ruslet ca. samme rute som Photowalken neste lørdag skal være.

 

Men ja, det var ganske så varmt. Forhindret dog ikke å få til bilder av både det ene og det andre. Et vellykket treff.

Lenke til kommentar

Har nå kommet hjem fra vellykket treff. De oppmøtte var RandiA, eivind84 og jeg. RandiA hadde også med seg "utenforstående", som hun så fint betegnet seg selv som. Vi ruslet ca. samme rute som Photowalken neste lørdag skal være.

Men ja, det var ganske så varmt. Forhindret dog ikke å få til bilder av både det ene og det andre. Et vellykket treff.

Vi hadde en fin liten runde ja...morsomt når nye, unge talenter møter opp..og Jonta fikk da sannelig rettet opp "tumultene" som var tidligere i Trønder-treff-tråden :D ..han var en kvikk og skikkelig positiv ung mann. (Gerd var litt nervøs for dristige, akrobatiske sprang og klatring da på kanten av litt av hvert. Heldigvis mestret han situasjonen) Fantastisk flott var det at vi kom akkurat tidsnok til å se det enorme cruise skipet Crystal Symphony legge fra kai. Mye sol var det; så jeg vet ikke hvordan bildene blir...skal se om det kan bli noen å laste inn...

Lenke til kommentar

Hadde dere vært tidligere da jeg tok ut Sogn idag, hadde dere sett meg tatt en liten ærestur opp langs siden på gamleskipet mitt, Crystal Symphony, på sjøsiden... før kursen ble lagt til Flakk. :w00t:

 

Klarte ikke å dy meg. :cool:

 

6 år var jeg der på Crystal Symphony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...