Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar det i denne tråden jeg: Det gjelder PhotoWalk'n...ser ikke ut til at så veldig mange har skrevet seg på enda. Det er jo et morsomt tiltak og en fin løype. Hvordan kan vi få flere med? Fikk nettopp en mail fra lederen om at det er OK å prøve ut "walk'n" på forhånd, og komme med råd, tips i forkant...dessuten er det snakk om en sponset overraskelse fra JP for de som deltar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

God bedring, Mr. Olsen. Kyssesyken skal tas alvorlig, så gjør som legen sier.

 

Noen som vil være med på et mellomtreff en av de nærmeste dagene? Været burde ifølge Yr, Pent og Adresse holde seg fint i alle fall t.o.m. fredagen. Deretter blir det mer usikkert. Pent og Adressa mener lørdagen skal være fin også.

 

De som vil, skriv hvilke dager som passer og ikke passer, så prøver vi å få til noe en dag det passer for aller flest.

 

Jeg kan alle dager denne uka, unntatt i morgen, onsdag 14/7. Kan ikke neste uke. Lørdag neste uke er det dessuten photowalk.

Lenke til kommentar

Håper været blir bra på Photowalk'n da...ca 20 som er påmeldt nå. Har vært litt ute ved dammene i Estenstadmarka jeg og i byen og trent litt med GF1...i morgen er det ikke bra vær, torsdag er det bra, men da skal jeg i garden party. Må til byen en dag snart og hente 50D som har vært til reparasjon. Da kan jeg fotografere litt rundt der i hvert fall, kanskje fredag eller lørdag.

Lenke til kommentar

Det blir ikke arrangert noen Smølatur for Akam av TKK på grunn av sykdom.

 

Det var da synd. Godt du vet hva du har i alle fall da. Jeg løp marathon en ukes tid etter det som var "halsbetennelse". Fant ut ved ekstra sjekk et par måneder senere at det var den såkalte kyssesyken.

 

Jeg skal ta noen ekstra Smøla-bilder i ditt sted. God bedring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...